免費網上推廣課程

2012/10/10 16:33:56 網誌分類: 未分類
10 Oct

先給予一則更新,Global One 的其中一個分錢模式 Infinity 會在數天內運作, 未完成Ewallet Activate 的,記住加把勁! 好多朋友或網友,對於Global One有興趣,不過擔憂,隨之而來,你有否以下想法呢?

「即係10蚊美金唔係話好多錢,不過我又唔識做,又唔想揾朋友,我會有質疑lor!!!」

鑑於以上原因,小弟一連幾日不停諗方法,最終都係要求教經驗比我多的人 Jamison (即介紹Global One 俾我的人), 他願意免費提供所有關於網上推廣的訓練 (內容包括Email Marketing,SEO,Facebook Marketing,Craiglist,Soloads),

分文不收

就算你會否俾錢加入Global One 你都可以學晒所有野,詳細內容如下: 以上提及的全部免費,你可以運用到你的網店,Affiliate Marketing,任何網上生意都可以用 唯一的條件 -> 做Global One的免費會員 (主因就係想你接受Training後,他可以跟進你的進度) 注意: 成為會員是不用錢的,你要運作Global One的生意才有可能俾USD 10,基本上你是零風險

這世上就是有咁大隻蛤乸隨街跳

有興趣的,請到以下網頁登記,然後俾番你個Email 我,會將個Training傳去你的Email 內

回應 (0)
我要發表
user