joboche1
joboche1
joboche1

我地係常人一個_1

2013/01/23 08:47:47 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
23 Jan

我地係常人一個, 當然希望人有我有; 更希望人冇我都有啦! 話時話啦, 邊個唔會[得一想二]? 邊個唔鍾意[顛三倒四]? 邊個願意[五窮六絕]? 邊個想比人[七除八扣]? 邊個人望[十室九空]? 係人都想[百子千孫]! 人人都望[萬事勝意]! 不過, 想歸想, 都唔可以亂黎! 唔可以不擇手段! 更唔可以作奸犯科同打家劫舍!

有 人話:[人不為己, 天誅地滅!] 講真喎, 而家冚辦爛人做緊既野, 係唔係真可以為自己? 你同我都唔知! 唔可以隨便UP當秘笈! 單身寡佬, 隨便一D無咩野所謂; 當有老婆有兒有女, 到時唔幫自己稔; 都要顧住一家大細; 要顧埋拉尾個兩年! 生活實在好簡單, 日求三餐, 夜一宿; 只要唔揀野做, 一定唔會餓死街頭架!

回應 (0)
我要發表
user