啞風

2013/03/06 06:29:35 網誌分類: 未分類
06 Mar

 

星期六去了希慎Apple ShopiPhone,原來沒得walk in,要預約。預約左星期天再去,檢查左一輪個蘋果店員說個機沒事,可能係電話卡的contact不好;跑過去1010店,服務好得沒話說,馬上幫我換了micro sim卡,聽我說可能會換iPhone 5,又馬上給我一張nano sim 卡,再教埋我如何啟動。試下打電話,話音非常清晰,滿心歡喜的離開。豈料,再打一個電話,講到一半又啞掉了,再回去1010店,美麗的接待姐姐說,真不好意思,要喝杯咖啡嗎?我笑說不用。他們的老師傅幫我看電話,發現用免提裝置就可以,即係個電話壞左。個電話購於 Apr 2011,還未到兩週歲就瓜左,真短命。我問師傅,iPhoneSamsung,邊隻較實用?師傅說,講真就係50/50,誰也贏不了誰!

 

再回蘋果店告訴他們,店員說,我們可賣給你一個全新iPhone 4,作價$1,168。我說,我怎麼會想買iPhone 4?可以有折扣upgradeiPhone 5嗎?他說,不好意思,只能用正價買iPhone 4S ($4,688) iPhone 5 ($5,688),我們都有貨,或者一個比較經濟的用法就是用籃牙耳機聽電話。他還提我,如果你買iPhone 5,在一年滿約之前用$520Apple Care,就可多保用一年。如果你去年四月前買左Apple Care,今日我就會比返個全新iPhone 4你!我話隻機好短命!蘋果店員說,你要想像這是一部微型電腦,內裡非常複雜,所以壞的可能性一定較我們以前用的傳統手機大一些。

 

而家慳慳地用住耳機,等住我個巴塞iPhone 4 套過下癮,之後就要買新手機了。

 

我好錫手機,永遠有個機殼套住,又不會掉它落地,但都落得如此下場。 

你們的手機大概有幾長壽命?

回應 (49)
我要發表
Persie
Persie 2013/03/15 08:43:22 回覆

浪子你愛隊真係一額汗!好彩都晉級。車仔都係危中反勝。

2013/03/15 08:34:17 回覆

熱刺差d輸埋  {#icons_cat10}

2013/03/14 22:18:35 回覆

hahahah 接近$7無出貨, $6.8又無止賺, 梗係賴野啦!!!!

不過我都同你一樣 {#icons_cat2} 今日$6.01買多1手~~~

唔係我了解金界主席, 只係佢往績差, 我被佢配完一次又一次啫......

慳妹
慳妹 2013/03/14 22:17:22 回覆

舅父仔:希望金界好似當年邢生咁,愈批愈高。 配股所得資金用於拓展高收益賭客業務,但願為公司開拓新的收入和正面評價。

 

 

Persie
Persie 2013/03/14 10:19:01 回覆

浪子,你真了解金界主席,我的利潤奔跑了。

金界(3918) 以折讓6.4-8.3%配股套現$11.9億

Persie
Persie 2013/03/14 05:56:54 回覆

FA Cup Millwall eliminated Blackburn.

Had we beaten Blackburn we would face Millwall and then Wigan, and we would be in the Final. But we could not turn back the clock, sigh.

Persie
Persie 2013/03/14 05:54:56 回覆

Yes chanreborn, hope so! At least the defence is better tonight!

Persie
Persie 2013/03/14 05:51:29 回覆

財困馬拉加淘汰波圖出線.

如Santi留在Malaga反而晉左級.

chanreborn
chanreborn 2013/03/14 05:51:05 回覆

arsenal's 2nd goal came too late and if Gervinho could convert the chance earlier then it would be a big night for them.. Lets hope they can find the blueprint to win the remaining matches and the 4th spot still within their reach.

Persie
Persie 2013/03/14 05:49:49 回覆

Too little too late。總覺場波怪怪地,雙方尤其拜仁冇厘勁度!跟上場相差十萬八千里。

Persie
Persie 2013/03/13 12:50:08 回覆

一聲調控,深圳國際#152碌落山,唔敢買住。

我都覺得主席教左我地好多野,多謝晒!

