謝小B誕生!

2007/08/03 15:27:04 網誌分類: 娛樂
03 Aug

由於還未知道名字,況且,就算知道名字我也只會用花名,所以,這個B,下稱謝小B。

6.8磅謝小B順利出世,真好,首先嘛,張X芝個身形大家都知道,睇佢個pat,就知道唔多好生養。咁細個樽,咁大粒糖,可以倒出來而不碎,多麼難得!

謝X鋒一生活在鎂光燈下,由誕生之初已踏在銀色的地氈上,他深切的明白到「因父之名」的可悲。既然他可以禁止謝X婷入行,自然更不會讓謝小B入行,走自己走過的路。然而,世事無絕對。第一,爸爸反對唧,爺爺好贊成喎;第二,媽媽向來都有帶家人入行的習慣,那兩個不成器的弟弟張X龍、張X文都可以帶,更何況自己個B;第三,謝X鋒之所以賣身,傳聞就係要幫家人還債;張X芝個屋企更加唔使講,真係陷家靠佢養架嘛!睇番謝X鋒、張X芝,兩個都係大花筒……第四,父母都係靚人,DNA遺傳下來,斷估都不會差到哪裏去,再加上後天栽培,想必也是靚仔一名,唔做娛樂圈,你話幾浪費!

好喇,咁假設謝小B會入行,咁會發生乜野故事呢?作為八卦的一群,我們當然想故事戲劇化一點(查實鋒芝戀都已經戲劇化得好誇張)。而最最最戲劇化的發展,莫過於謝小B遺傳了謝X鋒鋪癮--戀母情結癮,見到條女,第一件事就係問人幾歲,細過自己免問,大過自己即刻埋牙。(唔係同你講笑,張X芝雖然年輕,原來都大過謝X鋒幾個月架。)

再戲劇化一點,佢會搵著邊位呢?張秋Katie梁?肥膩白雪公主?一唔係被《一本大便》評為「初熟」的忌廉女?唔好喇卦,姊弟戀咋,唔係母子戀呀!計我話,最佳選擇當然是:X嫣--X菲跟李X鵬的女兒!

不是嗎?年紀相差不算非常遠,仍在姊弟戀的範疇。而且鋒菲戀不果,有負當年的「情侶紋身」。十多廿年後,謝小B跟X嫣延續各自父母那沒結果實的感情。X嫣話:「我以前兔唇喎,你都愛我?」謝小B一野掟爛支結他,好Rock咁話:「Who Bloody Cares!」來個深情一吻幾十秒,「what a sexy lips, my sweety!」忽然又殺出一個程咬金,原來係竇X童,X嫣同母異父個家姐,二女爭夫,最後畀個家姐爭贏左,兩姐妹係個女廁度相遇,竇X童話:「阿妹,唔抵得我年紀大過你呀?」然後謝X鋒撐個仔,張X芝氣頂話唔認呢個新抱,李X鵬話你唔娶埋X嫣我唔黎飲,X菲一邊話唔想同謝X鋒對親家,一邊又靜雞雞同謝X鋒翻撻,新娘房入面老爺同岳母攬埋一舊……陳X東無啦啦做左神父主持婚禮,忽然婚禮上有人跳出來,一睇,原來係陳X春,佢話原來我先係謝小B個親生老……句野都未講完,幾廿個黑社會跳出來捉走陳X春,個個都有鬍鬚兼且好勇,佢地話,山雞,我地係你fans,狂迷果隻,可唔可以簽個名~

忽然,我覺得我有做編劇的潛能……

回應 (2)
我要發表
歐懷琳
歐懷琳 2007/08/03 21:55:52 回覆
張秋都算我世侄女,好似冇咁隨便啵.
2007/08/03 15:39:27 回覆

鋒芝戀個歷史真係長得好誇張……
http://www.hkheadline.com/news/topic/topic.asp?id=8

user