萬聖節自助餐

2012/10/28 17:26:56 網誌分類: 未分類
28 Oct

 

上星期有同組同事放兩天病假,D工作好順手又跌落我個in-tray內。要同英國做野,我地4pm她們才是9am,一日可以拖到好漫長。星期五的飯局,8.30pm先開始但我仲要遲到。過左今天仲要行冬季時間,慢一個鐘。

 

朋友話,其實你老闆同你講明唔會再加人工給你,只比調你去廁所門口好些少,留返多少面子給你,你冇得選,一係做一係唔做!

 

好,不要再斤斤計較,週末去同朋友食返餐萬聖節自助餐好過。

 

星期五食飯班朋友比我年輕幾歲,書又讀得多,是專業人士,所以仍在拼搏階段,亦捨得買消費品,也會想去買第二個單位作投資。星期六見的朋友,年紀比我大,接近退休階段,所以話題都不同。 

 

人最緊要知道自己要什麼,作出相應行動,人生才會有目標,才會過得快樂。

想要錢,又不想拼搏,是一種矛盾。我知道自己已經沒法去拼搏,唯有改變自己的思想,情緒,邁向退休之路。其實我都唔想,但時不予我。

 PS. 吃自助餐是見到鄰居座有位壯年男士坐在輪椅,全身不能動,要工人姐姐餵食流質的東西。他還好多時咽著喉嚨,發出好似嘔吐的聲音 (說真的也頗影響我的食慾),身邊朋友說,你看他那麼年輕,還不知要這樣捱幾多年。我們做人要知足,才可常樂。

回應 (38)
我要發表
soho*
soho* 2012/11/04 15:31:45 回覆

// 見到同齡朋輩,就好容易見到自己的不足 //

me too

// 萬聖節自助餐 ~ 太古旗下一間叫 Butterfield’s 的 private club。 //

咁即係我冇得去! {#icono_58}

 

Persie
Persie 2012/11/04 13:55:54 回覆

浪子:多謝你。如果只計我自己,我真係明白比上不足,比下有餘的道理。有人會覺得,我又唔係有錢,買車來作甚?甚至覺得我著起龍袍唔似太子,但我覺得買唔起屋咪買車,又傷害到旁人。我會常去圓玄學院探嫲嫲爺爺,然後再車去舊同事開的fusion新派茶餐廳,看海,發呆,用iPadiMoney,好寧靜,其實我已經好快樂。不過回到現實,見到同齡朋輩,就好容易見到自己的不足。我的朋友全部係nice guys and gals,不會令我唔舒服,只是我自己的感覺,尤其是當他們想幫我,提點我賺錢的時候。 

同意你講英超降左水準。昨晚Man U vs Arsenal的賽事,乏善足陳,成場波都有一種好慢,lack of urgency的感覺,阿仙奴好似預左輸,曼聯又唔夠落力去拉開比數。車仔 vs Swansea又係攻力不足。不過都算可以賴下天氣,忽然落冰雹,天氣惡劣,奧斯卡個頭有冰粒,但都只係籍口。我沒有看Westham vs曼城,不能評價他們的演出。到巴塞,進攻完全沒問題,水銀瀉地忽然加速的美麗攻擊,位位球員技術高超。我認為David Villa一定是在Alexis Sanchez之上,應該是要出他。只是對代中堅實在慘不忍睹,無論是桑治或BusquetsMascherano都一樣唔掂。皇馬則充滿攻擊性,無論贏幾多球都繼續hungry噚晚賓斯馬後備入替Higuan,不斷想進球,C更加發曬癲,觀賞價值一流。

2012/11/04 10:30:40 回覆

今年可能僅僅賺到六位數字好好啦, 我都係咁上下, 隻1038仲死死下. 紙黃金新買的全部蟹晒.

