財務自由?

2012/12/27 14:40:53 網誌分類: 未分類
27 Dec

 

去左看嘉湖山莊。先說價錢,看了一個三房一廁,七百多尺,叫價3.1m,話可以講平幾萬。我在想,如果講到3.05m,而用5.25m沽左自己個層,套現兩百萬,現價買入#405#2778等收六厘息的股票,每年收息120k即每月一萬,起碼都夠養車,自己交通費,加差餉,屋苑管理費等。再加儲蓄的六百萬去爭取年息四厘有廿四萬,是否就是等同財務自由?

 

嘉湖山莊係鑽石廳,好多人唔喜歡,覺得唔多聚財,不過我自己間屋都係鑽石廳,習慣了,沒問題。去到嘉湖山莊覺得頗清涼,再看女戶主的衣著知道間屋好冷。夏天就很好,公園很大,但冬天就會凍。整體我覺得屋苑好遠,得罪講句我知道有些期數有童黨,所以我看97入伙的一期,充滿蟹貨,貴價入,沒童黨。退休人士如果喜歡入內地消遣是可以考慮,我自己唔會想搬入去,除非為了錢,為了套現。

 

也去了看電視熱賣廣告的尚悅 The Reach,從西鐵站要步行12分鐘。我覺得以新盤計它的間隔算合理,唔差。代理好識講話,說我們有錢,能演化成資產是好幸運的一群,應該善用。603尺開賣4百萬,一千尺開賣七百多萬。盤數很少,價錢不算貴,發展商收收埋埋,營造熱賣氣氛。我地計過數覺得此樓盤是有上升水位,同行友人有朋友任職恆基,馬上打電話去問關於此樓盤。代理說,識得sales嗎?我們但笑不語,該位朋友,是同四叔開會的level得到答案係,尚悅已經是比較原離西鐵,但會所好,內裡環境好,自用不妨,投資則有更好選擇。不知為何那為朋友總推介烏溪沙的迎海,我看過卻沒好感。代理聽完我們講電話,說,原來你們識得高層,便笑笑離座,說保持聯絡,叫個手下送客,沒有再press我們。

 

看了很多盤,竟然都是喜歡自己住的地方,舊舊的,沒新型會所的屋苑。尚悅管理費要$2.3一尺,我覺得幾貴,而且我對會所沒要求,不會去用它的設施。

 

自己層樓680尺,可以用5.25m沽出,再買入高層783尺開價6.55m的單位。我上次看過,內籠裝修舊,但已經換過喉管,沒有漏水,觀感不差。我想跟進,可惜業主決定封盤。

 

財務自由,要等時機,心境要適合。我覺得我仍要繼續捱下,揾錢,工作,不可輕言什麼不工作,空談什麼財務自由。

回應 (42)
我要發表
Persie
Persie 2013/01/01 12:24:36 回覆

Happy 2013!

2013/01/01 11:36:46 回覆

2013 新年快樂! {#iconb_340}

2013/01/01 00:07:06 回覆

{#46aa3685h8674e627f3c5&690.gif} {#s年.gif}

soho*
soho* 2013/01/01 00:05:08 回覆

{#tyear9.gif}

2012/12/31 22:33:22 回覆

{#201212312212356305.jpg}

慳妹
慳妹 2012/12/31 14:58:03 回覆

舅父仔:而家啲病菌經常變種,天氣又反覆,所以小毛病都可以纏綿好耐,我覺得食唔食藥都係咁。 這兩天轉冷,還好是乾燥和有太陽,新的一年希望大家都身體健康。

幪面馬仔
幪面馬仔 2012/12/31 11:41:12 回覆

E住天晉咪要長關窗,好臭啵~千八萬瞓垃圾房。

立 冬
立 冬 2012/12/31 11:08:23 回覆

{#201004030103393438.gif}

2012/12/31 07:05:34 回覆

傻啦, never mind. 最緊要係佢地落場時爭氣!!!! 我地在此喊生嗌死都無用. {#icons_cat2}

人生也不是有太多難忘的五年, 我人生中最難忘的三年在中大過~~~~ heee heee

咳真係好難斷尾 戒口 and take care la~~~~

Persie
Persie 2012/12/31 01:04:51 回覆

我已經飲完兩樽咳水了,但咳都未斷尾。今日飲左海底椰什麼湯,可能都沒有很大效用,唔通要喝中藥?我買左包利咽方,應該是中藥沖劑,反正西藥食完,明天試試,不過我幾怕飲中藥的。

