一個小朋友俾既啓示

2012/10/26 19:38:51 網誌分類: 哲學
26 Oct

話說有個小朋友個班主任係初任教師, 冇教學經驗, 成日要搵我幫手。佢班主任有時唔知可以點, 只大聲鬧某d小朋友, 其實咁對某類型既小朋友唔會有幫助。有個某類型既小朋友幾鐘意我, 因為我成日都可以(其實自己都係)以小朋友角度去思考。

但呢幾星期工作忙, 冇時間去睇呢個小朋友, 今日發現佢「變左心」, 鐘意佢班主任多d啦...佢班主任有教育心理學家幫手, 肯學, 當然係會有進步既。而且... 佢班主任好sexy =口=" 哈哈。

唔緊要, 呢排成日代課, 好多小朋友都好鐘意我, 加埋課後輔導班... 有個小四表現得特別鐘意我, 嘻嘻~~

其實男人信唔過, 男仔都唔可以太相信... 男人會花心, 或者變心, 男仔同樣會花心, 或者變心... 咁其實大家比較接受到花心定係變心? 當然都係好難接受。但會唔會繼續去愛變心既人?

嚮課室裏面, 我地當然繼續愛果d未必愛我地既學生, 因為佢地都只係小朋友, 可以塑造。但講到對大人呢...呢個問題...

好在好似唔關我事, 燒餅唔會變心架! 可... ?

 

回應 (4)
我要發表
ivina
ivina 2012/10/27 21:26:23 回覆

{#icono0_1}

2012/10/27 20:57:44 回覆

當然冇變心啦啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~啦~~~~~~~~~ {#iconb_378}

ivina
ivina 2012/10/27 20:51:01 回覆

{#icons_cat9}

小女子
小女子 2012/10/27 17:41:35 回覆

其實男男女女大大小小,誰的愛不在變動中。

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..