救命恩物- 暖包呀!!!

2013/01/13 17:16:17 網誌分類: 保暖保暖
13 Jan

今日想講下我既救命恩物- 暖包呀!!!

話說太怕凍啦, 即使由細到大都住嚮異常寒冷既新界, 我不但都有適應到咁凍既氣溫, 而且有怕凍焦慮症 (自己想出來既)~

前排燒餅送左d可以貼嚮對袜既暖包俾我, 正呀!

貼左, 精神左, 溫暖晒~~

昨日睡覺時覺得好凍, 放左個暖包入衫袋之後, 好快睡了~ 平時我係好難先睡得到架!!!

當然, 個包裝話睡覺最好唔好用喎

 

http://www.appledaily.com.tw/appledaily/article/headline/20051205/2246820

「台北醫學大學附設醫院睡眠中心復健科醫師康峻宏表示,不管冷冰熱敷袋、懷爐、電熱毯或是「自製紅豆暖暖包」,都不建議入睡時使用,因為睡眠環境不宜太熱或太乾燥,使用保暖器材一起睡覺,就算溫度不高,但接觸時間太久,也可能有低溫燙傷的危險。」

 

d暖包唔會架, d衫咁厚, 點會燙傷呢, 而且個暖包最高係38, 只係高於人體少少, 燒餅真係識揀呀 J

 

「康峻宏建議,入眠前可先利用電暖器將房間「烤熱」,或用電熱毯將被窩「暖被」,但入睡時,將這些器材都關掉,才能預防過熱燙傷或室內空氣不流通的風險。」

我想起有個古人睡暖張牀先俾佢呀媽睡, 果個係咪叫燒餅? (孔融??!!)

 

「若要使用保暖設備,應於睡前數10分鐘使用,讓房間及被窩弄暖,但入睡前應停止使用」

 

暖包貼邊好呢?

「貼喺多肌肉嘅地方(內衣上), 例如肚腩, 但內衣要貼身, 因為腹部肌肉多及血管多, 方便保暖及分散熱力至身體各部份。」

「要搖吓佢, 搖到有少少暖先貼」

「有左bb就貼在腰位。」http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3600786

 

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20091222/00176_031.html 呢度話有個學生拍打暖包, 暖包裏面d野濺入眼, 好大件事~ 但我放腳放衫袋, 應該冇事

 

http://blog.sina.com.cn/s/blog_4eea20b20100k3zp.html 呢個網話, 用得比較持久既暖包, 裏面鐵粉質素高d, 冇咁易太熱~ 燒餅買既暖包呢, 我晚上9點用到早上8點都仲係暖架!!! 包裝話最少持續5個鐘, 証明個包係好包

 

http://www.e-zone.com.hk/discuz/viewthread.php?tid=59011d陶瓷暖手蛋, 但唔知會唔會太熱架呢... 成日都開住電腦, 用呢d仲抵過嚮屋企用暖包

 

http://paper.wenweipo.com/2011/01/15/HK1101150015.htm USB充電式暖蛋︰可接駁電腦充電,有投訴指產品供暖面積太小。」

 

■微波加熱式暖包︰如包裝破裂漏出液體可能會燙傷皮膚,應留意加熱時間和微波爐輸出功率。

■化學溶液暖包︰使用後須放入沸水中煮約10至20分鐘還原,煲煮前應用毛巾將暖包包裹,避免暖包直接接觸煲底,切記不能放入微波爐還原。

■傳統暖水袋或暖水壺︰注水前須檢查暖水袋有否滲漏,暖水壺瓶蓋能否扭緊,使用時避免過度擠壓令熱水滲漏。

■即棄暖包︰長時間接觸可灼傷皮膚,應避免同一位置長時間直接接觸暖包。至於黏貼式暖包應隔著衣物使用,不宜直接貼在皮膚,以免高溫灼傷。暖包外形與飲品沖劑相似,不應隨意擺放。

 

液體燃料暖手爐︰使用時機身部分位置溫度高達攝氏100度,必須套上外殼和專用套;於密閉地方使用時可能會一氧化碳中毒;使用不當燃料或注入過多火機油,有失火危險。」

 

 

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2013/01/16 20:13:11 回覆

屋企個微波爐壞左

第日間屋又只有光波爐冇微波爐 >0

2013/01/13 23:40:47 回覆

Ivina, 妳喜愛縫紉,不如用黃豆做保暖包吧。只要臨睡前放在微波爐,每面分別叮45秒至50秒。就可以喔。好正架。^0^

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..