整頓

2013/01/18 21:29:40 網誌分類: 未分類
18 Jan

雖然話

18/1(要溫第一科既第四課 (2hr, 在巴士上--> 唔夠時間飯前再溫)

19/1(要溫第一科既第五課  (2hr, 在巴士上--> 唔夠時間 放工後返大學溫, 補埋其他未溫熟既野, 最好整理埋筆記)」

 

但今日OT左, 唔去等巴士, 冇左一個鐘 (MTR上只可以玩電話, 冇其他野做到)

 

聽日可以補返!

 

 

但, 係咪所有野都可以補呢...

近日因為一D小事, 加上一位外國上司性格上既特質, 出現一D誤會, 但冇機會同她解釋...

她既理念係, 要做就去做, 唔必要既野絕對唔做~

但有D事係我覺得重要既, 而佢唔係香港文化環境下長大, 有D野, 始終要考慮香港環境因素去做~

我用最無聲既方法準備左好多野, 一次又一次被推翻, 但唔緊要。

希望下星期快D完結, 因為之後唔需要再擔心自己發揮唔到她要我發揮既野,

問題在於, 她要我發揮既唔係我想而且唔係我有信心做到既事... 而呢件事直接影響某個測試既分數。

算啦, 反正...

 

其實入左某一行係咪唔應該走返出黎?

即使呢一行既現實同想像中爭好遠...

因為我唔可以再入其他行, 其他行我係完全唔熟悉既,

所以就算前景係點, 或者有冇前景, 我只有呢條路, 或者去社區中心教D班, 冇其他路可以選。

 

做好呢份工?

定係..為自己, 賺好個銀包?

或者, 為將來, 為幸福, KEEP好十二分精神同最佳狀態?

無論我既工作路向會係點, 其他人可以咁有耐性每日應付, 我要信自己- 我都可以咁有耐性咁每日去應付得到。

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2013/01/19 20:21:43 回覆

:)

小女子
小女子 2013/01/19 16:34:21 回覆

{#ginger-tabby-kitten.jpg}

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..