joboche1
joboche1
joboche1

颱風啟德_3

2012/08/22 08:31:40 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
22 Aug

未必有人會輕易察覺到外國既競爭法文化, 其實就係輸打贏要; 就係弱肉強食! 我地不妨冷靜咁想一想, 一哥個位有幾多個? 無論係帝位; 抑或總統; 抑或政府首長; 抑或公司話事人; 抑或一家之主; 抑或學校校長; 抑或mud會物會會長; 抑或學生會會長….等等等, 都係得一個位, 但係競爭既人有時會係成千上萬噃!

如果你係其中一位, 會唔會好有修養兼且客氣咁退出崗位比人地上位? 又有幾多人有咁好修養? 外國教育既偽善假民主, 係表面做得到, 實質會唔會咁順攤? 中國傳統文化以孝悌為骨幹, 以仁義為主導; 以禮讓黎處世. 係而家呢個世界上既地球生物肯定睇唔上眼; 肯定指斥為落後追不上時代; 主因唔想放下所謂自由.

~~待續

回應 (0)
我要發表
user