我想學下 Fitness Yoga

2007/07/09 12:38:24 網誌分類: 健康
09 Jul
Restorative Yoga

如 果 身 體 也 可 以 Restore 那 有 多 好 , 這 麼 多 年 來 的 壞 習 慣 都 可 以 一 掃 而 空 , Restore 完 之 後 重 頭 再 來 。 我 相 信 , 身 體 不 可 以 Restore 也 不 可 以 Reset , 但 肯 定 的 是 , 從 今 之 後 愛 惜 自 己 的 身 體 多 一 點 , 為 身 體 做 多 一 點 「 好 事 」 , 會 活 得 長 壽 一 點 。

養 生 瑜 伽 (RESTORATIVE YOGA) 目 的 是 令 人 體 器 官 、 神 經 系 統 及 知 覺 回 復 原 來 的 狀 況 。 養 生 瑜 伽 比 普 通 瑜 伽 來 得 舒 適 , 因 為 他 們 會 利 用 不 同 的 道 具 , 將 你 調 節 到 一 個 最 舒 適 的 位 置 練 習 不 同 的 式 子 。 最 ? 我 呢 ? 懶 人 ! 

http://lady.atnext.com/articles/art_main.cfm?sec_id=3840150&subsec_id=3909890&art_id=7125066&showdate=20070522&av=YES

女 人 有 救 ! Women's Yoga

每 月 的 週 期 性 不 適 , 是 女 性 的 最 大 敵 人 。 皮 膚 變 差 、 腰 酸 背 痛 、 肚 脹 脹 、 脾 氣 暴 燥 , 通 通 因 為 荷 爾 蒙 的 變 化 浮 晒 上 面 。 呢 段 時 間 最 唔 想 見 人 , 最 想 收 埋 自 己 , 日 日 望 如 果 呢 段 難 捱 的 日 子 快 D 過 就 好 。

http://lady.atnext.com/articles/art_main.cfm?sec_id=3840150&subsec_id=3909890&art_id=7088551&showdate=20070510&av=YES

Hot Stretch 鬆 一 鬆

香 港 地 , 十 個 女 仔 八 個 寒 背 ; 十 個 OL 九 個 都 會 有 肩 膊 痛 的 問 題 。 要 根 治 這 些 問 題 , 就 先 要 從 原 因 著 手 。

寒 背 是 由 於 長 期 姿 勢 不 良 引 起 , 頸 背 肌 肉 為 遷 就 不 良 的 姿 勢 , 長 期 變 得 僵 硬 來 保 護 脊 骨 , 結 果 頸 梗 膊 痛 。

壓 力 、 緊 張 的 情 緒 也 會 使 肌 肉 繃 緊 , 令 你 肩 膊 痛 。 要 改 善 問 題 就 要 先 舒 展 肌 肉 再 改 變 你 的 壞 習 慣 。

年 紀 大 , 骨 頭 硬 是 不 可 改 變 的 定 律 , 但 只 要 加 以 鍛 鍊 , 絕 對 可 以 將 問 題 延 緩 。

Stretching 除 了 可 以 舒 展 筋 骨 之 外 , 可 也 可 以 加 強 肌 肉 的 訓 練 。 肌 肉 有 力 , 自 己 可 以 挻 起 胸 膛 , 同 疼 痛 說 再 見 ! 

http://lady.atnext.com/articles/art_main.cfm?sec_id=3840150&subsec_id=3909890&art_id=7042697&showdate=20070427&av=YES

我覺得玩yoga真係可以修身和改善體格的,都係果句要持之以恆!

回應 (0)
我要發表
user