你唔好只係同你朋友同輩比啦, 同香港的同輩比你已經係平均以上, 別忘了若同世界的同輩比 你已經係top3%甚至1%嗱.  好好享受現在所擁有, 努力做好自己本份 結果是不由我們控制的

開心D啦~~~ {#icons_cat1}

愛隊又輸波主場都0:1 硬係覺得佢地踢得唔似樣. 可能以後轉睇西甲 {#icons_cat3}

2012/11/04 10:15:36 回覆

隊阿仙奴現在連傳波都無, D英超大戰真係浪費我時間. 曼聯又打多個華美倫, 早知唔企2個鐘啦....

李聯廣
李聯廣 2012/11/04 09:52:54 回覆

Persie, 其實我的投資成績並不算好,最好境果年都只有六位數字進帳(不過以我投入的金額亦一定冇可能達到七位數字),最差當然就係見紅啦。今年投機都有損手,止蝕隻267都唔見咗幾千,不過這些因某種原因大跌的大股,若有時間跟都可以炒吓,隻330就係一例。

黃金ETF我冇留意,但1個月高位1430你都冇出就真係有d走寶。好似陸SIR都有講過黃金就快有牛三。金價今年高位約1900美元,應有機會再試呢個位,因為風險下降時,美國印銀紙,美元下跌,黃金會變成對抗通脹的工具,但長線要留意風險資產的升浪幾時完結。

Persie
Persie 2012/11/04 05:51:28 回覆

ValenciaAltletico Madrid場波好體力化,好多身體碰撞,連Valencia領隊Pellegrino都因為投訴被趕出場。

Persie
Persie 2012/11/04 05:44:32 回覆

soho:這不是酒店,是太古旗下一間叫Butterfield’sprivate club。當晚有兩個骷髏頭,一個係parma ham and melon,骷髏頭是用麵包雕刻出來的在蜘蛛下面的另一個是甜品,係個tiramisu cake。個麵包棺材入面是炸田雞腿,好好味呢!條蟲蟲巧克力慕絲,又係好好味。

中移動執到少少啦,托賴。你都知我以前常常有糊唔食仲反輸,現在不想了。其實隻金etf都係冇食糊,現在又回落了。

Persie
Persie 2012/11/04 05:32:45 回覆

法卡奧額頭遭蘇達道的鞋釘到血流披臉,我絕對覺得係抽水。 

蘇達道靚波開記錄 – 1-0 to Valencia這球側身窩利令我想起RvP,他亦是好擅長這種射門。

Persie
Persie 2012/11/04 05:09:32 回覆

美斯乖仔Thiago週五出世,但爸爸今天找不到入球,所以沒能為他做個特別的入球慶祝。Celta Vigo是一場勝利,但演出不是很特出。賽前美斯頒金靴獎,沙維都有個獎項但不知是什麼,官網出西班牙文。可惜美斯臨完場受傷,膝傷,希望沒大件事。

 

皇馬薩拉戈薩之戰,C Ronaldo爭取入球努力到爆但偏偏都是徒然,反而Essien and Modric開齋。又是一場4-0大勝,但下半場初段薩拉戈薩的反撲是極好,Postiga的入球精妙到極,只是不知為何球證說越位,如果當時追成2-1就好唔同。 

而家ValenciaAltletico Madrid,都係好戲碼。

soho*
soho* 2012/11/03 23:00:54 回覆

邊間酒店的萬聖節自助餐? 好鬼得意, 食物擺放有心思, 設計獨特, 未食凈係見到都好開心, 夠晒氣氛, 個骷髏頭好傻氣, 搞笑

你近排玩左兩轉中移, 都有得執, 好爽!

