PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

《一路向西》玩3D食胡 蕭定一:講性先爆笑!

2012/09/10 08:41:51 網誌分類: 娛樂
10 Sep

        人人為港產片有救暗喜,去年一部《3D肉蒲團》創下4,000萬票房佳績,今年再來部《一路向西》爆笑性喜劇,蕭定一確有本事,純100%香港製造,全新人班底,「我們要想好包裝才去做,這將是港版《American Pie》!」靠玩3D情色食胡,未上映已成熱話,本周末的3D優先場更一早爆滿,內地觀眾亦計劃組團來港觀賞,誰敢再說香港電影唔得?

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕、彭東亮
場地提供:雲來軒(電話:27220156)

        投資要有眼光,蕭定一今回又睇準出擊,買下網絡爆紅小說《東莞的森林》版權,注入3D元素開拍成《一路向西》。

        選角路崎嶇

        蕭定一:「其實一直想拍部華人版《AmericanPie》玩情色性喜劇,笑是性喜劇最重要元素,可惜一路諗唔到個包裝,直至有次聽到人網介紹《一路向西》呢本書,我花了一個下午來閱讀,覺得有得做,起碼時裝片唔使好似《肉蒲團》咁貴又容易處理,改編一部暢銷小說很着數,因早有受眾群,唔需要花太多宣傳,同導演都覺得博得過,就主動聯絡作者傾合作買版權。」

        創作,要把一部小說活現銀幕並不容易,編劇出身的胡耀輝熟悉電影每個細節位,首次擔大旗執導演筒,從編寫劇本、選角至拍攝,包辦!

        胡耀輝:「最難是向西的小說裏,只有兩段較長的故事,沒可能寫成劇本,又唔夠膽亂改向西的作品,好在有好多散文啱用,你會feel到有啲片段和gag位熟口熟面,向西都有睇劇本和畀意見,有些對白嫌Out咗會重新度過,電影版九成忠於原著。選角方面真的很難,香港、台灣、中國都搵唔到人,大部份都扭扭擰擰,話你係李安咪拍囉,對手係梁朝偉就最好,吳彥祖更佳,我直頭呆咗,後來第一個被選中的是Celia(郭穎兒),那時候連男主角是誰也不知道,她便一口答應,真的很爽!」

        港女典範

        選角,拍情色片最難莫過於選角,既要有睇頭又要有膽識,胡耀輝坦言最欣賞Celia這位港女。

        胡耀輝:「Celia的角色一直未定實,見了幾次後,我覺得佢好直接又幾爽朗,講嘢好快無尾音,又會整到自己好亮麗,具備港女條件,放在向西身邊做女友最適合不過,這個角色很重要,用來對比內地女仔的,阿一都話佢講嘢倔,無尾音,成日都好似好晦氣咁。開工前,我安排所有演員排戲,跟住個Storyboard做,目的當然想佢哋投入拍攝,但Celia話唔排戲,我心諗,你唔係想跣我呀?記招宣傳都做了,沒可能易角,就算啦,照拍啦,點知佢又真係好Pro,埋位好Hyper,牀戲都係兩三個Take已得。」

        郭穎兒:「當初收到Order話係同導演做的,話會自導自演嘛,我自己本身好喜歡向西呢本書,得知有份演已好興奮,我份人好直接,唔鍾意拖拖拉拉。」

        激戰60小時

        情色喜劇,最終找來中港台日美眉,個個國色天香,重頭戲是男主角張建聲大戰23歲醫科學生王李丹妮。

        胡耀輝:「王李丹妮真係好勁,我先講講,小魚這個角色直至開拍前一星期仍懸空,直至有晚半夜收到張無頭得個胸的裸照,我第一時間要求搵人影輯全裸照睇下,第二朝王李丹妮單人匹馬上酒店房影相,真係好有膽識,我亦馬上搵人同佢傾。王李丹妮好有天份,頭十分鐘的水牀大戰真係好精采,好多女性觀眾未必知道,水牀上浮下浮下咁,仲要整泡泡,真係一下唔覺意都會飛出牀,拍攝時,王李丹妮和張建聲都病了,一Cut機,兩個人便爬埋一邊攬住瞓,仲要閂閉門連續拍60小時,真是大挑戰。」      
        
 
■繼《3D肉蒲團》後,蕭定一打算在香港電影市場再下一城,買下網絡小說版權,拍成情色喜劇。
■繼《3D肉蒲團》後,蕭定一打算在香港電影市場再下一城,買下網絡小說版權,拍成情色喜劇。
■郭穎兒
■郭穎兒
■蕭定一
■蕭定一
 
■胡耀輝
■胡耀輝
■郭穎兒飾演向西女友。
■郭穎兒飾演向西女友。
■導演大讚王李丹妮有演戲天份,兼且專業。
■導演大讚王李丹妮有演戲天份,兼且專業。
 
回應 (2)
我要發表
2012/09/23 10:24:56 回覆
2012/09/11 03:42:04 回覆

很好多謝你的訊息 !

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.