joboche1
joboche1
joboche1

琴師伴奏片段_1

2012/12/29 08:30:21 網誌分類: 忽然想起
29 Dec

其實邊有學咩野樂理ar? 個陣時人工又唔多, 個個月清袋! 只不過自己除左唱歌, 買書買CD外, 都無任何不良嗜好, 先至自給自足夠使. 至於丹田氣囉喎, 學過下太極拳, 知道收腹練拳, 吸一口氣後, 有咁慢得咁慢呼出. 就係咁, 練下練下, 先至知道咩野叫做丹田. 對於跟拍子, 可能係聽CD時留意原唱者學番黎咋.

講實一句, 如果真係琴師口中講自己唱得咁好, 當年就參加清吧舉辦既歌唱比賽啦! 既然冇參加, 即係自己本黎就唱得唔好! 只不過琴師唔想得罪左客唔再幫襯, 先至講埋呢D又客氣又唔使本錢既門面說話. 今日想下想下, 而家既卡拉OK真係冇琴師伴奏咁好玩. 客人點歌, 琴師即刻起key, 你話佢地既功力有幾犀利?

~~完

回應 (0)
我要發表
user