河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)《之前的新加坡尋食之旅》

2013/05/08 01:12:39 網誌分類: 飲食
08 May




『馬場樂子(妹)』(18) : 性格開朗之大頭蝦,趁休息時間去了新加坡一趟呢。

『Didi Teh』(18) : 樂子的大學同學,在香港留學的新加坡人。有些少傲嬌性格,對自己相信的事很堅定,和馬場樂子是一對歡喜冤家。






樂子:來到新加坡好想尋找一下地道食物,海南雞飯呀、Singapore Sling呀...


Didi:EH.........來到新加坡只是掛住食食食...到處行行嘛。

樂子:不過真的好熱嘛,不如去試試海南雞飯咯,我知道係烏節路有一間酒店之中嘅海南雞飯好有名好有歷史哦,可以帶我去試試喇。

Didi:好EXPENSIVE呀......不過您要食就跟你去啦。





樂子:都真係好好好EXPENSIVE......接近百五蚊港幣一個海南雞飯........





樂子:來啦來啦....試一試先...




樂子:飯的確幾油而且有點硬,唔係好似香港食到的。而雞就.........雞的味道在肉味上好像好普通,預期的雞油香又好像有點一般,不如試試新叫的菜吧...

樂子:同樣另外叫的,同樣不廉宜,雖然都是較油但幸好芽菜都算是銀芽呢,如果以這餐飯的價錢來給分數的話.......唔..........我要給這個表情呀....


樂子:街邊還有這些雪榚餅車。



Didi:不如我帶你到另一間平民化少少的餐廳試試啦...這兒就便宜多lah。雖然食味都是普通,但有菜有肉有飯算so far so good。







樂子:都到夜晚啦,去飲杯野咯!


Didi:你好似話要試試Singapore Sling,eh.....都要帶你去 Raffles Hotel Singapore的Long Bar啦...說到尾都是Singapore Sling的發源地呀。



樂子:好似係1915年由當時之調酒師Ngiam Tong Boon創造,由GIN,Cherry Heering, Bénédictine以及菠蘿及青檸汁等等組成,而我見到有個SLING 125yrs...

Didi:Raffles Hotel Singapore在1887成立,125年咯,所以有這個用了Champagne Billecart-Salmon Brut 125yrs香檳之外,上面加上Singapore Sling Foam。

樂子:不如一齊看看bar內外環境吖。






樂子:先講講我呢杯最元祖最classic嘅Singapore Sling啦,好易入口而充滿熱帶風情,最適合我們這些少女們,內裡陣陣的菠蘿香味滲入gin酒中,再加入Cherry Heering之車厘子的陣陣果甜,消暑哦!



Didi:這個高杯就是SLING 125yrs,全杯酒味濃烈,可能是上面的Singapore Sling Foam加入香檳,飲到氣泡的時候都有點像濃縮version的Singapore Sling,而去到最尾就更覺得酒精的濃度及甜味越來越濃郁,好有層次感啦。



馬場樂子 --- 對Long Bar 之 Singapore Sling之評分:



Didi:Stop.........!樂子你到新加坡好似有樣食物未試過..........榴槤.............

樂子:我唔食榴槤...............陣味好勁...............

Didi:你未食過貓山王榴槤又怎樣回香港寫咧,好多遊客可能會到芽籠區的Aljunied車站下車去試。




Didi:雖然價錢真的幾EXPENSIVE,不過和其他的很不同,入口先甘苦但即轉厚厚甜味,有點像雪榚般質感,而去到喉嚨就有陣陣餘味啦。



去到五月,香港兩場2400米長途大賽又會再度聲鼓齊鳴,而各位騎師到時在場策馬揚鞭來爭奪長途皇者寶座。

大家也期待這兩場鬥耐力鬥留放之精彩賽事,馬場樂子也全副裝備準備就緒與賽駒並駕齊驅,靜待閘廂鳴鐘開閘一刻跑出光輝一戰,您呢?



(較大的圖)



此Wallpaper由河馬仔設計及監製及持有版權、由香港畫師---Half Boiled繪製而成。希望大家喜歡馬場樂子這個新形象新戰衣!

*(圖中所述之故事及看板娘人名純屬虛構、如有雷同、實屬巧合。)

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003