Persie
Persie 2012/12/31 00:54:28 回覆

幾個地產經紀都whatsapp我,說樓市小陽春,有買趁手。跟住推出的是將軍澳天晉 The Wings二期,賣點係三億打造的會所,先推大單位,1200尺意向價18m,原來現崇山並不很貴。其實我覺得現崇山不差,但它的地點不東不中,交通不很便利,會堵車,當然搭地鐵沒問題,但我在周末日不想搭地鐵。

Persie
Persie 2012/12/31 00:47:50 回覆

QPR看來厄運難逃,今季係咁先! 

Suarez入球追貼Van Persie了,RvP加油!

Persie
Persie 2012/12/31 00:43:50 回覆

師弟仔:我搞下氣氛,你唔好介意。其實熱刺的波非常悅目,尤其有vdV的時代。如果Sneijder真的來投,實在令人非常期待。但敵友分明,我要生就梗要熱刺死。比如昨晚的紐卡素,惡鬥兩場筋疲力盡,當然容易在末段輸波,更有主將缺陣,所以我都為他們喝彩。今日愛華頓積拉域唔知行什麼衰運,才令車仔有機贏波。足球賽事,真係並非打得好就贏,要看幸運之神是否眷顧,有些似人生。

 

// 我主要係俾錢上堂買位瞓覺同去運動場跑步 //噢噢,原來如此,我在那兒度過了五個年頭,人生也不是有太多難忘的五年。

Persie
Persie 2012/12/31 00:43:11 回覆

主席:我沒有留意工展小姐,想必姿色平平,所以沒有吸引力? 

娛樂記者讓體操王子阮馬素選美女,沒想到年輕的他選了天與地的佘詩曼,可見這個角色的魅力,令我難明這個充滿性格的角色為何落敗一人一票的最佳女主角。

2012/12/30 21:50:00 回覆

hohohoho Arsenal, 有本事就來!!!! {#icons_cat7}

Persie
Persie 2012/12/30 04:03:38 回覆

chanreborn &蕃茄:I’m overjoyed! A really good game, we’re back, yay!

 

Glad to see WBA losing too and RvP scored a signature goal to seal the win.  Tomorrow I’d like to see Chelsea beat Everton. 

Tottenham, you’re the next to go down !!!!

Persie
Persie 2012/12/30 04:00:25 回覆

Arsenal 7:3 Newcastle, what a thrilling game, hahaha.  I’m so happy.

 

We nearly had two hat tricks in one game.  Giroud came out in good spirits.  Podolski had a very good game too. 

Walcott 傾約勢必反價!雲加,小心了!

chanreborn
chanreborn 2012/12/30 03:30:56 回覆

persie , tomato : our beloved Arsenal is back finally.. the british core young players turn up and even Poldoski played really well.. Marvellous play !!!

I believe Persie now is fully recovered !!! SEVEN STARS ARSENAL AND WISH U ALL HAVE A HAPPY NEW YEAR !!!

Lets keep going Gooners!!

慳妹
慳妹 2012/12/29 22:21:25 回覆

舅父仔:咁你有冇投票選工展小姐?

2012/12/29 12:47:51 回覆

我主要係俾錢上堂買位瞓覺同去運動場跑步 {#icons_cat2}

2012/12/29 12:46:30 回覆

不過我讀part time 所以唔認浸會係母校 {#icons_cat1}

2012/12/29 12:44:29 回覆

哈哈哈 其實到我2000年讀果時 依然係用手寫 佢地話因怕我們copy and paste!!! 

Persie
Persie 2012/12/29 00:04:58 回覆

馬仔晚安!

幪面馬仔
幪面馬仔 2012/12/28 23:57:32 回覆

kiss you all goodnight

pplo,舅父仔,chanreborn

Persie
Persie 2012/12/28 23:48:52 回覆

pplo唔該曬!

