阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

普通朋友間論股

2007/08/05 19:08:34 網誌分類: 經濟
05 Aug

小弟年幼..都只係20有x
市道好, 咁岩撞正一個牛市..所以身邊不少人都昂然進入股場

其中有兩個好鍾意炒股,佢地同一般散戶一樣都係397 香港體檢,76 南海石油呢D 捧場客,兩個就有一個帶頭 另一個就跟佢買,帶頭就醒目D , 跟尾個個其實乜都唔識跟佢買...
間唔中佢又有我講下股仔, 不過次次我都唔想多講, 佢地講既股 我大部份都唔知做d 乜既雞股..帶頭既好有自信同我講 每個星期都要係波幅中賺錢, 可惜我唔睇好佢..結果亦都係失敗,賺少少游水梗會有,不過唔會多..再者佢地做晒禁機黨..為乜呢??

係5月個陣 由qdii消息開始 佢地就冇好日子過..買既都跌左..
自己都間唔中同佢地講 番番穩陣,不過都係當我吹水....

可能雞股會令你一晚發達, 但唔好忘記 一個成功既背後可能有100個墊底,值唔值博?

炒股世界 同 投資世界真係唔同  講唔埋欄..
股市亦都一樣 雞股瘋狂既日子  大股 冇運行    反之亦然
所以雞股瘋狂既日子 不妨留意下跌左既優質股.

回應 (2)
我要發表
阿Tom_hk
阿Tom_hk 2007/08/06 00:45:18 回覆
haha 歡迎光臨
我自己揀左工商銀行同中國銀行 因為成本較平,放長線應該同2628同941 會差唔多既盈利增長,雖然冇咁多
2007/08/05 19:45:10 回覆
長線投資系買入盈利有增長的好股...如(2628),(941)..加油呀..唔好受佢地影響...
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau