陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

高沽(2)

2007/07/12 10:12:37 網誌分類: 經濟
12 Jul

  每個人買股票都想在最低位買,在最高位沽,現實上究竟有多少人做到?通常沽股票若不是沽早了,就是沽遲了(長不用沽者就無這個問題)。所以我們要求自己做到「高沽天王」,似乎有點高估自己了。

 

  我以前好像講過一個故事,有個老友可以說是買樓天王,睇樓市睇得好準,八十年代開始買樓,每次都把握到好時機,賺了不少,到95年買入豪宅,看中97年回歸會有個炒作市,到97年春天,經紀天天打電話來叫他放樓,佢都好精,開了一個天價,比同類單位貴了兩成,叫經紀唔到價唔好再打電話來了,後來過兩個月,經紀晚上十點幾來電,話有個客到價,當時人買過千萬o既樓,連樓都唔睇,想即刻簽約落訂買。老友話我出街要很夜才回家,明天再算吧,經紀話唔好,我在你大堂等你回來,結果一個女經紀等到半夜3點,朋友回家見個經紀咁有誠意,又連他開出的天價都到價,於是就簽約高價出貨。

 

朋友在97年中以天價高沽貴樓,本可寫下完美結局,不過那時的樓市實在太顛,他賣樓兩個月後,見樓市仲係咁升,忍唔住在97年7月又在第二區買入舊一點較為落後的豪宅,來一招反手撈貨追落後。當時董伯伯的八萬五政策已出籠,朋友也不看好樓市,但他覺得尾段仲可以升一轉,他只是短炒博升多兩成左右就出貨,結果大家都知,在97年10月股市暴跌,樓市也同時急跌,朋友即刻扮蟹。

 

呢個老友都算叻仔,識得毒蛇咬手,壯士斷臂,到98年初,樓市略反彈,佢就立刻沽貨離場,結果出貨價比購入價只跌了15%,算做執番身彩,如果他唔沽,間樓低潮時比他的購入價跌多過一半,他算做及時斬倉止蝕避過大跌市。 

 

老友賽後檢討,除了話自己反手撈貨衰貪心之外,也歸究自己都係沽得早,若沽遲兩三個月,賣樓價錢未必可以沽高好多,但沽遲,跟住好快就跌市,或許就可以避過往後再高追。

 

講呢個故事,係想話俾大家聽,唔好望自己可以在最高位沽貨,因為你以為自己在最高位出貨,結果沽完再升,發覺高處未算高,又可能忍唔住去追貨。最高位沽,最低位,只是夢想,極難做到。要求自己這樣,可能等到底都無沽,亦可能沽完發覺唔係最高會去追買番。

 

但呢個故事亦有另一教訓,最好捱到升市尾段才沽,以減低再入市的誘惑,等最高價和等升到尾好似幾類似,如果只是等時間,只需要拖慢少少沽。特別係沽股票,不似沽樓咁要一次出貨,沽股票可以分段出貨,慢慢出貨,務求令自己手上有貨,有份玩這個瘋狂派對,就可以減少自己再入場的誘因。

 

正如我昨日講,如果你在21000點樓上追了貨,入貨價中等,防守力不夠強,就要考慮高位出貨。舉一個例,若果你認為大市升到23000點都到價,升到24000點好高,升到25000點超貴,你有熱門股在手,當然可以以大市指數為指標,分三注沽,23000點時先沽一注,然後24000點再沽,25000點把炒貨沽清,若果真係有係升到25000點,平均在24000點出貨,都唔係好失禮。不過指數不是唯一指標,假如你問如果大市升唔到咁高點辦,我就認為除點數,仲睇時間,除時間,仲睇市勢。如果升幾個月都在23000點上下游水,愈拖愈長,即使唔到第二注的出貨價,都不妨再出貨。又或者你睇時勢去到高位雙頂不破,甚至三頂不破,走勢唔靚仔,成個派貨格,咁樣即使大市指數目標未到,都不妨大手出貨。

 

老實講,升市不估頂,網友見高位減貨唔怕,但我有少少怕網友們一早清哂貨,話唔埋最後一個瘋狂大派對,清哂貨無份玩,咁就無癮,留番部份貨,睇最後開大抑或開細都好呀。(最後提一句,長線投資平價買好股,不一定要在高位出貨)。

