Keith Ku
Keith Ku
Keith Ku

博客城裡的一刻......

2007/07/22 16:44:23 網誌分類: 生活
22 Jul

昨天去了頭條網"我們的博客城"頒獎禮, 雖然只是逗留了短短十數分鐘, 但感覺還是很特別, 一眾平時只會在網上交流網友, 一一出現眼前, 聚首一堂, 心情既好奇又興奮......一方面想睇吓平時在網上遇見的各位網友, 究竟有幾靚仔靚女呢?! 另外, 始終係人生中的第一次有自己的書, 雖然只是一篇文章, 但係有參與過於我來說已經很足夠, 所以都很興奮雀躍......

其實有時都覺得很"緣"......我原本係一個很少上網, 很少寫作, 中文打字速度慢加上並無寫日記習慣的人, 因着生活上的轉變, 以嘗試的心態開始寫自己嘅第一篇Blog, 慢慢地認識了各位來自不同角落的網友, 彼此有了交流, 現在還因緣際會, 有了我們大家的結晶品, 相信人生之中都不會有太多這樣的機會, 一切一切不是很"緣"嗎......??

最後想多謝頭條網及各位工作人員......多謝頭條網給我們這個機會, 擁有屬於大家的一本書, 很精緻, 很靚; 另外亦多謝各位工作人員, 將本書包裝得咁精美, 辛苦咁安排這個活動, 讓各位可以一睹大家的風釆, 交流交流......雖然這次自己參與程度不多, 但仍希望日後可以再次參與類似活動, 同各位網友多D認識......

回應 (10)
我要發表
則卷小雲
則卷小雲 2007/08/05 18:34:23 回覆
你去邊到開CAFE呀?
Keith Ku
Keith Ku 2007/08/04 04:44:27 回覆

To 金睛火眼先生:

如果方便的話不如 12/8 下午二時至五時吖, 我諗呢D時間會方便多D人啩??! 不過其他時間都OK......我哋應該點約人會方便D呢??

至於價錢方面, 當然係免費啦, 話明 grand open, 梗係請大家食啦, 我到時會準備D小食同飲品俾大家 ka la, 大家唔嫌太迫同唔夠飽就冇問題......希望大家到時賞面啦?!

Keith Ku
Keith Ku 2007/08/04 04:11:04 回覆

Hi, sorry for reply so late...!!

 I was not at HK these days......

Please contact my msn at keithkkku@hotmail.com

Keith Ku
Keith Ku 2007/07/27 03:31:29 回覆

Thank you 先, 我間Cafe喺銅鑼灣謝斐道ka, 我想八月頭應該OK ka 嘞, 唔知會唔會太遲呢??.....咁等我試吓同金睛火眼先生聯繫吓, 睇吓定個禮拜日請大家上嚟玩吖......

2007/07/24 16:26:09 回覆
我來也~~
2007/07/24 08:19:21 回覆

嘩~你開Cafe?恭喜哂喎!                                       在哪一區?會待何時正式營業?                                           告訴我。雖然我不喝咖啡,                                           但為你多介紹幾個客人,這點功夫我不會吝嗇。

昨晚我們有位博主金精火眼先生,也提出想約班blog友出來聚聚。                          不如我請他跟你聯繫,好讓舉辦是次聚會有點頭緒....

而你的簽名,我尚在等待中~

Keith Ku
Keith Ku 2007/07/24 05:50:20 回覆

唔好意思.......早走咗......!! 不過唔緊要, 不如遲D我哋約埋一齊出嚟再簽過吖? 我都想邀請妳哋幫我簽名!! 或者睇吓八月定個日子, 等我間Cafe grand open 邀請各位上嚟吖?

2007/07/22 18:58:51 回覆
恭喜恭喜!
2007/07/22 17:05:10 回覆
XD...... 快出來再跟我們簽名呀```
2007/07/22 16:52:59 回覆

哎呀~又一漏網魚呀~

我們都未來及請你簽名,                                         你就急急腳走了。情何以堪?

user