河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)《九龍酒店倚窗閣》午餐自助餐評論

2012/11/24 19:03:19 網誌分類: 飲食
24 Nov



『馬場樂子(妹)』(18) : 性格開朗之大頭蝦,間中也會食吓自助餐。

『馬場彩珠(姐)』(18) : 頗精於製作甜品,所以最注重甜品的部份。

『Mary CHAN』(18) : 經常會在自助餐中忽發奇想的少女,喜愛對食物攝影存記。

『司馬蓮華(姐)』(18) : 來自潮州的大學同學,性格溫柔,頗黏人。

『司馬騏綵(妹)』(18) : 司馬家的領養妹妹,小時候因車禍失去左手,但她亦向成為畫師的夢想努力,間中也會和Mary一起食自助餐。



MARY : 今次我地又講自助餐午餐啦,樂子,咁我地今日係喺邊度食呢?

樂子 : 今次我地繼續喺尖沙咀食,地點直接係地鐵站上蓋,位於半島酒店對面嘅九龍酒店倚窗閣啦。








彩珠 : 地方都好寬敞噃,平時的午飯時間都有不少人,收費亦是中等價錢。

樂子 : 而且亦好光猛,坐低之後不如去攞野食咯。

騏綵 : 好呀!










MARY : 以頭盤來計嘅話選擇都算唔少。







蓮華 : 在冷盤的選擇來說都算基本的都有,魚生及生蠔的質素就略略普通了。但反而沙律及湯就有驚喜,沙律夠凍而且一些沙律配搭頗新鮮,而湯類就以中湯最好飲,火喉幾足而且湯味好濃。

MARY : 而這個溫馨提示也很有趣呢。


司馬蓮華 --- 對頭盤之評分 :


樂子 : 而中間叫杯飲品先。


彩珠 : 飲完就到午餐嚕‧‧‧午餐有時有special dish,如今次的燕窩生滾粥。





騏綵 : 還有其他的熱盤都好好充足咧。














MARY : 大盤一環真係好多樣化,特別係有好多廚師在場內stand by做一些即製食物或者扒房嘅美食。特別一題就係佢嘅熱盤補得又多又快,而一些牛仔肉或者火腿更係片得幾大塊,燒出來更係非常嫩滑,仲有一點最好嘅就係當 食客覺得太生嘅時候,廚師會幫您即時整熟少少您個塊扒,真係一個用心嘅服務來。而仲有一樣好好味道嘅就係佢地嘅咖哩非常香之外,佢地嘅薄餅更做到香酥嘅效 果,而其他熱盤更好多時都有海鮮及大量蔬菜等等入饌,清清地又算多野揀而永遠夠熱,以呢個價錢就絕對值得一讚。

Mary CHAN---對大盤之評分


騏綵 : 到甜品了。

彩珠 : 仲有自選泰式冰冰。




MARY : 真係有朱古力噴泉哦。

騏綵 : 還有一些即製的crepe可麗餅,souffle蛋奶酥哦。









蓮華 : 還有自助的咖啡茶水吧呢。


彩珠 : 呢度嘅甜品真係好好,好多款甜品都好少好甜,特別最有特色就係非常清嘅杞子桂花榚,而拿破崙蛋榚嘅餅做得好鬆好脆,感覺上在自助餐中最好食嘅一種。而好多種即製的疏乎厘夠熱和輕身,感覺上意外地好。

馬場彩珠---對甜品之評分






每年一到11月,香港的賽車迷總會把目光放去澳門一年一度的大賽車。每年見到一輛又一輛的戰車在澳門之城市賽道奔馳,特別在開賽的時段總會令人血脈沸騰。

不過去到澳門,又怎會錯過各處的美食!馬場樂子馬場彩珠Mary CHAN司馬蓮華司馬騏綵五位看板娘都一起被賽車吸引外,當然也喜歡澳門的美食啦。一些小吃如杏仁餅、豬柳包、木糠布丁、馬介休球、牛肉乾、大菜榚、蛋卷等等等等更是澳門的定番食物呢。

希望大家就和五位看板娘就一樣,一邊享受食物一邊欣賞刺激的賽車大賽吧!



(較大的圖)


此Wallpaper由河馬仔設計及監製及持有版權、由香港同人畫師---群千鳥繪製而成。

*(圖中所述之故事及看板娘人名純屬虛構、如有雷同、實屬巧合。)
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003