PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

《等我愛你》剖析真愛 激讚森美 Sita放膽演 火火:演員只會愈做愈好!

2012/10/22 10:11:28 網誌分類: 娛樂
22 Oct

        在這個光怪陸離的世代裏,男女關係隨便得讓人咋舌,「現代人好多都係飲醉玩完先決定係咪開始去了解對方,點似當年我哋撥個輪(打電話)都唔敢。」火火導演的新作《等我愛你》刻意營造80年代情懷,賣羞澀純真的愛情,鄧麗欣演巴喳妹,黃宗澤演自卑男,出神又爆笑,要特別在此恭喜火火導演,其筆下的愛情故事終於登上大銀幕,取得你我共鳴。

協力:彭燕燕、袁東亮
場地提供:喜百合(電話:26295038)

        常說演員的潛質有待導演誘發出來,黃宗澤的戲路從今起有莫大變化,火火把他幻化成當年發哥在《秋天的童話》中「船頭尺」的影子。

        火火:「我留意Bosco好耐,覺得佢可塑性好高,要佢扮有錢人得,扮車房仔亦得,再諗深啲,對上一個可以的就係發哥,所以角色造型上會比較草根,白色背心短褲踢拖,跟平日的他有天壤之別,記得第一日埋位,Bosco覺得額頭髮蔭太長唔襯角色,主動剪掉,那刻開始我知道佢已ready投入角色。戲中Bosco代表好多現代男人,當個女人搵錢多過你,男人就會愈來愈收埋自己,又或自卑心作祟,明明好溫柔但又永遠唔會講出口,係好典型的麻甩佬。」

        森美惡鬥雙非

        每個電影故事裏,男主角身邊總有個很有力的朋友,讓故事增添火花,我統稱他們「男二號」,森美在戲中演情場聖手,艷福不淺。

        火火:「當Bosco角色咁內斂時,身邊就需要一個好跳脫的對手,我第一時間想起森美。」

        森美:「跟火火合作8年早有默契,知佢想要乜,亦開始着意點解火火會咁寫個角色和故事,係由角色性格出發去演戲,火火安排『雙非』女友畀我,是菲律賓加非洲,仲要唔係靚嗰隻就知係想增加喜劇效果,了解角色的同時讓我想起阿諾舒華辛力加,佢有錢有面又係州長,居然同自己工人,一個墨西哥女人生仔,點解?呢個係男人嘅power,要去拯救呢個女人。」

        Sita醜女夠突出

        演員要成功必先懂得放下包袱,豁出去演戲,要感謝導演給陳僖儀Sita一個機會,角色醜得無人能及。

        森美:「我都愕然,真係好樣衰,戴個假哨牙仲要我餵佢食燒賣,一路食個假牙就甩出嚟,又要整滴醬油喺嘴邊,但導演仲唔嗌cut由佢繼續,我諗換轉第二個已劈炮唔撈。Sita的處境跟8年前的我好似,根本唔明白咩叫演戲,火火教我們拿捏角色,讓我們容易掌握。」

        火火:「我覺得演員只會愈做愈好,Sita條底線呢世都會喺我度,哈哈,安排森美同Sita一對,其實係悲劇,即係森美點解係情場聖手?佢自知的,追唔到好樣女仔就去垃圾焚化爐度搵,做垃圾情聖囉,之但係我想講,醜女唔代表心地好,當愛情要受傷害點都會受傷害。」

              
 
 
■「火火對演戲會有一份執着,記得當年合作舞台劇要攞要脅殺梁漢文,火火要我用戲去表達那種要脅感而唔係去做戲,那時真係好惡搞。」
■「火火對演戲會有一份執着,記得當年合作舞台劇要攞要脅殺梁漢文,火火要我用戲去表達那種要脅感而唔係去做戲,那時真係好惡搞。」
 
 
■火火執導、森美主演的新作,將80年代的情懷帶到現在生活當中,讓觀眾回味「那些年」的純真愛情。
■火火執導、森美主演的新作,將80年代的情懷帶到現在生活當中,讓觀眾回味「那些年」的純真愛情。
 
■火火導演大讚戲中幾位主要演員,認為他們愈演愈進步。
■火火導演大讚戲中幾位主要演員,認為他們愈演愈進步。
 
回應 (1)
我要發表
2012/10/23 04:34:16 回覆

多謝 !

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.