PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

王迪詩:從文字出發 寸盡港男女抵死事

2012/09/24 08:41:40 網誌分類: 娛樂
24 Sep
        近年開始冒起的神秘人氣女作家王迪詩(DaisyWong),出道以來一直處身於黑暗之中,直至去年才自揭底牌向外界披露她的真身。一向快人快語的她無論大如香港社會民生,或小如與情侶間的雞毛蒜皮事,只要有錯,她都一一狠批,絕不留情。的確,做人最緊要黑白分明,一直崇尚「不做作,做自己」的做人態度正正是我最欣賞她的性格之一。很高興這位極富神秘感的女作家抽空接受「名人會」的訪問,並剖析她的新作如何寸盡港女無風格,讀者們萬勿錯過﹗

主持﹕黃柏高
統籌﹕林永匡
協力﹕張詠森、龍婉琪
場地提供:PalcoRistorante(Tel:26188383)

        從寫專欄到講Talk再到開咪,Daisy論盡社會百態,提到這幾年的寫作生涯,Daisy坦言一直在做自己。

        「坦白說,其實我並非甚麼偉人,只不過是一位一直按照自己喜好來生活的人。其實喺我正式成為作家之前,我已經做過8份工,記得當時第一次執筆寫專欄係喺一個機緣巧合下發生,當時有一位朋友問我有無興趣寫吓嘢,結果就開始咗喺《信報》寫專欄。由於一直以來都係以一位年輕女律師嘅身份去窺探這個社會,所以特意用《蘭開夏道》成為專欄的名字,因為呢個正正係中產階級的一種味道與態度,殊不知反應愈來愈好,愈來愈多唔同傳媒機構搵我寫專欄,所以最後我索性辭去日頭的工作,全職以寫嘢為生,一寫就4年了。」

        港女無風格

        須知道Daisy以寫作起家,即將出書的她將會繼續結集自己的心情及喜愛論盡港男港女,據知正在籌備另一本新書的她,更會涉及從未觸碰過的「Styling」,大踩港女無風格。

        「即將推出的《我是我‧王迪詩3》其實都係《蘭開夏道》這個專欄的結集,書中內容主要分為兩大部份,包括首部份的社會時事,以及後半部份的男女關係,而今次我更為呢本書添加一個Subtitle,名為「給港男港女的國民教育」。除此之外,嚟緊我亦計劃再出多2本書,而內容更係我以往從未提及過的Styling,我好想藉呢次機會向讀者講解咩係風格,因為我覺得香港女仔唔識著衫,無Style!大部份都係跟主流而行,而完全無自己的風格可言,著起PRADA上嚟好似侍應咁都仲要著實,完全係衫著人,無個人Style,正正就好似大部份港男港女嘅人生咁,大夥兒都跟隨一個潮流,盲目去結婚、買樓、生仔,但從來無問過自己究竟有無呢個需要、能力,更甚係幸唔幸福﹖」

        講Talk到開咪

        去年年底公開自己是個三十二歲的女人,名叫楊潔深的Daisy,自公開露面後已無間斷出書及講Talk,早前還成為陳志雲的麾下猛將,為903開咪做《我就是王迪詩》的節目主持。

        「自從我真身曝光過後,早前已順利舉行2個TalkShow,嚟緊亦會再舉行,現階段仍然係籌備當中。記得前2個Show的反應都非常好,觀眾們好踴躍,喺最後Q&A嗰Part,大家都問咗好多關於愛情嘅問題,譬如點解另一半於婚前婚後有咁大分別,又或者點解一位男性與異性食飯時不停Send訊息,覆Email會激嬲對方等等,其實我自己覺得「愛情」喺一段關係入面終歸都係會消失,我哋要學習嘅係如何去保持、珍惜最燦爛嘅一刻。由於喺開咪前已經舉行過屬於自己的TalkShow,加上籌備開咪的時間長達半年之久,所以開咪時一啲緊張感覺都無,相反好似一大班朋友傾下計咁,本來半小時的節目,更因為效果非常好而增長至一小時。」

        獨愛幽默男

        表明享受男歡女愛的Daisy向來以挖苦香港男性,剖析現代愛情故事而聞名,提到自身對另一半的要求,原來她首選幽默感。

        「我要求好簡單,我講一個笑話,佢要識笑﹔如果我講一個笑話,而對方唔識笑的話,咁已經代表佢配我唔起﹗我覺得世界上最痛苦的事,係我講完一個笑話,自己覺得好幽默好好笑,殊不知對方唔識笑,仲要加多句﹕『笑話嚟㗎﹖』感覺真係好難堪,完全接受唔倒,所以我對男朋友的要求是必須有幽默感。」

        
 
■Daisy再三提出王迪詩的精神,是希望大家能從中明白要相信自己,無需要借助外界的認同而肯定自己。
■Daisy再三提出王迪詩的精神,是希望大家能從中明白要相信自己,無需要借助外界的認同而肯定自己。
■Daisy表示只要在香港特別行政區領土範圍內,手持香港永久居民身份證的女性,已經是「港女」。
■Daisy表示只要在香港特別行政區領土範圍內,手持香港永久居民身份證的女性,已經是「港女」。
■還未現身前,一眾讀者們都對她的真身極度好奇,有人猜她是男人,也有人認為那是個集體創作的人物。
■還未現身前,一眾讀者們都對她的真身極度好奇,有人猜她是男人,也有人認為那是個集體創作的人物。
 
■問到王迪詩與她真人的分別時,她說有百分之九十九相同,而餘下的一個百分比,是她比王迪詩聰明。
■問到王迪詩與她真人的分別時,她說有百分之九十九相同,而餘下的一個百分比,是她比王迪詩聰明。
 
回應 (1)
我要發表
2012/09/25 01:23:26 回覆

高興收到你的資訊謝謝 !

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.