冷氣溫差大考驗

2013/02/15 15:49:21 網誌分類: 健康
15 Feb

上次考果科比較難, 個人緊張d, 所以冇咁凍。

今次呢科唔溫都ok, 但冷氣房卻係我既一大考驗..

尤其由火車站行去考試既大概20分鐘, 一定出好多汗, 但一下子又要入到有冷氣既地方...

皮膚又傷, 亦易感冒。

http://zhidao.baidu.com/question/111101414.html

一般等全身的汗干了才可以入空调房」

即是考試既手包裏面要有足夠紙巾~

要有從內到外可以替換既衫~

http://baby.sina.com.cn/kongtiao/

「剧烈运动后,切勿立即进入空调房,以免使张开的毛孔骤然收缩,从而受凉致病。在室外出汗较多时,应先等汗液适当退去时再开空调」

即是提早半個鐘去, 或者一個鐘前去食埋個飯先

我要記得帶暖包

http://www.med66.com/new/201301/gl201301125609.shtml

「保湿爽肤水、保湿乳液」

「让汗水迅速蒸发,其结果就是在蒸发的过程中也带走了皮肤中的水分,肌肤更加干燥。」

「运动后立即脱掉湿衣服,否则肩、背、胸上的暗疮会在汗湿衣服的摩擦下再冒出来。除此之外,汗水粘附在皮肤上,容易长粉刺。」

原來身體既粉刺咁樣黎架!!!

「运动后半小时内,脸部仍会流汗,不要立即上妆,如果有需要,最好在四十分钟后再化上淡妆。」

即是咩都唔整上塊面, 換完衫執完野去搭車, 再行路, 之後換衫, 休息下, 食下野, 先再洗面、加返d野上去...

都好, 咁即是考試前再執下自己, 準備得更好

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..