小B坐校車上K1班

2012/09/07 07:08:25 網誌分類: 未分類
07 Sep

 

B轉眼已經上完nursury BB班,升上K1由於小B的學校交通不很方便,阿妹一向都是帶他搭的士上學。放學有時會坐小巴再轉地鐵,但也是大多打的。今個學期開學左數星期,接到通知小B可以乘校巴上學。  

到有得搭校巴,班大人又擔心他不慣,因為他一向都有媽媽陪著。 

星期一,他上車後發覺媽媽不上車,就大叫大嚷起來,坐在身旁的小朋友本來笑嘻嘻的也被他嚇到哭起上來。那天三姨媽剛好在那邊開會,特地去接小B校車。校車駛近時三姨媽已見到小B眼濕濕,點知小B見到姨媽同媽媽又大滴大滴眼淚流出來。車停左他又一馬當先落車,但書包勾住左落唔到,又大叫起來,以為有人從後mung住他,跟車阿姨幫他除左書包,他就論論盡盡下車,連書包都唔要。但一回到家又開開心心大玩。到姨媽話走,他就問,你個公事包呢?姨媽帶了個大手袋,放了iPad在內,沒有帶公事包,於是姨媽拿出化妝袋當公事包,小B就話,哦,你帶細公事包返工,笑死。 

星期二,上車沒有問題,也沒有哭叫。放學,見到媽咪,流左兩滴眼淚,但落車後同媽咪講,我搭校車返學好開心。

 

星期三,要穿運動衫上學,小B乖乖穿上,在電梯內又自己練習漢語拼音,b p m fj q x,上車自己選左窗口位坐,自得其樂。下課時婆婆接他車,婆婆話小B本來蓮子容面口,但見到窗外的婆婆,竟然又哭起來,被婆婆封為咋爹精。返到家又係好開心的玩。

 

星期四,由媽咪接送,一滴眼淚都沒有,開心上學去。

 

今個星期六,小B開始上興趣班,阿妹幫他選了singing and rhythm,因為他好喜歡音樂同唱歌。

 

轉眼間,小B已經三歲半了,時間過得真快!希望他開心健康成長!

回應 (29)
我要發表
chanreborn
chanreborn 2012/09/19 23:19:06 回覆

hi Chairman : yes we (along with my parent) went to the ocean terminal last saturday and so much people there to take photo...then we went to the dinner for celebrating little bee and my father's birthday in advance {#icono0_1}.. U may not believe it but the western birthday of my father and little bee is the same !!! {#icono0_18}

慳妹
慳妹 2012/09/19 22:09:31 回覆

舅父仔:剛過去的星期日才跟朋友講起,如果有立法會候選人的政剛包括提議安樂死合法化,我一定會投他一票。

chanreborn:是否趕得上和小蜜蜂去映叮噹?

李聯廣
李聯廣 2012/09/19 13:25:01 回覆

Persie, 有興趣現場睇槍手嗎?國泰假期包來回倫敦機票、三晚酒店以及英超賽事門票,只需9990港元起。明年1月12日對曼城、1月29日對利物浦,有得諗o番。

http://www.cxholidays.com/chl/r/pack/12CHLLONXEY00D

Persie
Persie 2012/09/19 05:10:24 回覆

主席:uncle病發時醫生判斷只有半年命,但他活了三年半,已盡所能。今年倫敦奧運,他要還心願,一定要去看,結果在倫敦的夏天著涼,回來就不行了。我希望他走得安心。 

我希望社會能接受安樂死,也希望人生小孩之前想想能否接受領養已經出生在世的其他小孩,也算是一種環保概念。

Persie
Persie 2012/09/19 05:04:17 回覆

Yeah yeah yeah!  Giroud already thought ahead and said he would not celebrate if he scores … but no score …

 

我地上半場反勝不錯,但下半場hea住踢,中場輸曬,唔失分都幾好運。

 

賓斯馬追平一球,迪馬利亞交得靚,賓斯馬也射得妙。C 90’ 的一球不算射得好,但金賓尼遮住Joe Hart視線。

 

 Yes let’s beat Man City!

摩連奴著住老西鏟落草地,誇張到呢,好彩冇爆胎。

chanreborn
chanreborn 2012/09/19 04:50:11 回覆

yeah 3 points for Arsenal.. thought Man city should at least get one point but how come they lost two goals in last few minutes ? Lets beat the City coming sunday..

慳妹
慳妹 2012/09/18 21:57:42 回覆

舅父仔:既然活得精彩也就不枉此行了,相信你的 uncle 一定自覺無憾,旁人也就不需要介懷。

我時常在想:有廢紙回收、廢物回收,為甚麼沒有廢人回收? 嘿嘿!

蕃茄
蕃茄 2012/09/16 21:58:44 回覆

Persie,

阿仙奴今年開局有d令我意外, 四場只失一球, 重要係龍門牛油手至失嘅, 今年新請個防守教練好似有d料到.還是係對手攻力不強呢?睇多兩場就知.

QE狂潮再現, 美國樓市可能巳見左底, 想買d 創科(669), 重有咩嘢股係同美國樓市有關嘅呢?