2012/12/28 23:37:25 回覆

Persie :煲湯加川貝一般人會先磨粉,但我上次買時,藥材鋪 d 人教我原粒煲,煲前先用清水浸十分鐘左右,佢話如果磨左粉就不能浸洗,煲後可以把川貝食埋,都幾好味,唔會苦,大約每次用一兩 (唔記得係兩定錢),不用買最貴,中間價錢即可,我年頭買約四、五十元/兩

幪面馬仔
幪面馬仔 2012/12/28 23:30:35 回覆

買完仲得了,我 仲記得舊年將相,wow

Persie
Persie 2012/12/28 23:29:57 回覆

聖誕節點都要上LKF行下。電視說爆滿,其實有些誇大,餐廳老闆話,好多人訂左台但no show,因為沒有收訂金,所以其實沒有爆滿。Soho就更加冷清。看來出年的零售市道備受考驗。

Persie
Persie 2012/12/28 23:23:36 回覆

馬仔,我收好晒入櫃啦,都沒有什麼盛況,都未買完!

Persie
Persie 2012/12/28 23:21:54 回覆

浪子小師弟你好!我當年的校舍,同你的已經好唔同!我好懷念以前讀書的日子,有個叫Panorama的地方,我常去食雞髀沙律同做功課,當年做功課,係用手寫唔係用電腦,係遠古時代!我記得係Panorama的老闆娘話我聽翁美玲的死訊,係1985514日,令我當時忍唔住即時落淚。

Persie
Persie 2012/12/28 23:20:41 回覆

pplo:謝謝你,我試下加川貝。

 

剛想問你在那兒買急凍鱷魚肉,你就已經答了我,謝謝!不過我怕腥又不喜果皮,不知是不是煲乾的鱷魚肉較好?我咳左成個禮拜,但現在已經接近好返了。我今次病左,學曉左用個Primada壓力煲來煲粥同鱷魚肉湯。原來個煲真的好好用。May ,我學識啦!

 

我去公展又買左咸檸檬蜜糖。我個friend笑我,話洗乜咁貴,買粒金吉加普通蜜糖就得,不過我不經不覺飲左幾年,飲慣左,鍾意左,所以繼續買。 

bobofox:原來你懂品茶!我對茶一竅不通,咖啡就喜歡!普洱黑mung mung,我不識欣賞,但auntie告訴我普洱茶可以減低膽固醇,叫我天天都飲下。

幪面馬仔
幪面馬仔 2012/12/28 23:17:11 回覆

舅父仔     你收起哂D野,我見唔到個盛況喎!! {#iconb_274}

Persie
Persie 2012/12/28 23:13:55 回覆

ka ka:現在D新積的確係好唔實用。603尺的房係蚊型,只是用來出租,不會考慮自住。天水圍好似有博愛醫院。我朋友常叫我去政府醫院排街症,開定個file,我話想去律敦治開,他說唔得啊,你要去聯合醫院。我都唔明,醫院點知我住邊?唔通會check選民地址?如果唔係我可報阿媽地址咪得?

 

我想下屋搬上屋,係想有多一間房,同埋我可能會間多一個洗手間,作出可讓多一個人搬入的預備,當然不是馬上有需要,但如果要裝修咪裝埋佢。不過我其實不愛高層,我反而喜歡這個屋苑的低層。樓下花園雅緻,人流又少,非常清靜,低層反而可以感受鳥語花香。高層的所謂海景,係越過隔離屋苑的頂層望出去,我覺得毫無美感。

 

寶翠園d房幾大架。不過我記得去過一個單位,個廳有角位,不是四四方方。你不妨去睇下樓,看看是否喜歡個屋苑。 

我認識一個人,因為被收樓起寶翠園,獲得發展商分配兩個單位。他是家中獨子,父母留低的居屋又歸他所有。他有幾個姐妹,環境麻麻,有個家姐住唔到公屋但又買不起私樓,想求個細佬便宜點讓出居屋,他也不肯。個家姐的子女中五畢業後就出來工作,終於一家合力供左層嘉湖,現在都值三百多萬,算係咁!個細佬仲搞笑,個女出嫁後,仲搬埋入間居屋住!係就係發左達,但就左親情,但他自己覺得不重要。

