joboche1
joboche1
joboche1

過節

2012/12/28 08:21:52 網誌分類: 經典中的經典
28 Dec

新曆年一月一日起至十二月三十一日, 有好多節日, 既係假期, 又係同家人團圓既日子. 農曆正月初一日至年底, 同樣有好多節日可以歡渡, 名為過節! 不過, 有甲乙兩丁友反目成仇, 互不瞅睬; 老死不相往還, 呢種又係叫做過節! 同係兩字名詞, 出黎既關係掙咁遠!? 前面既開開心心走埋一齊; 後面攪到十足水溝油!

其實, 企係修養立場, 要將呢兩個字拆開! 過係指凡事過唔過到自己良心一關? 過到就做; 過唔到就唔好做, 免得過終身後悔! 節係指調節! 用[竹]既正直黎改[即]時唔好既念頭同行為! 節都有調校既意思! 所以, 我地一生人每日二十四小時, 唔好懵下懵下烚下烚下至得! 每個想法[過]唔到良心, 就要竹直黎調[節]!

回應 (0)
我要發表
user