 

陸羽仁
回應 (246)
我要發表
2007/10/22 22:09:57 回覆
果然不出我所料恒指在7月期結跌幅達800-1200點之多,
早在4月中我在這發表文章,叫大家小心有股災。http://hk.myblog.yahoo.com/jk3g3w4i
自從我說的7月期結後大波幅都800-1200上落直至現在10月了依然冇改變。
如斯時間性準確,與如此大波幅都敲中,...後市點看,10月又是傳統股災月?????

2007/07/13 09:09:50 回覆

WFKK,

你都講得好有道理,咁我等大調整先再考慮入貨!

2007/07/13 06:50:56 回覆

2000配股, 好彩早兩日趺市 3.03 全沽了!

相信 配股 潮 將陸績續出現.....

包
2007/07/13 02:41:15 回覆

嫣嫣:掂晒,有你買2727^_^近期我買得最錯的是567大昌,我依家好唔鍾意呢隻>.

2007/07/13 00:31:08 回覆
金曹兄 - 由始至終我都認為市場對匯豐受美國次按問題影響的嚴重性過份反應。一來美國業務佔集團份額唔算太大﹐二來從管理層談話及集團的應變策略都可睇得出呢個‘穫’距地發現得快亦補得快。其他公司既管理層我唔一定信﹐但匯豐既管理層我會信多o的。之前$135入左貨收埋兩次息﹐亦會再趁好機會入多o的。
2007/07/13 00:27:47 回覆

To 海琳/金曹,

我覺得唔可以好肯定635一定分柝或短期內分柝...近期跌得好勁吓...如果持有太多貨既話, 到你既止蝕位都唔應該心軟....

利益申報: 持有微量635, 都係博分柝

2007/07/13 00:27:42 回覆

嫣嫣:

多謝關心,近來大升市,手上主力持股都算跟得上,而且自信有盈利基礎支持,坐得舒服(唯一擔心係$17.5先追入的鞍鋼,入貨價比較貴)。

不過記憶中,見你的回覆都顯得比較心急,買貨都幾雜(記錯的話,請諒:P)... 睇下你想投機的投資啦,投機的話你的EQ要練好D(雖然我自己都好差),投資的話就應該多看年報,了解間公司。自己睇,點都好過等人地睇完再話你知。睇既時候有唔明可以問大家(講真年報又的確好多時報喜不報憂,要小心),討論完之後,覺得有前景既,咪坐得舒服囉。

陸羽仁
陸羽仁 2007/07/13 00:17:13 回覆

陸羽仁覆網友

Alex:有關翔龍基金,它是不可贖回基金,即係話投資者不能叫基金幫你買番(這就是所謂贖回,即第一市場),但你可以在市場買賣(這就是所謂第二市場),即係好似股票咁,但基金當然無咁活躍。有興趣應該認購,唔係等在第二市場買,若估計認購熱烈,起碼在開始時,第二市場成交價會貴過ipo價。

 

Ray:收租股選擇好多,太古、九倉、恒隆、希慎等都係,不過希慎細粒的,若有得升,爆發力會大少少。幾時可能爆上,主要看大市升幾長,升得太短或者等唔到,升得長少少,好多股升到咁上下,又有個大行分析員突然發現了這個point,出吓報告,就有可能炒一炒。

樓市向上機會大過向下,或者咁講,要跌都無乜空間跌(豪宅難講的),但要升有的理由,單計匯價(美元跌)的因素,樓市都幾落後。

科斯托蘭尼之蛋,我估似A2A3階段,即上漲中高期,以香港小循環計,若繼續大型波動向上市,炒多幾炒,就會大調整。以全球大循環計,可能係A2,不過這次資金泛濫大潮,爆起上來唔係人咁品,不過不是明天發生之事,可能五年內搵個日子發生。

你講的永嘉、創科、和晨訊,都並當炒股,永嘉好少少,唔知有無人收集緊。晨訊大股東批股,批股數不少,點睇都不是好消息,由大摩去批,似批俾基金多過莊家,唔駛用大摩批俾莊家咁犯本,經紀佣都俾多好多啦。

