關慧玲
關慧玲
關慧玲

書展好多貓

2007/07/25 15:58:38 網誌分類: 寫作
25 Jul

這貓blog開了好一段時間,但是鮮有更新,一個字,blog主我太懶,經常想學貓日睡二十小時,唉,要「貓人」好regular咁做嘢,係好難的。正所謂舊事已過,無謂提啦。

今年書展超多貓書,出到成行成市,單是泛華已有十幾本,貓迷買書都買到窮,但這証明了愈來愈多人視動物為生命中的朋友。家裡米米話人哋貓書啲相咁靚,佢哋又要喎。其實我每日都不停牠們拍照,照片堆積如山,牠們令我的起心肝,就在這裡記錄牠們的生活,公諸同好。

希望這份熱情,可以一直一直一直維持下去啦,你知啦,貓人嘛,真係無時定性的呀,耐性又低......呵呵呵。

目前家裡頭號大事,是兩隻小英短想組織家庭,英俊的米米和嬌小的小襪月前已始做愛做的事,但搞來搞去不成功,主人都無辦法。究竟有沒有給貓看的性教育大全呢?

BLOG主我正在解決一些技術難題,米米和襪襪的秘密生活快將登場,到時通知大家。

 

 

 

回應 (2)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2007/07/27 12:14:54 回覆
應該各大書局都有得賣了,是泛華發行的。你也有養貓嗎?
2007/07/25 16:10:43 回覆

唉,無錢買啦,出咁多,真係搶貓奴o既錢啊~

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}