Persie
Persie 2013/03/13 08:02:48 回覆

Galatasaray in last 8!  Here comes Drogba again :)

Persie
Persie 2013/03/13 08:00:27 回覆

Brilliant Barca!!!!

But Niang's miss in the first half was very critical.  My friends said AC Milan game fixing again but they can believe what they want.  I just see a wonderful comeback, to be remembered!

2013/03/13 06:47:25 回覆

反勝晉級~~~ {#icons_cat2}

chanreborn
chanreborn 2013/03/11 23:53:37 回覆

馬仔 , {#icono0_48} and many thanks..!! {#icono0_1}

Chairman , 我都希望我嘅經驗可以給大家一些有用的參考價值 - u are too humble to say that. your input is valuable which everyone here all agreed.. {#icono0_2}

慳妹
慳妹 2013/03/11 23:06:38 回覆

舅父仔:宅男小 B 咁識氹人,姨媽姑爹見到佢暈晒大浪,點會唔要乜有乜吖!

chanreborn:我都希望我嘅經驗可以給大家一些有用的參考價值。

pplo:比你早約兩個月,我都幫媽媽在 09 年 6 月以 6.10 買咗啲貨,一直持有至今,算係佢嘅鎮倉之寶。 約二十年前一個股壇老前輩對我說要溝上唔溝落,到今時今日我漸漸明白箇中道理。

 

幪面馬仔
幪面馬仔 2013/03/11 22:36:35 回覆

chanreborn

如我明天趕得切,我會幫你在10:00左右貼多次給luk sir看

2013/03/11 15:08:50 回覆

主席:你揀股好有眼光,亦好有定力,要向你學習,中油香港我應在 2008-2009 年開始留意,但買一手要一萬股要很多錢,一來我無太多錢,二來我膽少,一次就要幾萬元,我考慮了幾個月,最後在 09 年 8 月買了一手,用了差不多七萬元 (買入價 6.75元),到 2011 年沽出 4000 股 (當時已柝細),對我來說都有幾好利潤,之後有買有賣,現在長倉部份補回沽出的 4000 股

Persie
Persie 2013/03/11 09:06:51 回覆

真係唔可以在禁區掂到蘇亞雷斯,呢條友仔無限放大的伎倆,好得人驚。

2013/03/11 06:27:14 回覆

筍盤變鬼盤 倒輸3:2 有無咁多誤傳呀!!!!! {#icons_cat6}

chanreborn
chanreborn 2013/03/11 01:16:18 回覆

馬仔 , you are right. I remembered soho who has taught this method long time ago !

Chairman , I believed every blogmate's message has their own lives which more or less would inspire certain people sooner or later.

persie , tottenham lead 2-1 at Anfield .. i believe there will be no problem for them to stay at top 3 and the fourth spot will be battled between chlesea and arsenal , both are declining very fast this season.

 

 

2013/03/10 09:15:06 回覆

135 以前買過賺唔到錢

1038 沽出換入2388.

Persie
Persie 2013/03/10 04:12:33 回覆

隻恆生銀行上到$130,我不排除趁高沽出,稍後才買回。2011年尾它被大行質到$86,大家恐慌爭先沽出,原來當時正是買入時機,到今天升幅50%

Persie
Persie 2013/03/10 03:52:06 回覆

公司的司機哥哥話我聽,他女兒都用iPhone 4S,用左年多,有買Apple Care。忽然間個電話whatsapp唔到,他女兒好叻女,用電腦好叻,識得re-set晒重裝過晒但都唔得,蘋果自己修理但都整唔好,終於比左個新的iPhone 5給她,逗得小女孩大樂!這位司機哥哥有兩個女兒,兩個都用iPhone,他自己其實也曾晉身寫字樓做文書工作,但覺得好悶,他升級又有好多同事覺得不服,令他工作很不開心。後來他離職去賣保險,但大家都知保險行業不易立足。他最終重投司機行業,工作很愉快,放假去潛水,得到他自己的快樂,而更重要是他的經濟條件似乎不俗。