 

小師妹:你的交銀、中行、中石油唔算平價,起碼要以入貨價為止蝕,有利潤不妨在高位減持部份,或定止賺位,然後不斷推高止賺位。

 

Steven:高追了中海油田,但該股今日大反彈,暫離險境,總止一成止蝕,有利潤睇吓,包無錯。

 

Yuki:我唔係信黑色星期五會大跌,我從來唔知呢家嘢。

 

Jacky:吉利收購,有人睇好,有人睇淡,都好正常,不一定係壓佢價。

 

小潘:地鐵銀團貸款,等如借大錢,無乜特別,地鐵經常做。

 

Bb:新濠好消息跌,唔奇,守一成止蝕,可以等一等。世紀陽光高位回落,和其他炒股一樣,唔知幾時再炒,守止蝕位,未到就望吓啦。

2007/07/13 00:14:06 回覆

嫣嫣,哈動大戶在今年2月以每股$10要左10億元貨,現在幾個月帳面賺3億幾。我唔知有無禁售期,不過大戶要炒高出貨一定有辦法。

 

2007/07/13 00:03:36 回覆

reactor/亞K: 收到風2727會...再者有金至尊護航,更冇有怕.

reactor/ 金曹兄: 1133不會陰陰跌,只會急跌,金曹兄,你知大戶出哂貨未?

2007/07/13 00:02:33 回覆

Reactor,哈動又再出現上午抽高,跟住陰陰跌的走勢。$13應該已經到價,我信自己的判斷。我看好電力設備股,上海電氣在$3.6相對落後,今年要賺15%唔難。

哈動負債太高,升得高過$14驚佢會乘機供股減債,始終有隱憂。

另外,中國高速轉動的風力發電概念炒得咁厲害,但上海電氣有單利好新聞無乜人提喎: 

2007年5月8日21时30分,由上海电气风电设备有限公司安装在莱州鲁能风力发电有限公司的第一台风力发电机正式并网发电。这标志着上海电气风电产业获得历史性重大突破,新兴产业发展树起又一新的里程碑。
    莱州项目是上海电气风电设备有限公司与山东鲁能物资集团于2006年9月签订的风电项目,风电公司将为其提供39台1.25MW风电机组,并采用中国目前最高的91.5米塔架.

 

 

2007/07/12 23:58:37 回覆

重注買入了2000,有點忐忑不安。

不過另外一個層面想,和莊家的成本价相差不到10%,這也算第一次如此貼近了。

以前買入成本都比莊家高30%以上。

2007/07/12 23:55:18 回覆

嫣嫣,

我就係奇怪點解金曹兄會放哈動,再轉馬到同是電力設備股但更貴的上海電氣。

哈動仲係當頭起,上海電氣這幾個月都是上上落落,有波幅冇升幅,最近又沒有破位待升。 

所以希望他能指引當中的玄機。

2007/07/12 23:52:04 回覆

嫣嫣: 你話有人買左層樓重注買2727?有無甘誇?Ki,Shirley C同我仲有一些網友都有, 近日你旺,買邊隻升邊隻,熱烈歡迎你加入,旺下我都好. 亞K

2007/07/12 23:51:51 回覆

WFKK,晨訊個主席最近接受訪問,睇好自己間公司,佢唔認為自己係做緊低毛利的OEM生意,有能力做手機設計和賺取知識產權費用,以及預期電訊設備業將會由低增長期進入高增長,市面上有幾億個GSM電話等住換3G,講得幾有說服力。晨訊(2000)在$2.8呢個位係抵買。

嫣嫣,華燃(1083)$4好硬,上邊阻力$4.6。

2007/07/12 23:40:46 回覆

金曹兄: 你買在尾市在上海電氣(2727) at$3.61, 有人賣在層樓重注2727, 勁!我買!!!

華燃(百江)係炒上落的好對象, what trade range?

WFKK: i remember you, you gave me a comment on 1068. how are you? i will think about your advice on 1133. thanks..我都重注,波動的1133,可以...

reactor: 金曹兄一早已沽清1133.