 

Persie
Persie 2012/11/03 22:49:20 回覆

李聯廣兄:As expected啦,但真係打得好鬼差,Wilshere仲要惱羞成怒,一番心機捧場只得到無限失望。出街兜下風先。

Persie
Persie 2012/11/03 19:27:09 回覆

兩手中移動沽出左,賺$4,又有飯食。 

我隻#2840,均價是$1240,但只係少少地有100 units最高是去到$1335,但我覺得水位唔夠。有日錯盤上左+$64,但我收市先知,第二日又回返 -$64昨日收$1284,真是雞肋,我有可能加注。李兄怎看金etf

Persie
Persie 2012/11/03 19:13:38 回覆

李聯廣兄,今晚槍手作客,難免要做好防守。82這個戰果,可一不可再,我肯定講一句,不會再出現。最難受是要看RvP向我們進攻。他的射門功夫又再精進了,今晚看來可以有進賬,要看他的老友華美倫如何對付他了,嘿嘿!就算在阿仙奴最鼎盛的日子,對曼聯也是從無把握,又可況今晚?我的阿迷朋友話我,好心你放開門戶之見,以快樂足球理念睇波啦。哦,我試下啦,不過應該唔得。 

你的投資成績很好!我的好差,所以都沒有什麼心機去投資了,今年可能僅僅賺到六位數字。我去中銀買人民幣保險,我的客戶經理問我,點解你鍾意買保險嘅?我有別的產品提供。我話,你在這間分行時間按短,不認識我,你不知道,我在2008輸穫金。他答,原來這樣,便給我介紹保險,但他的介紹非常好,肯介紹佣金低,我未聽過的計劃給我,又給我解釋什麼保險應該跟保險公司買,什麼保險可以幫銀行買。我覺得他人是比較坦誠,均真。

李聯廣
李聯廣 2012/11/03 14:37:01 回覆

Persie, 今晚場波會否是攻防大戰?紅魔9場入24球失13球,只有3場力保不失,場均失球高達1.4球;相對槍手9場入14球失6球,為目前最低失球隊伍,不過最近後防同中場好似都有d跌watt。今晚可能都會大比數交易(上季係8:2)。

短線o既823卒之清晒倉。今年好諷刺,最賺錢o既竟然全部都是REITs股!

Persie
Persie 2012/11/03 13:06:12 回覆
Persie
Persie 2012/11/03 13:05:31 回覆
soho*
soho* 2012/11/03 00:00:09 回覆

林奮強講大話, 前言不對後語, 似十足茂叔 (劏房) 及 狼特首 (僭建), 果然係同一個班子, 同一個鼻孔出氣, 冇眼睇

好了, 就算林冇講大話, 政治敏感度不足也是死罪, 想當年財政司長梁錦松所謂「偷步買車」, 最終要引咎辭職, 狼特首班子真係好爽, 就黎殺人放火都可開脫

Persie
Persie 2012/11/01 07:26:33 回覆

Thanks chanreborn. Wow another thriller last night. Chelsea beat Man U 5-4 with two penalties including one at the 90th min.  Ok this time Man U would feel unfairly treated, although as I read both penalties were justifiable ones. 

Why no TV broadcast?  These are cracking games!  Tottenham and Liverpool both crashed out last night.

Quarter-finals - to be played week of December 10

Leeds

v

Chelsea

Swansea

v

Middlesbrough

Norwich

v

Aston Villa

Bradford

v

Arsenal

Persie
Persie 2012/11/01 07:26:14 回覆

主席:你睇下d防守,差勁! 

Walcott非常好,唔知球會肯不肯加薪讓他留隊?不然,January goodbye boy了。

慳妹
慳妹 2012/10/31 22:27:49 回覆

舅父仔:昨晚愛隊場波係唔係好戲劇性?

chanreborn
chanreborn 2012/10/31 20:12:55 回覆

persie , herewith the highlight of last night thriller 12 goals in 120 minutes..

Damn no TV channel broadcasting the league cup this year..??!!!

http://www.youtube.com/watch?v=lXFs2VwDB7Y

Persie
Persie 2012/10/31 06:51:05 回覆

soho:我們的政府,算把啦。

Persie
Persie 2012/10/31 06:48:11 回覆

Spanish King Cup Alaves 0 – Barca 3 (Villa, Iniesta, Fabregas)

正路戰果,Alaves無精打采。

今場Iniesta做隊長。One goal + one assist.

