joboche1
joboche1
joboche1

武是止戈學是覺_3

2013/02/17 08:58:13 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
17 Feb
呢幾位宗師之所以德高望重, 係因為佢地既武德足以服眾; 唔係憑武技武術等力能服眾! 我地睇到既係幾位宗師受人敬重既成功一面, 我地睇唔到佢地既艱辛歲月; 對武學武德既鍥而不捨精神. 我地未有咁既福份拜在佢地門下, 只係憑幾位宗師既後人同門講述佢地既生平逸事; 從呢D資料片段至得到一鱗半爪感人故事.

邊 位宗師唔係捱出頭架? 邊位宗師係坐享其成虛有其表架? 通通都係實作實行; 不但自己做到; 仲要傳落後代都能夠做到, 先至稱得上薪火相傳; 先至對得住開宗立派以黎經已作古既歷代掌門人. 既要學武, 先學低心! 心低有覺知不足處, 請益師門長輩同門; 請益各路高人; 從而越學越覺不足; 越覺不足先至會越學.

~~待續

回應 (0)
我要發表
user