魚蛋: 2328 近$6可買,但穿$6,小心

2007/07/12 23:36:58 回覆

BTX:

睇清楚消息,2000今次係大股東配股(減持舊股),對公司完全無好處,亦都同公司有幾多現金無關。最好的情況係大股東配股出黎搵人炒起間公司,最壞情況係大股東唔睇好公司前景,沽貨套現...(後者情況居多,但不一定)

hyc:

991係「買一送一」,但實際操作同拆細完全無分別。

嫣嫣:

你有幾多手哈動?我同意$14係到價,不過到左價都仲可以再升... 唔好一次過沽晒呀... (我上星期$12.6走左,沽貨後兩日先知道原來有好消息,訂單比預期多。本來諗住$13係合理價,但有左呢單消息,我諗合理價可以提升至$14-15,可惜我猶豫左半日,已經買唔番)

2007/07/12 23:36:43 回覆

環保設備有科網feel? 係就而家撲入去啦...(講笑, 唔好信)

2007/07/12 23:36:42 回覆

金曹兄: 

再次多謝您推介哈動 (1133)。它是我的持股中表現最好的一隻。

同是電力設備股,哈動 PE 17.5 倍,上海電氣 PE 20.8 倍,而且過去幾年哈動的盈利增長也較上海電氣快很多。

可否分享您棄平取貴的原因?

謝謝。

 

2007/07/12 23:26:51 回覆

以1398既實力, 佢既股價應該不止如此

有甚麼原因會令到此股大落後呢??

2007/07/12 23:25:52 回覆

金曹兄:

 請問你對於#2328財險及#1136台泥有什麼睇法? 如現價入貨, 風險會否好大呢?

謝謝幫忙!

 

魚蛋

2007/07/12 23:19:38 回覆

貓兄, 

隻股同環保設備有關, 都會升多或少! 有無科網feel? YES! 有大智慧不如趁勢.

 

BTX,

難度真係配左俾莊家? YES!


2007年6月15日
摩根士丹利發表報告,維持晨訊「增持」評級,目標價3.77元。

大摩表示, 晨訊將業務重點轉移至研發TD-SCDMA手機及發展海外市場,將損及本地半制成組裝套件/組裝零件(SKD/CKD)業務的收入,因此調低今明兩年每股盈利預測23%及12%,分別至0.23及0.36元。 不過,隨著無線通訊模塊業務穩步增長,長遠而言有發展機會。

2007/07/12 23:17:45 回覆

金兄, 每隻股同環保設備有關, 都會升多或少! 有無科網feel?

2007/07/12 23:17:11 回覆

亜 K

原來你和我一様是小小小戸。哈哈哈! 雖然我股齢比你多(差不多2年)但還不会看幾時是大戸派貨、収貨、幾時是向上、向下, 所以D雞股蟹貨就要成日麻煩猫猫兄幫我睇睇, 以後不敢再乱跟報紙買股票了。平時返工不放便上blog看各位網友的留言(今日都是偸偸看)多数是回家後追回睇番,有時睇完都11、2点, 所以平時好少留言。  

2007/07/12 23:12:02 回覆

hyc, #2000 is cheap, buy at $2.8, you won't lost!

ki and 2727 fans: It will catch up with 1133 very soon.

市場快訊﹕德銀上調上海電氣(2727.HK)目標價至4.10港元
2007-07-05 15:43:09
推薦股﹕德意志銀行把上海電氣(2727.HK)目標價從3.75港元上調至4.10港元﹐理由是非電力設備業務的增長前景強勁。德銀表示﹐上海電氣把業務擴展至機電一體化設備﹑運輸設備和環保設備上﹐有助增強2008年以後的前景。預計2006-2009年間每股收益的復合年增長率可達11%﹐在2009財年之前都將保持淨現金狀況﹐給公司提供機會收購母公司或其他公司的資產。維持買入評級。上海電氣午盤攀升1.1%至3.66港元。
 

圖表

2007/07/12 23:08:15 回覆

yuki,

大戶買貨有4個時段, 開市: 升到你無得追 , 早午什息前, 下午開市(比較小), 收市前 (等你明天無機買)

賣貨3個時段, 開市:高開 中段:慢慢派, 收市低收 (高開低收)

以上資料是沒有用, 因為要配合整體股票運動, 才有效!

