joboche1
joboche1
joboche1

亞東嘅朋友

2013/03/25 11:37:58 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
25 Mar

(轉自 : 香港_頭條日報_BLOGCITY_簾捲西風)

朋友亞東call我傾偈, 內容轉到筆者近日發表嘅[生活化英文字_系列]之[點解咁串]! 事緣亞東介紹左比佢嘅朋友, 點知佢個朋友話比亞東聽呢類創作無厘深度, 所以亞東向筆者提起. 其實, 有冇深度不在於字面, 就好似查字典所得嘅解釋或用處未必就有深度. 當然, 筆者向來倡導圓周論, 一己愚見只屬於個人嘅體會.

用利益作為交朋結友嘅標準大有人在, 之不過喺有企圖嘅交往; 日後出現利益衝突時候, 肯定會為左個人利益而反目成仇. 現存教育或仍有涉獵古聖先賢嘅道德課目, 放眼學有所成嘅點解剩喺起學問有驚人表現? 而另一方面起學養卻乏善可陳人數少得可憐? 踏出學校; 踏入社會, 謀生搵食之餘, 應多關注個人修養!

~~待續

回應 (0)
我要發表
user