關慧玲
關慧玲
關慧玲

之樺士的偷食貓

2007/08/09 17:00:20 網誌分類: 寫作
09 Aug

嘩,今早出咗朋友之樺士有六隻貓b待領養,大量blog友立即有反應,多謝大家對動物的愛心。

說來好笑,貓媽媽細細粒今次的貓b中,統統都是米米白白,但竟然有一隻是全黑色的,家人很困惑,她沒有黑色毛的老公丫?卻原來,附近最近來了隻黑色大公貓,對細細粒好有興趣,最初細細粒不肯理牠,但有幾日走了出去唔見咗,回來時多了隻黑貓在附近出現。

問獸醫,貓媽媽原來是可以混集多過一隻貓公的種的,這才知道細細粒和黑貓已有一手啦。這隻純黑貓b,份外搶鏡呢!

回應 (4)
我要發表
2007/08/13 15:20:36 回覆
我問番賣貓給我的老闆娘。原來有d貓b係似婆婆(即"金金"同"忌廉子")。
2007/08/11 02:09:45 回覆

動物真的好national geographic channel,啥奇事怪事都有。我家那條母魚會儲精子一段長時間,所以牠生完又生又生再生唔停地生,把公魚隔開依然不斷生,每三個月就生一次 ,令我很忙。

關慧玲
關慧玲 2007/08/10 12:57:26 回覆
點解會咁嘅?係佢哋毛色問題還是遺傳?
2007/08/10 11:50:38 回覆
我家的jiji生一胎bb有四種色tim。
user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}