今天實在太感動了

2007/07/04 17:24:55 網誌分類: 經濟
04 Jul

今天實在太感動了,昨天低位買入晨訊2000,今日就開車。再次嗚謝Ray大戶及新進才子xiongski的分析,還有親密戰友股惑燈的支持。為免再有人指指點點,本人嚴正聲明,金曹散戶一名,並無資格做莊、亦不屑做莊身邊的人。成年人買股票、明知股價可升可跌、一定要懂得自己計算風險和值搏率、不要做弱者。緊記食得鹹魚抵得渴、贏輸自負。在陸Sir網誌、追求的就是客觀分析、主動出擊、互相支持、一齊進步。

金曹的中線投資: http://www.editgrid.com/user/jincao/MIDTERM

中線投資半年走勢圖:

圖表 

中線投資五日走勢圖:

圖表

圖表

Major Index - 3 Month Trend

http://hk.finance.yahoo.com/q/bc?s=399001.SZ&t=3m&l=off&z=m&q=l&c=000300.SS,000016.SS,000001.SS,%5EHSI,%5EDJI

回應 (30)
我要發表
2007/08/18 19:09:44 回覆
pls check private reply
2007/08/16 20:50:38 回覆

多謝金曹兄在 陸Sir 網誌內提供保貴資料
我擔心就算 FNMA 未爆煲,但係債卷價格都會下跌

2007/08/13 21:23:16 回覆
pls check private reply
無端端
無端端 2007/08/13 12:21:57 回覆
金大師:不知道對#0669創科的看法如何?美國次按對創科真的影響咁大?
2007/08/06 17:43:10 回覆

金曹哥,

你好呀......你返左黎就好喇,

你知唔知, 你一走左之後, 個市就跌,

簡直天番地覆, 跌到你唔信, 我 d 財產蒸發了不少喇,

你返左黎主持大局就好喇,

我個心都定 d囉...

Issac/ J

 

 

 

2007/08/05 01:45:50 回覆

金兄,

我支持你,你的分析很有見地,利記之事,實屬不幸.

多年前,本人任職記者,曾到利記採訪,老板娘的臉面,令本人『難忘』.利記上市,請到明是『利』當頭.本人有幸早多年前到訪該公司,因此,無沾手此股.

我轉職無當記者之後,曾相當後悔當年白費人生幾年好時光去做記者.今天利記一劫,今我醒悟,上蒼也許對我真是不薄.

 

2007/07/25 23:12:58 回覆
金師兄,請不要為近曰的事不開心。多謝你一直以來的無私分享,支持你!!!
2007/07/25 15:15:24 回覆

金曹哥,

你好, 好耐無見,

我去了 Melbourne /澳洲旅行呀, 由 5 -22/7 剛返左兩日工。

較早前都聽你講過會去澳洲旅行, 後因屋企有事, 成行唔到,

而家可以去玩, 就玩得開心 d 喇。

唔知你去 Melbourne or Sydney ??

Melbourne 就好凍, 仲成日落雨同冰粒, 當地冬天係雨季, 所以要帶多件衫呀,

Mel 是一個好地方, 處處風景都好靚, 影張張相都似 poster, 交通規劃完善,

自己出入又方便。

Sydney 就無咁凍, 城市規劃雜亂, 交通接駁比較麻煩, 但景點都好靚,

希望你可放下身邊工作, 玩得開心d, 下月網聚見啦 ~~~~

:)

Issac / J

 

 

 

 

2007/07/25 11:16:58 回覆

金師兄 :

祝你一家大細, 有個快樂的假期 !!!

2007/07/24 17:42:19 回覆

金曹大哥:

請不需為利記事件難過, 也不用把責任背上身。 成年人買賣股票應自己留意風險, 自己應為自己的投資負上責任。

得知你的親人已經出院並在老人院靜養。請留意一下貴親是否習慣院舍的生活, 有些老人家會因不習慣環境而變成憂鬱。如有需要亦可參考志蓮淨苑是否可提供貴親需要的安老服務。那兒環境很好, 服務多元化 (包括物理治療), 質素良好。它的網站如下 :

http://www.chilin.org/

最後多謝金曹大哥在股票投資上的指導。

 

2007/07/23 18:52:07 回覆

金曹兄...
你的投資眼光大家唔會懷疑,股票買賣有賺有蝕,大家明白o既!放心啦!

