手指泡泡

2012/08/14 18:13:00 網誌分類: 健康
14 Aug

細個時除左成日「 目訓 係 頸」, 仲成日手指手心出左d水泡架!

爸爸話我成日玩d大人既頭髮, 所以對手有好多菌~

唔知佢咁講係咪想我唔玩d大人既頭髮呢? 我依家就連d小朋友頭髮都唔係咁敢掂喎...

 

上個月因為個「飯團校董會」要點學校物資

上至副校, 下至我呢d小人物都要睇下d課室裏面有咩, 點清點楚

雖然有膠手套, 但大熱天時, 就算防到出面d菌都防唔到裏面焗啦

即日下午就出左個水泡仔~

d同事覺得冇咩野, 但我出開水泡, 就知唔易整走

17歲果年有d水泡嚮隻手, 我用針整穿佢, 之後水泡厚左, 變成疣呀!!!

最後要搵醫生冷凍先整得走

 

08年有見及此, 先下手為強, 一定到水泡就用左800蚊去燒走果粒野

係就係冇事 手指燶晒呀! 仲要錢呢...

今次, 我問左二哥, 二哥話唔好掂果粒野

但我又記得細個時

有一次呢 媽媽帶我去海邊度浸對手架喎... 係咪用鹽水用呢?

 

 

 

http://www.jkzxw.net/qitakeshi/0623154C42012_s.html

「夏天手指长水泡考虑汗疱疹及癣菌疹」

http://www.39world.com/bbs/thread-116103-1-1.html

「病析;首先考虑是过敏引起的
建议;
主要保持手指清洁干燥用碘伏消毒避免感染」

 

 

 

 

都冇講用鹽水既...

但鹽水係最安全架喎, 試多幾次先

屋企好似唔見碘酒...

 

 

 

http://mediz.pixnet.net/blog/post/16146872-%E6%B1%97%E7%96%B1%E7%96%B9%E5%B0%8F%E5%B8%B8%E8%AD%98

呢篇野話汗疱疹會好痕, 又真係喎, 我記得細個時成日想r d水泡

「若沒有被抓破,
則這些水泡在一、兩週或治療後會自然吸收乾掉,」

http://www.120zg.com/bbs/20111020_1722.htm

「盐水有一定的消炎作用,但是如果想用盐水治好汗疱疹这个是不可能的,一般汗疱疹要注意不能接触一些刺激性的物品,比如一些洗涤剂、尤其之类的东西等不能接触的」

唔係用滴露可以整走埋粒野咩?

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..