安歷士(0723)東方日報.周維秉

2007/07/10 10:37:50 網誌分類: 問題公司.周維秉
10 Jul

文章轉貼自: 東方日報  dated 10 July 2007 
文:周 維 秉
專欄:關人股事
  

 

安歷士福禍難料

二 三 線 股 仔 靜 一 輪 , 又 有 捲 土 重 來 之 勢 , 上 星 期 見 到 停 牌 幾 日 的 必 美 宜 ( 0379 ) , 復 牌 宣 布 入 股 寶 訊 科 技 ( 8089 ) , 股 價 大 幅 攀 升 , 最 高 進 帳 超 過 一 倍 , 收 市 升 逾 七 成 。 上 周 五 又 宣 布 停 牌 , 尋 日 復 牌 收 市 又 升 近 兩 成 。 對 於 呢 類 股 仔 的 過 山 車 走 勢 , 老 周 見 怪 不 怪 , 但 係 個 別 二 三 線 股 , 趁 市 旺 借 頭 借 路 抽 水 , 又 不 務 正 業 , 老 周 就 認 真 睇 唔 過 眼 。

 

好 消 息 股 價 卻 走 低


好 似 較 早 前 停 牌 宣 布 以 先 舊 後 新 方 式 , 配 售 最 多 3.07 億 股 新 股 的 安 歷 士 ( 0723 ) , 配 股 數 目 相 當 於 已 擴 大 後 股 本 的 16.18% , 每 股 作 價 0.5 元 , 集 資 約 1.54 億 元 , 並 引 入 澳 洲 第 二 大 基 金 Tricom 成 為 策 略 股 東 。

 

本 來 引 入 咁 有 實 力 的 投 資 者 作 策 略 股 東 係 好 消 息 , 但 公 司 復 牌 後 , 股 價 卻 反 覆 走 低 , 至 上 周 三 最 低 見 0.33 元 , 較 配 股 價 跌 逾 三 成 , 唔 知 接 貨 的 猛 料 基 金 有 何 感 想 。

 

安 歷 士 表 現 咁 曳 , 老 周 唔 覺 得 出 奇 , 皆 因 公 司 於 六 月 中 , 股 價 炒 高 至 0.83 元 停 牌 , 於 復 牌 後 宣 布 收 購 東 莞 市 安 歷 士 物 業 管 理 有 限 公 司 95% 權 益 , 又 以 520 萬 元 人 民 幣 , 購 入 北 京 金 濟 52% 予 東 莞 安 歷 士 物 業 管 理 , 並 涉 及 可 能 參 與 3,300 畝 北 京 地 之 一 級 開 發 , 股 東 當 然 以 為 係 好 消 息 , 豈 料 復 牌 後 股 價 急 挫 , 曾 跌 至 最 低 0.43 元 才 見 反 彈 。 安 歷 士 本 身 做 開 家 電 同 家 居 用 品 , 個 幾 月 前 公 司 宣 布 跟 家 電 製 造 及 銷 售 商 億 龍 簽 訂 協 議 。 家 電 製 造 本 是 安 歷 士 主 業 , 但 與 億 龍 簽 訂 協 議 後 , 除 製 造 業 外 , 集 團 也 開 始 進 入 家 電 銷 售 市 場 。 但 公 司 似 乎 未 有 考 慮 內 地 家 電 市 場 競 爭 激 烈 , 即 使 億 龍 銷 售 網 絡 眾 多 , 亦 未 必 能 與 國 美 ( 0493 ) 及 蘇 寧 爭 一 日 之 長 短 。 安 歷 士 跟 億 龍 合 作 的 決 定 , 對 股 東 是 好 是 壞 , 暫 時 不 得 而 知 , 但 管 理 層 當 時 未 有 表 示 公 司 會 作 多 線 業 務 發 展 , 誰 知 一 個 月 後 , 安 歷 士 即 宣 布 收 購 物 業 管 理 權 益 , 仲 話 三 年 後 地 產 業 務 要 佔 集 團 業 務 八 成 , 取 代 目 前 家 電 業 務 所 佔 的 比 重 , 公 司 的 發 展 方 向 , 令 股 東 難 以 捉 摸 。

 

發 展 政 策 搖 擺 不 定


安 歷 士 早 於 去 年 進 軍 內 地 房 地 產 項 目 , 並 曾 表 示 爛 尾 樓 是 集 團 這 方 面 業 務 發 展 重 點 , 集 團 爛 尾 樓 項 目 只 集 中 於 北 京 和 上 海 , 另 有 兩 個 項 目 正 在 洽 淡 中 。 管 理 層 講 過 , 爛 尾 樓 的 利 潤 遠 較 集 團 的 一 級 開 發 、 二 級 開 發 高 , 可 達 百 分 之 五 十 , 但 家 陣 又 話 參 與 北 京 項 目 一 級 開 發 , 反 映 集 團 業 務 發 展 政 策 有 點 搖 擺 不 定 。

 

況 且 以 安 歷 士 目 前 的 財 政 狀 況 , 若 然 一 如 公 司 之 前 提 過 , 計 劃 未 來 四 年 將 投 放 11 億 元 於 房 地 產 業 務 的 話 , 老 周 估 計 安 歷 士 抽 水 活 動 陸 續 有 來 , 作 為 股 東 權 益 被 不 斷 攤 薄 , 但 又 不 能 得 到 預 期 回 報 , 真 係 激 到 紮 紮 跳 。

 

回應 (0)
我要發表
user