我想請教你1個問題,係你個editgrid度d數字如果係正數埋會自動show係紅色,負數會係綠色,請問點樣做到架?

2007/07/23 17:02:32 回覆

金曹大哥,

Just want to show support....everything is gonna to be fine. 加油!! 

Don't let us down, we're all respect you as we always have.

2007/07/23 16:58:24 回覆

金師兄:

剛剛追返兩日留言才知發生這回事,其實係師兄無私跟我地分享,實在獲益不少,只是年青人太急進而已,請不要太耐久,好多博友到支持你的.希望你能如往,提點我地班新丁 ,再上戰場.

梅子
梅子 2007/07/23 13:46:31 回覆

金師兄:

 支持您,大家都知道,投資是要自己負責的.

總之我們多謝您無私的分亨.加油!!!!1

2007/07/22 22:30:39 回覆
支持金曹兄!!!!
2007/07/22 19:33:58 回覆

金大哥:

我理解您的心裡一定很難受,我都係,但這真的不是您的責任,您長期以來的無私奉獻,已遠遠超出您所應做的,而且這次常在股兄之事,純粹是意外中之意外,集中一隻股投入資金,大手筆不特止,仲要係借債,更唔好彩恰好揀中利記,好多網友都跟您買過好多隻賺錢股啦(我都有),如果佢揀中的是1133或是190或是其他......又或是分散幾隻股,情況就大不同了!

我唔知如何表達我心裡想講的說話,總之好多謝您,支持您!好想一如既往可以日日在陸sir家裡見到您的文字。

2007/07/22 17:40:13 回覆

support金兄

thx

2007/07/22 15:14:21 回覆

金師兄 :

我要講的, 各網友都講哂, 總之一句 : 支持你, 唔好比壓力自己 ! 你的無私的貢獻,已經勝過一切。

2007/07/22 14:40:24 回覆

金師兄:

利記這公司..您是不用/不要/不應上身的吧?請不要給自己這麼大的壓力呢!

您一直無私的貢獻,不停的回答大家的疑難,又不斷塞$入我們的口袋,教授我(們)經濟知識,加注/止蝕....這是看書也學不來的技巧,心法口訣,公式條例,各式各樣的經濟書中大把,怎麼運用?幾時才出手?...您的無私真的令我十分受用哦!

大家齊齊討論,沒有人能寫包單買了一公司的股票就會一定賺架嘛,我自己會計好可承受風險,才定位止蝕,利記上年10月以$ 2.67上市,正如師兄您常說的,現價很多好股也超貴,3.5.7年後,現價就相對好平了....

我從您和陸老師身上學曉止蝕要狠,推高止賺....就很寶貴的啦!

ago

 

2007/07/21 22:15:23 回覆

金曹大哥:

剛在陸sir家中見到您的回應,同往常一樣的理智和沉穩,好開心,好感動,因為您的這一番有理有據的說話,可使一時悲觀而煩躁的網友冷靜下來,這樣才能面對現實,認真解決問題。

謝謝您!

2007/07/21 17:24:00 回覆

金曹大哥:

 

唔記得係邊度睇到過,話股神對股票變化的把握都只有60%,而陸sir都聲明過自己唔係神(雖然有千千萬萬的粉絲已封佢為神了)

 

在不算長的時間裡,您已帶領許多blogmates在多隻股票上大有斬獲;尤其值得推崇的是:您不是只提供股票number,而是一直以基本分析為前提,和大家無私地分享投資經驗,盡心盡力指導新手們,使我們獲益良多;而最讓我欽佩的是您總以謙謙君子的廣闊胸襟,對待和處理不同的人和事。

 