 

有次去看演唱會見到我舊老闆的司機,他因到達退休年齡所以要離職。走左之後他找到另一份工作,接送一位已退休的外籍人士,車他去會所食飯和打高球,工作輕鬆,他工作愉快,個樣比當年仲後生,好

Persie
Persie 2013/03/10 03:26:34 回覆

我一直將#135為中油香港,初次認識它時它是四蚊,但我當時只會買中石油同中海油,所以從沒有買過#135。幾年前,阿妹還在舊居,有一次#135忽然跌到六個幾,當然個市嘅氣氛係好差,阿妹話石鏡全話不怕買入。阿妹係石sir擁躉,她說個青姐最叻笑觀眾買入價貴,聽眾一講個較高的買入價她就輕佻的說,喔噢,完全不懂得尊重人,更從不能提供買入時機。石sir就永遠實牙實齒,永冇拖泥帶水,而#135正是石sir愛股。我於是就跟阿妹入市,後來#135真的升左好多,可惜我中途已經放晒,只賺到第一浸。之後它越升得高,我就越唔知點買,所以惟有不買。

Persie
Persie 2013/03/10 03:09:57 回覆

pplo:我都曾經好鍾意諾基亞,但後來轉用Sony Ericsson多年,我都係好遲才轉用智能手機。我係古董,嘻!

 

我好少講電話,基本上我完全冇心機講電話,每個電話通話不外兩三分鐘搞掂,當然工作電話除外。

Persie
Persie 2013/03/10 03:01:23 回覆

主席:小B雖然快四歲,但仍然是個超可愛小孩。他不喜歡出街,寧願自己在家玩車,阿妹說他是宅男。他不會扭大人買玩具,但他要人買玩具的方法好叻。比如姨媽買左架細架的反斗車王給他,他想要大一點,他會問姨媽,你可以把它帶回家變魔術變大嗎?變大左你下次給我!或同大姨丈講,我架消防車爛左,我好傷心!大姨丈從日本買了套反斗車王給他,他愛煞了,翻去盒底,他見到副玩具原來係一套三副,而且三副可以駁埋一齊玩,小B就同大姨丈話,如果三副一齊玩會好好玩架!

 

係咪好勁? 

大姨丈話好想買給你,但香港得買。現在他就托日本朋友去搜羅,點唔寵壞?

慳妹
慳妹 2013/03/09 22:28:27 回覆

pplo:我之前部諾基亞的蝴蝶仔都用咗好多年,唔係阿媽啃親魚骨要陪佢去急症室時遺失在的士車廂內,可能我現在仍用緊呢。

135 我第一次買是 1996 年,買入價是 1.35 元,所以我很記得;當年叫中國(香港)石油,那時 857 還未上市。 多年來這隻股三進三出帶給我豐厚利潤,現在手上的貨是 2005 年買,買入價 1.73 元。 我係悶人,坐貨這一招很適合我。

慳妹
慳妹 2013/03/09 21:57:26 回覆

舅父仔:我當初由簡入繁,現在由繁到簡,到有一日甚麼數據資料都唔用就係世外高人啦!

小 B 太幸福,被過份溺愛,大人要負好大責任,你是眾人皆醉我獨醒,但願大家發覺時不會太遲。

烽火輪藍天,嘩,唔打得都睇得。

2013/03/09 19:23:55 回覆

Persie :晚安,我對上一個手機是諾基亞,用了八年左右,直至上年尾終於不行了,才換了一個智能手機入門版

主席:你好有定力,我都有 135 ,但我只買了三年多,當日是一萬股一手,是我買得最多股數的一隻,當時考慮了一段時間 (應有幾個月,我剛開始留意它時只是兩蚊多一股,到我決定買時已升至接近七元,期間有出有入,最早期買入的仍有六千股在長倉,你持有差不多十年,嘩!買入價應該好靚,你說得對,好股真係唔捨得賣,每次都驚賣左買唔番

