joboche1
joboche1
joboche1

勾引

2013/01/12 08:03:47 網誌分類: 經典中的經典
12 Jan

勾引呢兩個字, 未讀過書既人, 都有機會碰上! 唔係比人勾引, 就係自己勾引人地! 講實在既一句, 牛唔飲水, 任你點用力, 佢都唔會低頭! 所以話, 東窗事發既時候, 人係危急關頭, 為求自保, 就會彈出呢兩個字, 證明係身不由己, 全部都係某人勾引.] 早知後果嚴重, 批我個頭都唔咁做]諸如此類既卸膊卸責行為.

其實, 成件事不在於結局係點, 亦唔需要太介意個過程係點樣發生; 最重要既係開始既時候, 點解會咁易比人勾引! 如果身冇屎, 就唔會發臭. 比人容易勾引, 最大可能係自己既思想唔正直, 而係孿曲! 就因為孿曲, 形狀成個勾, 自然比人一勾, 咁就搭上線路, 自然會同流合污; 自然連祖宗老豆老母姓咩野都唔記得.

回應 (0)
我要發表
user