2007/07/12 23:08:06 回覆

金兄,

1800我 set 16.5 止賺, 今天已到價且已完成交易, 我是 9.xx入貨的, 請問此股後市點睇, 我覺得今日個市有點怪, 但又說不出怎樣怪, 純粹感覺, 可否分析一下 1800 這兩天的走勢, thanks !!!

2007/07/12 22:55:30 回覆

ki: 多謝关心.1398有$$賺.是你的褔氣.我真的買錯2000, 好彩有金至尊護航.

亞K: 你有冇發現金兄很少買當炒股,他有功力自己選股.但我少跟他買.

包
2007/07/12 22:52:48 回覆

嫣嫣:yeah,工行有錢賺,都係得你^_^thx~again~如果美股今晚爆升,明天恒指應高開,1398應可再升一升^_^到時走得會開心d^_^。

 

2007/07/12 22:49:59 回覆

Luk Sir:

You have mentioned about Bad Friday. However, you seem not to be the the kind of person believe in Bad Friday effect. Can you tell us why you think adjustment may come tomorrow?
 

Brother Cat:

Can you share with us more about 大戶收市前之動作?

牛腩貓咪  2007/7/12 下午 12:58:40

ki, 大戶通常於收市前才有動作, 要收市前5分鐘才清晰. 
 

2007/07/12 22:45:11 回覆

金曹兄及ray 兄

2000現金充足(晨訊手頭現金高達8.2億元,相當於每股現金高達0.55元),我真係無諗過佢竟然係現在配股...人地就炒高來配..佢就中位就配...

唔係為錢... 難度真係配左俾莊家?

 

2007/07/12 22:43:40 回覆

小潘: i bought 2628 at$27.45, 小注是炒,大注分別在$18-$24, 還未沽,持有.叫哥哥不用怕, 林森池話2628at$24 is ok

ki: 1398 今日走樣,未沽, i will make decision tomorrow. whatever, 你始終有$$賺.

reactor: 1133 at$14已差不多,如明天見$14,或沽一沽,有何高見

2007/07/12 22:41:40 回覆

Yuki:

見你下晝問現價可否入1800作長線投資,我個人認為真係要諗清楚先... 現價真係非常貴。可能等稍後大調整再入貨,會平一點。個人認為$12樓下係合理價,就算再加30%牛市溢價,都只係$15.6。

唔知其他人認為點?

包
2007/07/12 22:39:30 回覆

貓兄點睇1398工行?thx

嫣嫣,工行沽左未啊?and add oil

包
2007/07/12 22:31:13 回覆

jacky:係得花x大戶唱淡175(依家好唔鍾意呢間)。其他大戶睇好175,花x係唔夠打的。

睇下停牌前的股價反應,應可推斷,花x,沽空175,俾人挾到媽媽聲,係度引誘散戶出貨。(我亂估咋)

復牌價,應可見1.8或以(我亂估咋)

必美宜復牌高開成一蚊幾,吉利無理由咁失禮啦。話晒佢個名咁好聽。

亞k:望你所說,2727明天破位。我都幾重貨,2727^_^

我今天係2.93沽左一手2000,剩番一手2000。

2000爭下氣啦。明天掃高配股嘛。

2007/07/12 22:30:23 回覆

金曹兄,

#2000應否加注 /追入?

謝謝 !

2007/07/12 22:29:50 回覆
羊咩: 你決定月供HSBC? 好.又多個陪. 想問你是羊咩仔,定羊咩女 ?亞K
2007/07/12 22:24:00 回覆

Shirley C: 唔好笑我啦,我得一隻大家樂是52wk high.同我估成個blog, 得我一個是-5%.   未番本, 同我是9個月股齡BB. 我鍾意的股票,是橫行了一段時間,向下空間唔大,而向上又有很多水位,其實由3月後,好小追買熱門股. 我都係得2手2727.  都係小小小户.

Ki, 我反而覺得2727上海電氣在4元的壓力都唔係好大,之前有4個月消化, 要走的蟹蟹都走唔小啦.

