正大國際 (121)

2007/07/30 00:22:49 網誌分類: 經濟
30 Jul

正大國際 (121) 剛通過股東大會,收購上海易初蓮花連鎖超市,並且重組公司結構及發行可換股債券,星期五大巿下跌,但 (121) 亦只是輕微下挫至 $0.375

個人估計,$0.4 以下都是入巿靚位,因為 (121) 發行可換股債券的其中一條文訂明強制換股條件, (121) 股價若持續高於 $0.43,便可強制以 $0.39 兌換,而 AIG 以一私募基金名義持有相等於 26.88% (121) 已發行的股權。

我諗訂約相方都唔會計錯數,AIG 相信 $0.39 是投資 (121) 理想價位,而 (121) 管理層亦相信其股價極有可能持續超越 $0.43 ,那便可立即以股換債,唔使債券到期日要交付現金對公司做成財政壓力。

既然有 2 批高智慧人仕計過晒數,入巿成功率可謂百份百。我會以 $0.4 以下入貨,等 AIG 換股後才考慮出貨

回應 (2)
我要發表
2007/07/31 22:16:29 回覆
今次交易和公司重組其中一項細節是蓮花超市會和卜蜂國際訂立採購協議,而卜蜂國際大股東亦同時是正大的大股東,若蓮花超市越做越大,卜蜂國際亦有所得益,所以我估計大股東打算長期投資於內陸零售行業,今次未必會是借收購合併消息炒高股價然後散貨

基於這諗法,所以
暫時未定目標價,但係我估計超越上次高位 $0.51 應該無問題。到時再睇。
2007/07/31 18:03:16 回覆
Follow u. Buy it on 0.38 yesterday. What is ur target price??
user