joboche1
joboche1
joboche1

得個拗字

2012/11/07 09:02:13 網誌分類: Joe 楊 & Pop 植
07 Nov

Joe 楊 : 你下下都似幫住TVB! 你偏心!!
Pop 植 : 我唔係幫住TVB!! 亦唔係偏心!!
Joe 楊 : 仲話唔係偏心? 我提親有人鬧無線, 你都幫住晒!
Pop 植 : 我只係講公道說話姊! 無線係有好多地方乞人憎, 但唔可以抹煞佢既功勞噃!
Joe 楊 : 佢有咩野功勞?
Pop 植 : 最低限度, 經佢訓練出黎既猛人支撐住成個香港演藝界, 佔90%出身自無線!
Joe 楊 : 話係咁話, 無線唔衰, 都唔會比自己既離職職藝員狂數狂鬧啦!
Pop 植 : 所以, 我問你一句, 除左鬧之外, 有冇讚一兩句? 唔通無線真係汗馬功勞都冇?
Joe 楊 : 你到底想講咩野呀?
Pop 植 : 我只係想講, 娘家幾唔好, 都曾經捧紅自己! 單靠自己努成, 可以大紅大紫咩?
Joe 楊 : 咁…….
Pop 植 : 況且, 凡事都有好壞兩面! 無線有衰既一面, 唔通冇好既一面?
Joe 楊 : 咁…….
Pop 植 : 所以話, 唔識飲水思源既人, 幾叻既成就都係忘恩負義架!
Joe 楊 : $%^&*)(*&^%^&*&^

回應 (0)
我要發表
user