幻想式工作觀

2007/07/18 08:49:48 網誌分類: 職場
18 Jul

看到這篇<現代工作觀>,我想:是幻想式吧....

做到隻=> 就有~

 

 

      不可能有咁旬的事掛??  

         

回應 (3)
我要發表
2007/07/26 16:51:25 回覆
工作時就是會遇到這些小人,佢地聯群結黨起來欺負和排斥他人,又不肯教新人,為的不外乎想弄走其他人來保障自己,令公司不可以炒佢地,遇着依啲人最多都係要委曲求全,請下佢地食飯同做多啲「代工」,或者同老細講清講楚,不過兩者咁都係未必保證到可以解決問題。
2007/07/22 23:49:39 回覆

路人丙,

我蠢,只好將勤補拙,所以說是<幻想式>

不過,公司同事好多都心地唔好,自己識個d,唔會教你,仲要看睇你怎樣做,你做好o左....就在背後笑你,笑你為什麼不那麼做?而咁樣做?!

又,就算到你出聲問,都唔想教同答你,寧願同你做好,費時教!不過,又在背後說你唔識做!唔肯做!而老世只看做好個d,識做個d...

唉~我呻吓咋,你唔使理我的...

 

 

2007/07/19 22:52:22 回覆
我以前間公司都養理好多閒人,平時又出街又瞓覺又上網又呃加班,做嘢就靠老作靠吹水靠關係,對佢地嚟講份工只係副業,炒股先係正職,但係佢地仍然有人工加有職升。
user