某球隊賠率下降,你會點睇?

2006/09/26 22:54:11 網誌分類: 運動
26 Sep

假如某球隊賠率下降,你會點睇?

睇法一
馬會開盆計錯數,下注該球隊注碼比估計,馬會不能負荷,於是調低賠率。

睇法二
馬會開盆計錯數,下注該球隊注碼比估計,馬會希望增加該球隊注碼,於是調低賠率,製做大戶落飛假像,吸引我地跟風下注。

睇法一較直接,睇法二係陰謀論,兩樣都有可能,你會選擇睇法一,跟風落注?還是選擇睇法二,不墮馬會陷阱,改為跟佢對賭?

請各路英雄提供意見。

回應 (3)
我要發表
2006/09/29 22:42:35 回覆
尋晚結果係 哈化柏林 賠率下跌而輸波
今晚 星期五 3  安達赫治 [0 / +0.5] 對 凱沙羅頓 [0 / -0.5]
主隊由 1.92 倍跌落到 1.85 倍
所以我估佢都會輸波,
所以我推介
星期五 3 客 隊 凱沙羅頓 [0 / -0.5] @1.98
2006/09/28 22:20:56 回覆
事緣有次我一早落注,星期六晨落注星期日晚既賽事,結果大敗而回,當我睇返 d 賠率,發現勝出 d 球隊,都係落飛既球隊。

一星期後,我便專攻落飛球隊,結果都係輸錢而回,於是我諗,可能係馬會出古惑,有時降低賠率,用黎阻止注碼,有時降低賠率既目的係用黎吸引注碼。

好似今晚第一場,客隊  哈化柏林 [0/-0.5] 臨尾由 1.97 倍下跌到 1.83 倍,到低係吸引我地買 哈化柏林 還是阻止我地買 哈化柏林 呢?
2006/09/27 14:34:36 回覆

無諗過呢個問題,不過我想睇法一比較正路吧。

而我通常都預先睇賠率,買定晒,好少因為落飛而追入。

點解咁問﹖有無正确答案﹖

user