PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

福祿壽出招派笑彈 曾志偉: 過年最緊要開心

2013/02/05 08:42:18 網誌分類: 生活
05 Feb

        新年賀歲檔猛片如雲,我已選定曾志偉主理的《我愛恭囍發財2013》,福祿壽埋班做膽,再有息影多年的葉玉卿出山,玩大堆頭賀新歲,粒粒星玩到盡,「過年最緊要開心,香港人太多怨氣喇,不如睇吓阿倫冚個屎塔上頭、卿姐跳印度舞好過!」志偉細說拍攝點滴,齋聽已笑到拍爛手掌,怎能不入場感受下那份笑中有淚的喜悅?在此預祝大家新年快樂!身體健康!恭囍發財!

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕、袁東亮

        最緊要開心,過去三年,曾志偉率領邵氏旗下藝人跟觀眾度新歲,從《家租客》開始,每到新年例必call齊人馬上陣,今年埋班大前提是要掃走港人怨氣。

        曾志偉:「過年要開心吓,一家大細去睇戲,記得有年戲院上《門徒》,心諗,嘩,過年喎,咁沉重?點帶小朋友入場睇呀,在邵氏支持開拍鼓勵港人的電影,那一年發生菲律賓人質事件,香港人很沉重,我們拍下《家租客》和《我愛》系列,屋邨、世界末日後,今年考起,無題材,一整年都是壞消息,選舉抹黑、嗰個又僭健,唉,特首都救唔番,邊個救我哋?咁就神仙打救囉,搵得福祿壽就一定要有女仔陪襯,君如毛毛都俾人攞走晒,好在仲有個卿姐拔刀相助,我想講,這部未必是最好睇,但就肯定最感人,拍攝現場見到大家眼濕濕的。」

        葉玉卿:「夾啱時候啫,我戲癮起被蟲咬呀,哈哈,其實我覺得拍戲最好無壓力下進行,當日君如來美國探我,講開有人話我復出拍劇,我就話『拍乜鬼劇咁辛苦,拍戲好過。』,點知樂小姐和志偉就來搵我傾合作。」

        阿倫增磅上陣

        福祿壽上陣,觀眾叫好,肯定爆笑連場,貴為巨星的譚詠麟孭飛演出,造型上更來個大突破,讓人拍案叫絕,曾志偉這次確實碌爆人情卡,去到盡。

        譚詠麟:「志偉問我福祿壽賀歲點睇?我諗好喎,點知阿叻原來只得三日戲,不過唔緊要,好寫實,反派角色好啱佢做,直頭做番自己,一樣咁膚淺;至於我個造型完全按照八両金個頭去搞,但我就崩少少,叫六両半,哈哈,當初收到指令要我身材發福至吋腰,心諗『死喇,點得呀?』埋位前唯有盡力而為啦,今次拍攝幾考演技,頭三個星期我都有睇Bosco(黃宗澤)做戲,模仿他的小動作,幾考功夫。」

        曾志偉:「我覺得徐子珊做得幾好,第二就係卿姐,跟住有欣宜,然後就阿倫,都唔錯,話說阿倫來試造型時,班服裝個個讚佢讚到不得了,『好難得的,天皇巨星拍戲都咁鬼用心,戴假髮都自己試,又戴個肚兜整個大肚腩!』,我話『唔係喎,係真大肚腩喎。』幾㜺鬼,有次機場遇到阿倫的粉絲,直頭俾佢哋鬧我,做乜搞到阿倫個造型咁核突,冚個屎塔上頭,哈哈。」

        卿卿跳肚皮舞

        早已息影移居美國的葉玉卿「復出」拍戲,影迷得福,須知道,這位靚太狀態十足,舉手投足魅力爆燈,就連拍擋譚校長也讚不絕口。

        曾志偉:「睇卿姐真的要讚歎,真的好嘢,那part印度舞真係精采,到依家都仲咁fit嘅,有冇生過呀,點解條腰仲咁幼?」

        葉玉卿:「志偉找我拍賀歲片,好喎,得知拍擋係Alan,直頭唔使諗,總之兩個星期內拍完我的戲,我就可以搞得掂,勸得服我的仔女。講真,又唔係為生活去拍戲,純為興趣,我無理由自己開組戲搵班人陪自己玩過戲癮的,今次好多謝志偉搵我,拍戲好講對手,大家要有交流才交到戲。」

        
 
■志偉主理的賀歲片,再加上阿倫、卿姐復出擔綱演出,今個農曆年必睇!
■志偉主理的賀歲片,再加上阿倫、卿姐復出擔綱演出,今個農曆年必睇!
■阿倫在戲內造型搞笑。
■阿倫在戲內造型搞笑。
■卿姐為過戲癮,從美國返港拍攝。
■卿姐為過戲癮,從美國返港拍攝。
 
■志偉認為過年一定要入戲院睇戲。
回應 (1)
我要發表
2013/02/06 03:13:36 回覆

預祝大家新年快樂!身體健康!恭禧發財!

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.