Persie
Persie 2012/12/28 23:11:52 回覆

馬仔:Thank you! 我收起晒D嘢添,沒有影低。

2012/12/28 22:59:50 回覆

BoBoFox:謝謝,平時我多數在吉之島超市買,約五十元一包,送海底椰,我加舊肉煲便可,若有咳再加川貝同煲,都夠三、四人飲

2012/12/28 22:48:26 回覆

HI PP, 今日也推著輪椅跟狐媽, 家人去了逛工展, 人流少了許多,

不過對輪椅人仕而言 更方便, 路比較易走.

媽為了去試榴槤咖啡, 真係極度飄香 , 我渾身打陣..........

我就掃了些雲南普洱餅, 之前一直飲KAKA 介紹香江茶園 那一隻$700/包,

工展減價 $480, 三和有$700/ 2 餅是97年的, 蠻滑, 都幾抵飲,

 有一隻$1,800/餅, 只夠$買 1 餅, 超黑超香, 齒甲留香, 試飲3 沖,

睇怕今晚都好夜先訓得著. 好滿足 {#iconb_519}比英記7 折時更抵飲~~

PPLO, 如果買急凍鱷魚肉煲湯, 工展有$100/ 4包, 選些不是頭骨的也幾抵飲,

不過要先出水, 再加果皮去腥味, 1 包半煲夠4 個人飲.

今年無左奶茶皇試飲, 可惜~可惜.

2012/12/28 15:59:45 回覆

上屋搬下屋,唔見幾囉殼。舊屋搬新屋(樓齡新),地方唔見洗!

我覺得現在新樓既實用面積同十年樓齡既樓作比較新樓會少 20 %以上,越新越唔實用。

persie,我估 603 呎廳房都會好細,管理費 $2.3 一呎,洗唔洗咁貴呀!如果半夜有嘜頭暈不適急病,你現居可去聯合或法國,平貴任君選擇,屯門是否得屯門醫院?好似冇嘜私家醫院?去法國太遠了!如果我係你,自住就一動不如一靜,不變應萬變啊!

有冇攪錯!寶翠園八佰幾呎先得二個房!啲房好大嗎?樓價幾時才肯回落?你妹妹點睇?

2012/12/28 09:02:26 回覆

是浸大中醫藥部出的

hahahah 叫一聲師兄早晨~~~~ {#icons_cat2}

幪面馬仔
幪面馬仔 2012/12/27 21:32:39 回覆

舅父仔,記得影D戰利品睇下

Get well soon

2012/12/27 20:11:21 回覆

Persie :晚上好,小心啊,近日天氣忽冷忽熱好易病,咳起上來好難好,用頸巾鬆鬆的圍住會好些,我都有買鱷魚肉煲湯,不過我買急凍的,每包幾十元,無你那些咁貴,真係幾好飲,遇著有咳我就加川貝一起煲,功效好些,祝你早日康復,其實你現在住的地方好似幾好喎,你只是喜歡在家睇波,住客會所幾靚都好似不大關你事

Persie
Persie 2012/12/27 14:46:31 回覆

今日休假。感冒到今日還未清,把聲一聽就知係傷風聲,人老左復原好慢。

 

聖誕日雙眼仲紅晒,今日都紅紅地,阿妹見到好驚,但小B少不更事,撲埋黎同我喪玩。我全程戴口罩,不會把病菌四散。

總覺得身體裡面有些唔妥,只差何時爆出來。

Persie
Persie 2012/12/27 14:45:38 回覆

已經去公展會掃左一輪,未掃完,要再去一趟。我買的Bilberry Extract,今年竟漲價到$498一瓶,不過有買四送一加九五折,拉上補下,再貴我也食唔起了。又見到有盒叫做好心情的沖劑,是浸大中醫藥部出的。既然是自己學校,就捧下場。花膠好貴,未買,再去別處逛逛。每年都去文華買鱷魚肉,$200一包,煲兩次,D湯超好飲,但今年沒貨,要到門市去找!!

user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。