Persie
Persie 2013/03/09 12:57:54 回覆

主席,你真好記性。小B快四歲了,時間過得好快。小B已經好大個,但我們教得他不夠好,令他不太乖,仲可能是一個problem kid。他已經做了第一個測驗,中英數都100分,我翻看過試卷,覺得他懂得理解這張卷都算好。不過老師說他專注力很差,一定要編排他坐第一行,但就算坐第一行也不見得他真的很專注。他的老師說如果他不改進,可能就不能升班,要退學。我一萬個唔明白,但現在的學校有好多standard and criteria,不是100分就夠。可能我們寵壞了他,我已經盡力不寵他,所以他現在沒有像少時般親我。我同妹妹妹夫說,一定有個人要做壞人,嚴正教他罰他才可,但他們如何執行,我真的控制不了。又有好多大人不停買玩具給他,他愛Thomas,就滿屋Thomas;現在愛反斗車王,就滿屋反斗車王。我對他們說,無窮盡的給他物資,他少不更事,以為係必然,對他不是好事。眾人唯唯諾諾,但講一套做一套。 

B話我架車叫做烽火輪藍天。

Persie
Persie 2013/03/09 12:57:26 回覆

好似在兩年前我都試過簿仔法,但抄得太複雜覺得很煩但有沒有什麼得著,所以就沒有抄了。或者我改下形式,簡單些去抄,看看有沒有改變。

幪面馬仔
幪面馬仔 2013/03/08 23:16:23 回覆

我有補充,簿仔法是soho教架

 

慳妹
慳妹 2013/03/08 23:04:14 回覆

chanreborn:你比我勤力,功課做得很細緻。 我現在留意的股票共 22 隻,每隔一段時間會有加減但維持不多於 25 隻。 多年前我紀錄股票的 10 日、 50 日、100 日和 250 日平均線價位和收市價,近年就化繁為簡,只紀錄收市價再配合圖表,有時連圖表都唔睇;神神化化,唔知算唔算係舅父仔所講的股感?

用甚麼數據做紀錄我覺得唔係問題,關鍵在於打算如何理解和運用這些資料。 你剛開始做功課,估計要儲一段時間的材料才可以看出一個頭緒,我自己最初就係咁,每日係咁抄,好悶,唔知點用,唔識用;但抄抄吓,開始有感覺.......... 或許這個心路歷程你都要經過。

慳妹
慳妹 2013/03/08 22:40:48 回覆

舅父仔:我揀手機好撓口,我唔想用愛瘋,又唔鍾意啲機正面底部中間有粒掣, {#Revised.JPG}

當日在手機店睇嚟睇去,沒有那粒掣而外型和規格又可接受的就只有華為!

小朋友好聰明,我朋友嘅姪女同我表姪女都係咁,大人都唔知自己部機有啲咁嘅嘢,佢哋就搵到出嚟。 時光匆匆,又要同小 B 慶祝生日啦。

幪面馬仔
幪面馬仔 2013/03/08 18:48:07 回覆

chanreborn  我只mark收市價喳........

chanreborn
chanreborn 2013/03/08 10:21:11 回覆

Chairman , i started using 簿仔法 last week but it's quite time consuming as i covered 20 shares.. I recorded the latest yield , opening , highest/lowest and closing price, then low / high or high/low trend , and finally changes of price and percentage..that's all information i think is quite enough , any further or better suggestion your end ?

the biggest problem for me is I cannot do this everyday after 4 pm so it must affect the 'feeling' .

Persie
Persie 2013/03/08 06:18:02 回覆

主席,這些是功課 + 股感嗎?勁!我完全冇!

Persie
Persie 2013/03/08 06:17:23 回覆

Thanks all!  我估都係睇個別機,唔太關牌子事,不過都聽過唔少話Galaxy叉唔到電,而IphoneD電就越來越用得快。通常人都係用年幾就換機。可能時代唔同坐啦,我以前可以用一部機好耐。

 

主席好特別,我未揾到有朋友用緊華為機。

 

我朋友的爸爸在國內買左翻版Galaxy - RMB1500,幾可亂真,拿去1010,個sales都話正,不過就建議世伯換過舊電。他就換左舊正牌Galaxy電,又work!好搞笑。

