BNI 及 Internet Marketing

2013/04/03 00:15:31 網誌分類: 網上創業
03 Apr

 

為了令生意更上一層樓,上年開始做多左Business Networking,其實本身我對呢一樣野好有期望,於是就走去不同的社交活動及認識不同的人。

誤打誤撞的確遇上了不少人,但係Network左一輪後,發覺成效不大,除左可以同一些知名人仕映下相外,生意好似冇乜幫助,因為佢地係唔會即時俾到生意你!

的確識多d名人,從旁觀察他們的言行,小弟發覺他們的眼光跟別人也許不一樣,理論上係好的!!!

但係當我回望要做Network 就係要揾多d生意時,又好似冇乜直接益處及效果!

同一時間,朋友邀請我去酒店食個早餐,原先我以為係普通聚會,結果有點出人意表,

個日晨咁早6點半要去到灣仔,去一個叫BNI的早餐會,最初沒有太大期望,只係埋怨點解唔係夜晚搞……

一去到就係咁俾人捉住問你做邊行,自己唔洗自動波,自然有人走埋你叫你介紹自己!

主動得有點令人懷疑自己係咪已經好出名,那當然不是! >

回應 (0)
我要發表
user