轉季,粉刺...

2013/02/15 12:23:50 網誌分類: 嗜好
15 Feb

唔知係夜睡覺定係轉季, 或者兩樣都係...

年廿九開始夜左睡覺, 連續咁多日都夜睡... 好多粉刺。

 

發現左個好搞笑既面膜:

http://wenyao.cmda.org.cn/fx/f603363__.html

「橙核涂液:用橙子核研细末,以温水调匀,每晚临睡前涂面部,次晨以温水洗去。功效去黑斑,除粉刺。适用于粉刺、黄褐斑。」

可惜唔食得橙, 寒涼, 唔arm體質。

都係以下兩個方法易d:

「1.用茶叶水(温热的)涂在痘印处.

2.每天早晨用温水洗脸,里面加一些白醋。」

 

仲有d幾得意既方法:

http://meline.pixnet.net/blog/post/30931360-%5B%E4%BF%9D%E9%A4%8A%E6%95%99%E5%AD%B8%5D-%E6%BA%AB%E5%92%8C%E5%8E%BB%E8%A7%92%E8%B3%AA%26%E6%AD%A3%E7%A2%BA%E5%8E%BB%E7%B2%89%E5%88%BA%E6%96%B9%E6%B3%95%EF%BC%8B%E8%9B%8B

蛋殼薄膜

利用蛋殼裡面的薄膜,輕輕的撕下來,把有蛋白的那一面貼在鼻子上,等蛋白乾掉之後再撕下來,就可以看到粉刺被拔出嘍!」

 

http://www.xywy.com/mrss2/jkhf/diy/27-721029.html

蒸脸清洁法

大半面盆热水,屏气将脸置于盆口,四周以湿毛巾围严,蒸汽浴面。这样重复几次,然后用温水洗脸。每周2~3次,使面部毛孔经常保持通畅,一般两周见效。

简单冰糖调养法

250克冰糖加750毫升左右的水烧开,温服,2~3天1次。一般服6~7次便可自愈了。在服冰糖水期间,有时症状会加重,但过1~2天会慢慢自行退去。

盐水冲洗 治疗初期粉刺

用15克盐水冲洗患部,每天1~2次。此方对粉刺初期尤为有效,2~3天便可抑制粉刺的生成。

 

 

成日見d diy面膜有小梳打粉... 食唔食得架? 整到咩食架?

麵粉、蜜糖、雞蛋, 又唔捨得用黎整塊面, 因為都係食物...

但係以下呢個面膜我真係好想整:

「http://www.sinminnews.com/thread-1159-1-1.html

材 料
綠茶末 1小匙
蛋黃 1個 (或﹕蜂蜜 2大匙)
麵粉 1.5大匙

特別注意﹕應選用酸鹼度較為溫和的綠茶﹐過酸性或過鹼性的茶水都會對皮膚不利。

製作及使用方法
(1) 在麵粉中加入蛋黃攪拌後﹐再加入茶末混合。也可用蜂蜜代替蛋黃。

(2) 將做成的面膜敷蓋整個面部﹐在上面罩上紗布﹐讓其停留在臉上約20至30分鐘。做完後用冷水或溫水洗淨。

注意﹕做了面膜後的肌膚會很敏感﹐請勿立即上妝﹐最多也只能薄薄地塗上一點化妝水或乳液。」

 

以前用過青瓜醫暗瘡, 屋企雪櫃有蘆薈都可以用... 燒餅呀, 記住我要呢d材料, 放新屋度呀!

買多d呀~~~

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..