Persie
Persie 2012/10/31 06:39:00 回覆

聯賽杯,雷丁 5-7阿仙奴 (Extra time)

搞乜鬼?88分鐘仲落後緊4-2?滴汗。

 

Reading

  • Jason Roberts 12' •
  • Laurent Koscielny 18' OG •
  • Mikele Leigertwood 20' •
  • Noel Hunt 37' •
  • Pavel Pogrebnyak 116' •

5 - 7

FT

Arsenal

  • • Theo Walcott 45' +2'
  • • Olivier Giroud 64'
  • • Laurent Koscielny 89'
  • • Theo Walcott 90' +6'
  • • Marouane Chamakh 103'
  • M. Chamakh 120' +3'

Arsenal

Line-up

POS

No

Name

G

36

Damián Martinez

D

6

Laurent Koscielny

D

20

Johan Djourou

D

25

Carl Jenkinson

D

54

Ignasi Miquel

M

53

Jernade Meade

M

14

Theo Walcott

M

22

Francis Coquelin

M

23

Andrei Arshavin

M

26

Emmanuel Frimpong

F

12

Olivier Giroud

M

47

Serge Gnabry

M

46

Thomas Eisfeld

F

29

Marouane Chamakh

soho*
soho* 2012/10/30 21:07:55 回覆

#173嘉華國際主席被問及集團投地後政府出招, 會否感到「中伏」, 呂主席不作回應, 行會成員林奮強有得收風就著數好多喇! 不公平啊!

我代主席答啦: 狼生擺明跣我地, 凈係益自己友, 算點先!

Persie
Persie 2012/10/30 00:52:11 回覆

FIFA Ballon d'Or nominees

Sergio Aguero (Manchester City)
Mario Balotelli (Manchester City)
Karim Benzema (Real Madrid)
Gianluigi Buffon (Juventus)
Sergio Busquets (Barcelona)
Iker Casillas (Real Madrid)
Didier Drogba (Chelsea, now Shanghai Shenhua)
Radamel Falcao (Atletico Madrid)
Zlatan Ibrahimovic (AC Milan, now Paris-SG)
Andres Iniesta (Barcelona)
Lionel Messi (Barcelona)
Manuel Neuer (Bayern Munich)
Neymar (Santos)
Mesut Ozil (Real Madrid)
Gerard Pique (Barcelona)
Andrea Pirlo (Juventus)
Sergio Ramos (Real Madrid)
Cristiano Ronaldo (Real Madrid)
Wayne Rooney (Manchester United)
Yaya Toure (Manchester City)
Robin van Persie (Arsenal, now Manchester United)
Xabi Alonso (Real Madrid)
Xavi Hernandez (Barcelona)

Persie
Persie 2012/10/30 00:50:56 回覆

浪子:一場上佳的比賽,就讓球證這樣糟蹋了,真可惜。如果在有運的一天,RvP可取hat trick,他的第一時間冇腳影捉的射門技術又更精進了。其實很懷念他。阿仙奴對QPR,不提也罷。

 

球證更涉嫌racially abused MikelMata,完全不professional,唔該ban多他幾場。 

地產股係要捱下,先放在一邊等一下罷。

Persie
Persie 2012/10/30 00:48:22 回覆

蕃茄:我都買左medical insurance,不過唔知賠起上來可以幫到幾多忙。

蕃茄
蕃茄 2012/10/29 22:48:23 回覆

"想要錢,又不想拼搏" , ---> 只好在其中取一個令自己可接受的平衡點,  但 食/玩/衣著都可以簡樸 d, 但十多年後的香港, 人口老化問題會很嚴峻 , 不想在政府醫院等三, 五粒鐘睇醫生, 等三幾年先有得做手術, 退休後的醫療保險/醫藥費真係一筆不能節省的錢,  呢條數喺我嘅退休預算中佔不小份額呢.