 

2007/07/12 22:23:12 回覆

ray兄 ,  金兄 :

晨訊明天會否停牌? 謝謝!

2007/07/12 22:19:13 回覆

金曹,

I think so too!!

heehee

2007/07/12 22:16:16 回覆

Ray, I think #2000 可能配售平貨俾莊家炒上. Good news!

 

2007/07/12 21:42:25 回覆

嫣嫣,

哈動 (1133) 我仍然揸重貨。

哈動確實開始位高勢危。但 H 股隻隻似樣 D 的都好貴,賣咗佢要換馬都唔知換乜好,所以我一直持有。

 

2007/07/12 21:32:21 回覆

慘了...2000 配股...$2.77...

手頭上有 3.06 入貨的 2000

唔知應否止蝕... 

還是等呢....2.77我估聽日隨時插到 2.6 都得... 

但另一面睇..如果有大戶係2.77水平接貨,即係長遠2.77應係個底,過一段時間便會上返呢個位?

2007/07/12 21:22:29 回覆
991要買快手!派息0.2+10送10紅股
2007/07/12 21:21:37 回覆

陸老師, 金曹兄,

吉利汽車(175)剛剛公佈收購的好消息, 但大行反而立即唱淡, 其實是否它們未入夠貨, 還是真的如他們所說, 即使是好消息亦不足以支持現在股價呢? thanks!

jacky

2007/07/12 21:20:03 回覆

嘩, 返咗一晝大陸又多咗咁多板回覆, 真係有排先追得晒個blog既留言囉...

k姐, 希望下次網聚可以見你啦.

小潘 - 匯控地铁關注組, 我支持你, 我會加入005的 (不過係月供, 因無咁多錢 )

羊咩

2007/07/12 21:19:42 回覆

嫣嫣

你沽晒壽仔啦?如果24入貨,即是我阿哥,好唔好沽清呀?你睇淡佢ar>?

貓咪

多謝你提醒,我未有咁快加注,會睇多陣先,因為我而家仲未賺好多。

羊咩

月供都要為5號仔打氣

小潘

2007/07/12 21:19:00 回覆

Mr. 中國銀行 (3988)運動有問題, 小心!

小潘-匯控地鐵關注組 , sorry! 我有意見:

地鐵公司 (0066)現在是弱勢! 好弱! 大象5踢,踢三吓先行小小. 橫行

: 本人沒持有以上股票, 我是跟大戶影子買賣的小抄手, 與陸sir的基本分析, 完全不同.

2007/07/12 21:14:25 回覆

陸老師,

晨訊科技(2000)[股價及相關新聞] 行政總裁王祖同正透過摩根士丹利配售1億股.配售股數相當於6.6%已發行股本。

請問你有什麼看法?

你覺得配售1億股係唔係俾D基金?

或俾D莊家大戶? 有無可能配售平貨俾莊家炒上? 

在指明日期的大股東名單
 
 股份代號:02000
 上市法團名稱:晨訊科技集團有限公司
日期 (日/月/年):12/7/2007
 
 
如欲觀看披露權益通告之內容,請於「最後申報有關通知之日期」欄按下有關連結
*註: (L)- 好倉, (S)- 淡倉, (P)- 可供借出的股份
名稱持有權益的股份數目(請參閱上述*註解)佔巳發行股本之百分比(%) (請參閱上述*註解)最後申報有關通知之日期 (日/月/年)
Wong Cho Tung 1,010,220,000(L)
66.66(L)
04/07/2007
Yeung Man Ying 893,895,000(L)
58.99(L)
21/06/2007
Info Dynasty Group Limited893,675,000(L)
58.99(L)
07/06/2007
  
顯示第 1 - 3 個紀錄共有 3 個紀錄 
Tks.

Ray

2007/07/12 21:13:09 回覆

1133 fans: 天呀!今天,私事煩擾,一个上午已升上目標價$14, 可以沽一沽,來不及...唉!

小雨 : 已沽出 2000 shares of 1800 at $16.88, 皆因買來炒,算吧!

netnet: 已沽出 2628 at $30.95, 皆因買來炒, 算吧!

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。