七色的愛 - 第23話

2007/07/31 17:46:49 網誌分類: 寫作
31 Jul

阿添與韓雪的發展非常迅速,因為按死亡筆記的記錄,韓雪將會在三個月內死去,一切情侶會做的事情,黄啓發都安排好在三個月內發生,包括上床。

 

「呀……呀……啊……快D啦……唔好停……」一陣韓雪的叫床聲令阿添得到前所未有的快感。吃過韓雪煎的心形牛扒,阿添充滿力量,足足搞了六十分鐘才忍不住發射了。

 

阿添攬著韓雪的身體,在她的耳邊說:「我唔捨得俾你走!」

 

韓雪聽到阿添這句說話,心裡感到無比幸福,但隨即心裡一沉,腦海裡想起三個多月前被青梅竹馬的前男友狠狠拋棄的往事。

 

「我點會走,除非……你識咗第二個女仔!」韓雪的聲音有點幽怨。

 

阿添從快感中慢慢定過神來,他看看床頭的時鐘,心裡暗忖,「到了今晚12點,就到三個月,唔通阿雪今晚就會死喺我屋企?」

 

還有五分鐘就到12點,阿添感到有些心寒,因為這三個月來他和韓雪的發展,完全和死亡筆記內的預設資料一樣,連他們買的避孕套牌子,造愛的時間都分毫不差地按着劇本進行。

 

「記住,要做好呢齣戲,一定要投入真感情,咁樣你嘅每句說話,每個行為就可以牽引起死亡筆記嘅魔法,令到你嘅對手做出相應嘅行為,而對方嘅行為又會反過來帶你更投入呢段感情。」黄發的叮囑。

 

正因為阿添太投入這段上天安排的愛情遊戲,而且將一般情侶發展的時間濃縮成三個月,兩人每秒每分所感受到的愛意都比正常的情侶濃烈幾十倍,所以到了預設結局的今晚,阿添感到百般的無助與悲傷。明知所愛的人快將死去,卻又要在死別前嘗到最快樂的時光,是何等痛苦!

 

其實阿添是可以要求黃啓發給他看看韓雪是如何枉死,但阿添不想知,也不敢知,他選擇順其自然。

 

他躺在床上,身旁的溫香軟肉正散發著少女的幽香,那微弱的氣息不禁令阿添緊緊的握著韓雪的手,腦海裡浮過一幕幕甜蜜的回憶。阿添感到頭部有些暈眩,眼前的影像開始變得迷迷糊糊。

 

就在阿添昏昏欲睡的時候,如鬼魅一樣的黄發突現現身。他拿出那本人皮做封面的死亡筆記,口裡唸唸有詞。

 

「今天是韓雪的死期,她因為被青梅竹馬的男朋友拋棄,因此選擇和一位奇醜無比的男子,即阿添上床來作賤自己。韓雪在牛扒內下了迷藥,又點了炭爐,選擇和醜男阿添一絲不掛地死在床上,希望報章翌日登出這張令人嘔心的死亡照片來刺激舊男友。」

 

阿添迷糊間聽見黄發這番解說,終於知道事情的結果,但此刻阿添對韓雪的愛已經超越了純綷的一場遊戲,而變成了一種至死不渝的妄執。因為韓雪是他的第一個女人,第一個毫無保留地接受他一切的女人!

 

阿添霍然坐了起來。

 

「可唔可以改寫我哋嘅命運?我願意付一切嘅代價來換取韓雪嘅生命!」阿添的意志戰勝了迷藥。

 

「嘿嘿嘿,好一對苦命鴛鴦!你想改寫命運?唔係唔得,不過有條件……」黄發除下太陽眼鏡,一雙眼窩裡竟爬滿各種各樣的臭蟲!兩條肥美如腸粉的七色蜈蚣各自在眼窩裡伸縮蠕動,張牙舞爪!

 

「唔洗喺度裝神扮鬼,你再醜都醜唔過我!有乜條件快啲講!」阿添憤怒得面客扭曲, 兩條好像有靈性的七色蜈蚣也因為阿添發出駭人的怨氣而嚇得縮回眼窩裡。

 

「條件係……你要將你嘅靈魂交俾我!」黃啓發把手指伸進眼窩內挖,手指沾滿了七色蟲卵與腥臭的漿液。

 

「食咗佢,我就幫你救番韓雪!」黃啓發的手指已伸到阿添的咀邊。        (待續)

回應 (15)
我要發表
2007/08/02 22:07:11 回覆

FORM KWAN TO ivina::

用線上繪圖聊天畫...

功能同小畫家差唔多,,
畫完之後成個畫面放入小畫家save.. :)


同人地一起畫既...
成個人就係我畫,,
因為果陣佢行開左,, :p
所以我就畫D野等佢,,
我畫畫下覺得隻眼畫得太噁,,
所以就索性再畫噁心d.. :p..

最後佢返來的時候,,,
在頭髮上加了「可愛無比」{XD}的夾....

2007/08/02 14:27:58 回覆

to 嘉文:

多~~~~謝~~~~!

2007/08/01 17:12:06 回覆
哎呀!好核突呀!!!
2007/08/01 16:55:52 回覆

to ivina,

如果有時間就幫我畫張啦!

ivina
ivina 2007/08/01 16:48:53 回覆

蛋樹呢~意粉畫完自己都會嚇餐試試架bor,

呵--

暫時d時間要留多d做返工既野同插畫班,so sorry la

2007/08/01 16:38:42 回覆

to kunglily,

long time no see u bor!!

2007/08/01 16:37:50 回覆

to 皇上: 麻甩佬鍾意我呢挺邪氣嘅女仔先真 !

to 君月:可不可以幫我畫阿鬼添嗰樣?詳細形容於第20話死亡筆記內有講http://www.hkheadline.com/blog/reply_blog.asp?f=L9XJ0EDQD550022&id=47422

to ivina: 不如妳都幫我畫個頭像吖?!

 

2007/08/01 16:23:19 回覆
小芬女 小芬女 小芬女=-= 好正啊呢個名=-=
ivina
ivina 2007/08/01 12:55:25 回覆

2007/07/31 23:18:48 回覆
說:咦?小芬女變左我除左人皮面具之後個樣BOR....
歐懷琳
歐懷琳 2007/07/31 23:17:31 回覆
小芬女,咁寫會嚇怕啲麻甩佬啵。
2007/07/31 20:07:05 回覆
hahahahahhahahah....邪惡才是小芬女的本色, 我會向更核凸的境界邁進
2007/07/31 19:55:40 回覆

早知唔一邊睇一邊飲湯啦,差d嘔番出嚟!

2007/07/31 19:43:15 回覆

本來很淒美.......

以為是全個故仔中最動人的一幕,

但最後都係加埋d七色蟲卵與腥臭的漿液!!

2007/07/31 17:48:05 回覆
我也加一幕床戲
user