joboche1
joboche1
joboche1

事無不可對人言

2012/12/02 08:08:03 網誌分類: 經典中的經典
02 Dec

有句老話叫做[事無不可對人言]! 即係話當事人既行事作風好開揚, 就算做錯左都唔會似突手涼粉砌詞狡辯混淆視聽! 所以, 有咩野事包括紅白二事; 好事壞事; 對事錯事; 大事小事等等都會好公開比人知道真相! 正所謂錯就要認, 打就要企定定! 錯左好閒, 先認錯; 再改錯; 唔再犯錯; 相信任何人都會比條路行啩!

起知錯認錯改錯之前, 要攪清楚[事無不可對人言]既最真一面! 唔好下下都斷估冇辛苦咁比字面呃左. [人言]為信! 究竟講既人所講既事可唔可以信得過? 咩野叫做真話? 咩野叫做真心話? 呢七個字當中既人並唔係指身外既人, 而係自己信唔信得過自己所講既野! 假使連自己都唔可以相信自己, 全部所講既形同廢話!

回應 (0)
我要發表
user