 

Persie
Persie 2012/09/16 02:10:47 回覆

剛有位uncle過世,終年74歲。點解我認識的人士好似有好多都活不到香港男士去世年齡平均數?這位uncle 3.5年前確診大腸癌,醫生說他只可以活多半年,經過手術與化療進度可以,但癌細胞後來擴散到肝臟,救唔返。他一生活得非常精彩,希望他安息。

Persie
Persie 2012/09/16 02:01:57 回覆

chanreborn蕃茄haha what a fantastic game! We thrashed the Saints by 6-1. Podolski and Cazorla get to like each other very much! However Szczesny conceded a silly goal and gave away a clean sheet unnecessarily. 

不過,基奧特依然入球告急,需要兄弟落力幫忙造就!

chanreborn
chanreborn 2012/09/12 12:24:23 回覆

Chairman : Thanks , I remembered I hv browsed such news sometime ago but did not focus on that.. already told little bee who most likely will come this friday.. i hope. Thanks your reminder !!

 

幪面馬仔
幪面馬仔 2012/09/10 22:49:15 回覆

我最叻多啦 發夢

慳妹
慳妹 2012/09/10 22:29:08 回覆

舅父仔:我只識叮噹,唔知多啦 A 夢係乜水!

小 B 以前好大食,現在大個咗,多誘惑,正餐食少咗?

chanreborn:叮噹展覽已經舉行咗個多月啦,到這個星期日 9 月 16 號晚,如果小蜜蜂這個週末週日過嚟仍然趕得及去參觀。

對啊,要等身份證有三粒星才可以登記做選民!

chanreborn
chanreborn 2012/09/10 12:27:19 回覆

Chairman , we were busy to arrange the allocation of voting of our family in last two days so I don't know the event of 叮噹 at all ?? When will the event finish ?

I brought little bee to Shatin racecourse for the season openings and took a few photos , also a few more in front of the voting centre..

She asked me when will she have the voting right . I told her 7 years after she get the HKID .. she is a bit disappointed but am i right that it's a permanent ID holder have the voting right ?

 

Persie
Persie 2012/09/10 00:01:36 回覆

寶寶狐:哈哈,小B照片令大家有美麗的遐想。

 

B係個靚B,我就同靚字沾不上邊。

Persie
Persie 2012/09/09 23:24:38 回覆

大家都投了票嗎? 

CY今次未能deliver,西環會要他下台嗎?

 

他日再推23條,不知會是如何境況?又佔領Central Govt Office會變成香港天安門事件嗎?

Persie
Persie 2012/09/09 23:18:40 回覆

B好搞笑,星期五,阿妹發現他放學坐在一個得意妹身邊,仲有講有笑!仲放棄左窗口位! 我地問小B,朋友仔是誰,他竟然識答,Angel啊。我地問,Angel住邊架?他答,Angel住大埔。 

哦,疑幻疑真!

主席:我覺得小B瘦左好多,他以前胖胖的,好可愛。

Persie
Persie 2012/09/09 23:17:59 回覆

馬仔:我都覺時光飛逝。以為才剛踏進2012年,轉眼已經大半年過去了。

Persie
Persie 2012/09/09 23:16:32 回覆

李聯廣兄:我有買啊,但巴塞個張靚好多,近鏡,大頭。美斯個人海報就不好看,美斯靚相多的是,不知為何選這幅。

Persie
Persie 2012/09/09 23:15:33 回覆

主席:沒有看,不知道有。Maserati太奢華,我配不起! 

Thanks for the Ding Dong photos! 在我的年代,他叫叮噹!

慳妹
慳妹 2012/09/09 22:01:07 回覆

舅父仔:有冇睇 Maserati 車展?

chanreborn: 小蜜蜂覺得我們的選舉氣氛如何? 有冇同佢去映叮噹?

李聯廣
李聯廣 2012/09/08 13:10:30 回覆

Persie:看來星島逢周六都送海報,今次是C朗+皇馬,你有興趣嗎?

幪面馬仔
幪面馬仔 2012/09/07 22:57:45 回覆

時間過得真快,我地都在此蒲了三年。希望覺位身體健康,開開心心。

小B個蛋撻頭好令......啊

慳妹
慳妹 2012/09/07 22:13:51 回覆

小 B 高咗、瘦咗,好在先前打咗底,肥定嚟瘦! 所以我成日都話 BB 肥啲唔緊要。

慳妹
慳妹 2012/09/07 22:09:29 回覆

舅父仔:我 WhatsApp 的頭像是叮噹,既然你都是同道中人,就送多幾張俾你。

 

 

 

 

 

2012/09/07 17:56:00 回覆

小B既眼睫毛好似蝴蝶0既翅膀 , 外甥多似舅, 唔知PERSIE 的髮型

係唔係似小B 咁 Q 呢?

慳妹
慳妹 2012/09/07 13:49:10 回覆

噢! 大個仔。

Persie
Persie 2012/09/07 07:33:17 回覆

三歲小B

Persie
Persie 2012/09/07 07:15:52 回覆

三歲半小B

user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。