我相信這次利記突如其來的變化給您造成很大的壓力,但這是誰也預料不到的事,而且想長遠一點,只要大家一日不離開股市,都可能有機會遇到同類事件,現在就是一個學習的機會,學習解決股市中可能出現的種種突發情況。

 

我更相信您的AQ(逆境智商)也是高於常人,會給大家適當的指導,以相對損失較少的方式解決問題,就象您說過的:輸少當贏。

 

由於我學習股票實在處於太初級階段,所以一直以來都是以睇大家的討論而學習為主,很少發表意見(係因為唔識而發表唔出意見),今次最長氣,多多包涵。

 

利益申報:持有利記637

水滴石穿
水滴石穿 2007/07/21 15:43:12 回覆

金曹兄

不知道如何給您留private message,就直接寫在這裡了。

我從Luk Sir第一期blog開始跟,轉眼已經一年。從您身上學習到很多投資的知識和爲人處事,不勝感激。這次#637不如大家所願,加上之前有人攪局,想來會給您帶來不小的煩惱。股市勝敗兵家常事,您對於blogmates的價值也不僅是提供number,更在於和大家分享投資知識和心理。相信您的EQ一定會很快克服情緒的波擾。

水滴石穿上 

 

2007/07/19 13:29:57 回覆

金大哥,

多謝你咁快回覆我#386既疑問. 我好好奇你既正業系咩?? 因為你好似每一刻都系部電腦前回覆各網友既問題.

無論如何, 都好多謝你.

PHOEBE 

 

 

2007/07/19 12:17:27 回覆
金 Sir, 隻 243, 請留意成交. lee 隻野係有d野, 特別近幾日, 成交本來好細, 好似今日已經過兩千萬, 隻野市值 6 億. 不過睇落, 上邊沽壓好大, 現在清貨中. 要 d 時間, 等佢出通告停牌.  
2007/07/18 18:25:09 回覆

金師兄

多謝你在blog上的無私貢獻,你都要保重身體,因為你嘅家人仲要你照顧.

祝身體健康

natmum

 

水滴石穿
水滴石穿 2007/07/18 17:17:26 回覆

dick

您在説笑,股災中人壽都無可能$5,如果是我就80%中人壽,10%HSBC,剩下的10%買中移動了。

2007/07/13 16:37:15 回覆

你好, 金兄.

若果有一天有股災之後一個多月, whatever 什麼原因, 你有100%資金, 你們會選擇怎樣分配買以下股票,

1)      $43新鴻基地產

2)     $58長江實業

3)     $5 中國人壽

4)     $100 匯豐控股

5)     $220 宏利金融

 

請指教

dick

 

2007/07/08 08:32:50 回覆
Bro Kam 祝你的家人早日康復!!!
2007/07/06 13:30:53 回覆
雖然冇買2000,不過都恭喜你!
2007/07/04 22:34:03 回覆

金師兄,

謝謝你無私的奉獻把自己的專業知識教授予各blogmates. 雖然我不能經過在陸sir的blog上回覆各位(和減少講一D不必要的回覆,方便blogmates看).

從金師兄的網誌上,字眼內好像流露出給人沒黑的不快,是誰沒黑你? 因為以金師兄平時的性格是一個EQ極高的人, 一般人的言詞是很難令你有很大的反應!!

其實買賣股票是屬於個人的決定, 所謂"牛唔飲水點敢牛頭低"!!你的分析只是協助我地呢D新手去了解多D個隻股票是否直得投資,最終決定權都是在自己身上面.

老實說, 我係四月份已經入左新昌(179). 我入的原因是因為我自己都分析過隻股真係有實質的業務告前景不錯(未供報業績前). 最終我需要止蝕離場, 係基於隻股基礎因素改變了(前景不太明朗). 雖然我要LOSS, 但係我係開心的,因為係呢個CASE上面我可做到止蝕不手軟!! 

希望你不要因為一些無謂人而動氣, 我地好多Blogmates都支持你架!! 

最後,祝你的家人早日康復

 

 

user