joboche1
joboche1
joboche1

亞東嘅朋友_1

2013/03/28 08:22:31 網誌分類: 忽然想起
28 Mar

亞東對佢個朋友嘅反應或會覺得失望; 站在筆者身為原創而言, 有唔接受嘅聲音正喺自己要加把勁將創作造得更好! 慶幸筆者明白到一手創作喺屬於慢熱嘅另類文化, 好難, 或者講唔敢奢望一時三刻會被人認同. 假以時日, 當網友或其他有緣人睇過內容後咀嚼回味, 可能轉過頭認同都唔出奇, 又何必計較目前評價呢!

凡喺創作, 都喺我手寫我心; 我心信我手; 將個人理念以毫無造作嘅情操底下書寫成文字! 自問喺頭條日報開始刊登博文以嚟, 都朝住呢個方向為自己愛爬格仔而奮鬥. 內容終歸投入個人嘅體會人生嘅經驗, 就等同餐廳套餐有不同嘅選擇, 可能未必對每一位客人個胃口. [生活化英文字_系列]嘅賣點就喺生活當中實踐.

~~待續

回應 (0)
我要發表
user