joboche1
joboche1
joboche1

人定勝天?

2012/10/04 08:28:22 網誌分類: 經典中的經典
04 Oct

好多人都知道[人定勝天]呢句話, 但唔一定會知道佢係點解! 講真一句, 人係宇宙之內地球之間連一粒微塵都比唔上, 有咩野條件可以勝天? 憑口講口賠? 憑一時意氣? 憑呃得就呃? 如果唔係, 咁要憑咩野先至可以真係勝倒天? 而呢個定字, 又應該點樣理解? 點先至可以做到定? 係唔係一個定字就能夠將個天都打敗?

佛家講:[戒 . 定 . 慧 .]! 戒係將妄想既心野馬既心放下; 將不良嗜好放下; 將是非錯對正邪等既分別心放下; 放到無可再放既時候, 心不受外界誘惑; 外境不再牽動情緒; 呢種境界就係定! 從定功所產生既冷靜, 因心不妄動妄貪而成為無私, 可以透視天地間種種不為人知既訊息, 可以早一步提防黎將傷害減至最低.

~~待續

回應 (0)
我要發表
user