我的器材

2007/07/30 18:01:14 網誌分類: 攝影
30 Jul
 

我擁有的東西不多,自從用了數碼後,這些傢伙都放到邊邊去了。

當然,還有一些鏡頭還在服役中,但正計劃讓他們退下火線,換另一批年輕力壯的上去!可惜現在還只是光有計劃而矣,因為涉及的金錢頗巨,實在負擔不起,唯有再等等了。

下一目標:超廣角鏡
下下一目標:中焦至遠焦鏡帶VR的
下下下一目標:廣角至中焦距的17-55mmF/2.8

一個字:錢

回應 (3)
我要發表
2007/07/31 00:02:34 回覆

部機好似好老爺咁,重用唔用到架?

不如你scan d 用呢部機影出黎既相比大家睇下係咪特別好feel 

2007/07/30 23:19:08 回覆

熊貓人你用Nikon?我張相入面,一部海鷗,另一部係富士單鏡機。

海鷗係雙鏡120機,無測光,鏡頭係75mm,於120世界裡,算係標準鏡,上面個鏡係用黎對焦構圖,機頂打開就係viewfinder,下面個鏡就係用黎曝光。

海鷗呢隻款已經停產,佢有分4A,4B,分別好似只在於其中一部影645,6x6,而我呢部,只係影到6x6!

張相入面,你見佢左手邊有個搞盤,係捲菲林用,右邊個圓型係對焦用,左下角有粒掣,就係快門啦!

2007/07/30 22:34:21 回覆

老豆師兄:我都係用你同一牌子既相機喎,你既計劃都好宏大下!重有想問下你部海鷗相機點用架?

我既下一目標:85mmF1.4既定焦人像鏡頭

下下目標:可以Zoom到200mm左右的長焦鏡

user