joboche1
joboche1
joboche1

人定勝天?_1

2012/10/05 08:21:00 網誌分類: 經典中的經典
05 Oct

定字從正, 即係人要先做到正人君子! 一個人既思想正確, 先至有行為正確! 一個人既行為正確, 先至可以感動自己感動人地感動鬼神. 正之極致就係誠, 所以古人話[誠能格蒼]! 天地間瞬息無常變幻無方, 稍一唔留神就會受到外界種種幻象誘惑, 真係死左都唔知點死! 正字止於一, 橫一公平, 豎一正直, 即十字架.

當正人君子奉行既公平正直到老死, 佢就唔會有橫死(即死於非命)既事情發生! 公平正直, 係要從心所發既無私行為, 俗世人稱之為陰德. 陰德係當事人知, 天知, 地知, 再冇其他人知. 呢種人不求福報, 但係上天係會加福加壽! 呢種人縱然遇險, 上天都會保祐大步攬過! 縱然有壞人存心加害, 上天都會保一世平安.

~~完

回應 (0)
我要發表
user