陸羽仁覆網友

2013/05/01 14:44:21 網誌分類: 未分類
01 May

幪面馬仔:建行唔一定會跌到5元,買唔到唔好怪我啊。人人都想買平股,但風險是買唔到,都有風險架。

 

 

依家控股:美股若只是調整,最易受惠的是美債。

 

 

到印銀紙的泡沬終極爆破,極有可能伴隨利息上升,到時全世界升得多的東西都可能爆,美債,美股,各地樓市,接著的問題是資金何處去? 可能係分段爆,例如債市先爆,債價急跌,好快就跌到平衡水平,資金可以回路入債市,由於無咗聯儲局每月850億美元的資金,國債可以有較多人買都唔升,因為聯儲局退市的規模都好大。

 

 

同意你講「所以大陸樓爆香港一定陪爆, 香港樓爆大陸樓未必爆」。但樓市流通性不如股市,跌起上來唔係你想沽就沽得到,我唔知你年紀多大,有無見過低一兩成都無人吼的日子。

 

 

孖女:如何計股票價值的問題,我遲啲寫篇文答你。

孖女:你問我建行、工行值幾多,呢個問題唔易答,如果要以股神估值方式,起碼要估佢十年現金流,當中最難的假設是估佢地盈利升、跌、抑或持平? 若估佢地盈利唔跌,每年只有12%的增長,其價值折現都可能比現價高三、四成,去番10PE。但你唔好話我估佢會升三、四成,前題係佢地盈利可唔可以保持呢?對呢個問題外資睇淡,中資睇好。

 

但你要做半年的中期投資,唔使答上面的值值「一億問題」,等佢地比現價回深啲(起碼一成,最好兩成)時,買入持有半年沽出就得。

 

閒人甲:四大行之中,農行是我最不看好的一隻,因為建行、工行規模大本質夠強,中行較細但市盈率低派息較高,各有捧場客。農行本質最弱,最遲上市,在上市三年的「輔導期」有阿爺保障盈利,之後食自己,要小心,第一季數據亦不突出。

包括國指在內的恒指正展開一個大規模反彈,但我不認為咁快轉勢,宜觀望。

 

你問「內銀長遠可以安心持有嗎」,如果等如你想唔理唔睇,盲揸十年的話,我唔敢答係,但如講一年半載,我又話衰極有個譜喎。

 

 

依家控股:你的分析我大體都同意,但有一點有保留,同意大陸股市唔掂香港唔掂,唔同意大陸樓市唔跌香港樓唔會跌。香港樓市起落有週期,好多時同利息週期掛鈎,今年美國空前低息,遇啱香港供應少,所以喪升。大路估利息週期回頭,或金融巿場出大問題時,樓市就會爆,而爆的基礎是升得太脫離現實的負擔能力。結論係大陸樓唔爆香港樓都可以爆。

 

另外分開來講大陸樓市都可能爆,但大陸發展水平如香港九十年代初,由於人民收入水平增長仍快,城鎮化又快,所謂剛需較大,佢爆咗回復亦較快,好似香港87年股災樓市爆一爆,89年六四又爆一爆,92年改七成按揭加打擊炒樓又爆一爆,都係兩年左右又彈番上去,大陸情況亦似。