joboche1
joboche1
joboche1

偷野犯法?

2012/11/28 08:08:21 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
28 Nov

起世間任何角落; 任何國家做出偷野既行為都一定犯法! 不但自己係罪犯, 帶累埋家人親戚朋友有個不名譽唔好聽既身份, 令到奉公守法既一等良民避之則吉, 實在冇仇都變成有不共戴天之仇. 無端端犯眾憎, 仲做埋過街老鼠, 隨時比人打死就多過病死! 偷野係唔係全部唔好呢? 咁又唔見得! 單單偷師就未必犯法噃!

偷師有好多種! 向大自然偷師, 學識生存之道長壽方法; 向有學問既人偷師, 學識滿肚濟世良方救人絕橋; 向有道德既人偷師, 學識以德養性以道役心; 向有優點既人偷師, 集眾人之大成於自己一身, 就有百利而無一害. 最低限度, 偷師做好人, 就連個天都唔會唔贊成; 有可能仲會鼓勵我地去偷添, 何樂而不為呢?

~~待續

回應 (0)
我要發表
user