慳妹
慳妹 2012/10/29 22:41:19 回覆

雙辣一出,地產股冇運行,只得領匯一枝獨秀。

2012/10/29 21:25:49 回覆

Persie 兄: 我見到車仔主場咁輸都好無奈. 都係睇西甲支持馬體會罷了!!! {#icons_cat3}

隻173跌死我啦~~~~ {#iconb_610}

soho*
soho* 2012/10/29 20:13:29 回覆

港府出辣招,  樓價必定會回,  不過這新措施也會影響本地的真正用家, 假如我現時要買樓結婚, 因為SSD三年內不能賣, 否則蝕硬, 仲未計樓價下跌的風險, 今次招數不但嚇退炒家, 連真實用家都趕走埋, 以往買樓自住萬一失業或等錢用最多就賣左間屋套現, 但而家計埋SSD及買樓的基本洗費, 唔升兩.三成都好難全身而退,換句話說, 而家買樓虧蝕風險好高

唔敢買樓有住屋需要又可以點做? 一個二個惟有去租屋啦! 問題又來了, 租金搶高跌唔落, 這班唔敢買樓的真正用家轉去租務市場仍是受害的一群

如果樓價因為辣招而下跌, 到取消辣招之時樓價就會反彈, 因為積壓了的剛性需求會爆發, 所以辣招不能立亂出, 有好多後遺症

數據顯示新樓盤約有兩成買家是非本港居民及公司客, 既然如此, 港府應該推出外地買家印花稅, 而SSD只係延續就夠了, 不應增加年期及稅率, 兩項重招會殺錯良民, 辣招出左好難收番, 另外一個做法係先推出非本港居民及公司客印花稅, 看反應才考慮推出增加SSD年期及稅率

Persie
Persie 2012/10/29 02:23:01 回覆

唔記得講去看言語治療師的趣事。治療師叫小B,你自己搬張凳仔坐。但小B去搬左兩張凳仔,同治療師講,我搬埋比公公坐架。過了一會,小B話,公公話要去食飯喎。阿妹馬上對治療師說,小B好愛開玩笑,你不必理會他的說話。阿妹話好驚治療師覺得小B失常,但這件事又沒得解釋,幸好治療師不以為意。

 

B係去醫院見這位言語治療師的。

Persie
Persie 2012/10/29 02:11:54 回覆

夜涼如水,然而我渾身火滾!  

球證之扭曲操作,令球迷睇波都變得沒意思!

Persie
Persie 2012/10/29 02:10:07 回覆

結論:曼聯勝之不武,車仔雖敗不辱。球證離曬大譜。

 

費託之跌,係放大左個跌勢,但他是有被勾腳,球證這樣就要比第二面黃牌,令車仔九人應戰?球證應該憑良心做事。 

小豆已繼承孩子臉殺手之位,但他的入球,實在沒理由不是越位。你可以話我,車,琴晚阿迪達唔越!係,阿迪達係越,但小豆越得更離譜。他從斯治身後攝出來,請告訴我他如何能不是越位。

Persie
Persie 2012/10/29 00:02:57 回覆

cashin:你仲後生,如果可以拼搏,就要緊牙根拼他一拼,不要讓自己後悔!

 

soho:係好無奈,但唔知可以點。

 

今日去看看屋苑的停車場車位,原來車位已經要一百萬一個。有一邊停車場較近我的住處,但車位要1.5m一個,我覺得個世界真係癲左。 

辣招一出,地產交投淡靜,但經紀堅持賣家不會賤價沽樓,只會封盤看清形勢。我覺得樓價點都會回些少。

soho*
soho* 2012/10/28 19:04:13 回覆

// D工作好順手又跌落我個in-tray內  //

呢句說話包含萬般無奈

{#201001271234252658_600w.jpg}

2012/10/28 18:12:38 回覆

想要錢,又不想拼搏,是一種矛盾。唯有改變自己的思想,情緒。

但時不予我 x 2

 

Sigh !

 

user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。