 

chanreborn,其實Blackberry幾好用,不過我唔喜歡touch screen,喜歡傳統按button式,我trial過,如果syncemail入去,就算literally有一萬個contacts (I tried 14000 contacts),它的搜尋功能都快如閃電。如果唔介意把資料放在別人的server,它其實很好用。

 

馬仔:我老花好耐,有眼鏡幫手,都應該係換iPhone 5,因為D Galaxy Note好大個,聽電話要用個Jabra,接聽電話好似iPhone比較方便。

 

我暫時未用過Samsung產品,個iPad都係蘋果首代產品,用來看雜誌 or Live TV。如果壞左就換個Tab試下,不過個我好少用iPad 

B好犀利,無論你比個iPad iPhone Galaxy Note Galaxy Tab佢,佢都運用自如,佢叫個Tab做細iPad。佢擰住婆婆個手機按D games出來玩,連婆婆自己都未知自己有個D遊戲!

Persie
Persie 2013/03/08 06:01:06 回覆

AVB守信用,費度有得打所有杯賽賽事包括歐霸仲kept a clean sheet

 

浪子,你隊愛隊好似食左藥。施格臣打唔但他演出非常好。Defoe博到盡想入icing on the cake球但都不能如願!柏加又係球隊重點所在,演出精彩。 

Steaua Bucuresti 1-0 Chelsea. Fortunately there is still a second leg …

Persie
Persie 2013/03/08 05:16:58 回覆

Vertonghen scored 3rd. 3-0大炒國米!

Persie
Persie 2013/03/08 05:09:44 回覆

Gareth Bale scores again! 施格臣provided an assist and scored second goal,他的入球基本上是執雞,但他又要避開個波,跳下跳下好似生蝦,好得意。Bale被球證黃牌話插水,太嚴了!Makes him misses next match in San SiroZanetti at 40 is still there, and still captain of Inter Milan !!  HT Tottenham 2:0 Inter Milan.

慳妹
慳妹 2013/03/07 22:34:20 回覆

哈哈,我部機都跌過幾次落地,又係冇事,想搵藉口換機都唔得! 睇嚟都係好個別,同是否名牌無關。

舅父仔:你問我點揀明星股,我都唔知點答你! 我先將行業分類,再挑選兩三隻用簿仔法記低股價走勢,並留意相關新聞,有一日忽然間會覺得係佢啦;就係咁決定。 前半部都幾科學化,後半部就幾化學! 多年來都係咁,但最重要就係我喜歡坐貨,買入後我真係長期持有,表現愈好的我就愈唔捨得賣,388 今年剛好十週年、135 都快十年,只要唔係雞股價值最終會反映出來。 或者我只係找到一個適合我性格的方法,亦希望大家都找到自己的方法。

chanreborn
chanreborn 2013/03/07 19:38:56 回覆

OH OH , I AM USING BLACKBERRY ...LESS THAN 9 MONTHS , IT'S STILL OK AFTER SEVERAL TIMES d ropPING TO THE FLOOR.. LITTLE BEE HAS BEEN USING SAMSUNG GS II SINCE X'MAS IN 2011.

 

 

慳妹
慳妹 2013/03/06 22:45:00 回覆

愛祖國,用國貨。 我部華為用咗剛過一年多啲,冇乜唔妥;我好怕換機,如果佢冇穿冇爛我會繼續用多幾年。

2013/03/06 22:31:11 回覆

2部智能手機, HTC and Samsung, 用唔夠一年已經要維修.

幪面馬仔
幪面馬仔 2013/03/06 20:41:10 回覆

有老花就用三叔,要型就愛疯

2013/03/06 17:39:01 回覆

大仔用 Samsung , 細仔用 iPhone 。

Samsung 用咗八個月依家有時會充唔到電。

iPhone 用咗十三個月個 on \ off 要好大力按先開到機。

二部都冇鬼用!!!

Persie
Persie 2013/03/06 06:33:06 回覆

日頭唔好講人,果日去Apple Shop整手機,竟然撞到靚靚女性朋友跟她的鬼佬男友!都好似未試過在街上碰見過他們。

user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。