關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓 化

2012/10/05 08:41:10 網誌分類: 生活
05 Oct
        跟得貓多,人也愈來愈貓化。早上起來,伸一個貓式懶腰,用手抓幾下頭髮,然後咪着眼下牀。洗完臉吃點東西,其實好想再去睡,但仍拖着腳步返工,臨離家前看八貓爺一眼,覺得牠們在笑,笑傻人類為口奔馳。

        晚上放工回到家,換過最舒適的衣服,學貓捲曲身體在沙發上不動,八貓從四方八面爬上來,把我釘得死死的一起吃爆谷看爛劇。

        星期日,如無必要都宅在家,睡完吃完睡過又一Day。這樣過生活,煩惱應該少很多,幾曾見過有皺紋的貓?

        如果貓要工作,實在不知道給牠們做甚麼工種好,以牠們愛睡覺、貪新鮮、沒耐性、不合群的性格,真是做鬼都唔靈,又或者牠們做慣乞丐懶做官,要米米日日準時出門口,會要了牠的肥命。

        人羨慕貓,多少是感覺做人勞碌,這個月帶小襪睇醫生花費不少,阿寶早前剝牙又是一筆;所以我今世盡力做個愛貓的好人,希望下一世能做隻有人錫的家貓。

        關慧玲

        
回應 (11)
我要發表
2012/10/11 09:49:07 回覆

before 114 "貓宜做的工作...看更" 哈哈! 好啱呀! 不過只可以係夜更, 日頭要瞓覺! {#icons_cat2}

2012/10/10 23:02:03 回覆

貓宜做的工作...看更

反正看更不一定能防止甚麼

2012/10/09 11:47:24 回覆

加油呀小襪, 祝早日康復 {#icono0_45}

2012/10/09 10:00:59 回覆

呢張相影到真真好似俾小襪嚇一嚇咁 {#icons_cat2}

2012/10/08 13:11:25 回覆

 現今香港人在部份政棍加傳媒的聳恿下,一天到晚係又嘈唔係又嘈!家嘈屋閉!每天翻開報紙我就血壓飆升。只有在這個欄內才能找會一點歡樂,人都輕鬆點!謝謝關家人貓上下!其實人類多學學貓該多好,只要生活安定,有得食、有得玩、有人愛惜、一天睡它十幾小時就滿足,天下太平。

2012/10/05 15:21:36 回覆

關小姐:                                                                                        未必是發炎引致, 可能急性過敏反應, 是解釋唔到。因為兩個月前我黑妹無啦啦對眼腫晒打晒摺不停流眼水, 去睇荃灣享和陳學維醫生, 經診斷是一種來自身體過敏反應而且是較強烈, 他說沒有任何藥物, 只開點補充劑以作舒緩, 也不用覆診, 過兩天就回復正常。你帶襪仔比陳醫生診左吓啦! 因為人同動物一樣有時找多一兩個醫生匯診會好D。Tel.:2490-3736

祝襪仔早日康復, 加油

關慧玲
關慧玲 2012/10/05 15:06:00 回覆

多謝各位,

這個欄一寫多年,幸得各位不離不棄,家裡小寶是我的生存動力,大家的鼓勵都係丫。

小襪依然係咁,第一隻抗生素無效,好煩。

不知如何是好?

 

2012/10/05 10:27:30 回覆

哈哈! "升級版貓奴" !!!!! 好大個 "合味道貓麵" 呀!!! {#icons_cat2}

係呢, 小襪點呀? 手手消咗腫未呀? 搵到係咩原因嗎?

2012/10/05 09:50:09 回覆

其實您今世都好好,因為您的fans都好錫您架,,您好有愛心,朋友的貓爺也照顧周到,愛護有加,,非常難得,,您是升級版貓奴 {#icons_girl2}

 

關小姐,我們都和貓爺結緣了! {#icons_cat8}

2012/10/05 09:26:29 回覆

無錯,我地真係要好好努力地搵錢至得....不過見到佢地無病無痛,食得訓得....都會覺得辛苦係值得既 {#icons_cat1}

2012/10/05 09:26:25 回覆

關小姐

me 2

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}