PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

向垃圾食物Say No 唐安麒教你健康飲酒法

2013/05/13 08:41:38 網誌分類: 生活
13 May

        「瘦身教主」唐安麒(Angel)認為「健康」先要從飲食覑手,她向來崇尚天然,每天都吃很多新鮮的食物,水果蔬菜更不少得。健康的頭號殺手絕對是即食麵,她稱這些「垃圾」吃了可飽肚,但資料顯示,肝臟分解一包即食麵需時二十幾天,是天文數字。除此之外,亦要向含有防腐劑和添加劑的食品SayNo。雖然她吃得健康,但飲酒應酬少不免,她習慣飲酒時送鮮榨果汁,她坦言:「我飲一滿杯嘅Tequila,會配一大樽嘅鮮榨橙汁,第二日我覺得靚到不得了。」喜歡飲威士忌的我,聽到後也很開心,並決定即日實行。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:袁東亮、李佩儀

        戒吃即食麵

        即食麵對大眾來說,真是普遍到不得了,因為香港人生活繁忙,食唔定時,所以即食麵是某些人生活的一部份。自三年前遇上唐安麒,她提點我不要即食麵,我立心戒掉,除非不得已,我都不會吃。

        「其實呢個唔係我發明,即食麵鮋壞處已經存在咗好耐,我唔想得罪人,驚出嚟俾人打,但食呢啲同食垃圾無分別,係可以飽肚,但完全無益。資料顯示,完全消化、分解一包即食麵,肝臟需要二十幾日鮋時間,所以飲食嘅重點係要食鱓天然嘅嘢,例如香港人好鍾意食火腿香腸即食麵,呢個組合對我自然療法嚟講係毒素,但我相信男人鍾意食,好多細路都鍾意食,但我希望為咗小朋友鮋健康盡量唔好食,如果去茶餐廳,其實你可以叫一個牛肉通粉,起碼牛肉係新鮮嘅,通粉好多時又唔需要油炸,比起即食麵壞處少好多。」

        放入口最緊要新鮮

        除此之外,在巿場上有不少罐頭和包裝食品,看似簡單方便,但原來都是不要得。即使是那些稱為純天然的果汁,或是無糖的烏龍茶,當中所含的防腐劑均對身體無益。至於怎樣能食得健康,都是離不開「新鮮」兩個字。

        「其實飲品都係一個問題,好多時大家鍾意飲罐裝汽水,但我話呢鱓係毒水,有啲人問我飲支百分百嘅乜乜先生,又或者飲樽無糖鮋烏龍茶得唔得呢?我成日話,你試吓將鮮榨果汁或泡一個烏龍茶放入個樽度擺喺枱,一個禮拜之後會點?發晒霉喇,點解嗰啲可以擺一年,因為有防腐劑、添加劑。咁究竟要食啲咩,其實好簡單,係新鮮自然嘅就得,好似我鍾意食西餐,可以食一個新鮮嘅沙律,如果喺街食,食一個切雞飯先算,起碼雞同飯都係新鮮,但餐肉同罐頭沙甸魚盡量唔好,以前打仗無嘢食,呢鱓罐頭、包裝食品可以救你嘅命,但今時今日有得選擇,點解唔揀鱓好嘢食呢!」

        果汁與酒互溝養顏

        唐安麒貴為國際集團的主席,生意應酬一定有,有時不免亦要飲纒酒,不過要解酒,她有一套獨門的方法,只要跟住做,原來飲酒是可以養顏的。

        「我教過一個朋友,佢日日都要飲酒,因為成日都有應酬,其實只要飲酒嘅同時飲埋鮮榨果汁就可以,好似我自己都會,間中有應酬,我會飲烈酒,如Tequila或Vodka,但我一定跟鮮榨嘅橙汁一齊飲,咁樣飲完,第二日我話你聽靚到不得了,因為去咗啲水腫,所以飲酒分分鐘可以養顏。」

        快步行身心皆有益

        除了飲食之外,KeepFit是女性的終生使命,19歲創業的唐安麒,打理生意26載,但現在還保養得很好,皆因十幾歲時曾當過教練的她,有套與別不同的KeepFit方法。

        「我教過跳舞、舉重同健身,所以我對運動好熟悉,但有一樣嘢記住千祈唔好做,就係跑步,你一定話跑步好健康,但我希望你係快步行,呢個係我好多年前推廣,但神奇地之後好多研究報告出咗嚟,都話跑步對關節同身體唔好,反而快步行係一個好好鮋運動,加埋游水同瑜伽。記得幾年前曾經有一個諾貝爾獎,幾個教授講到人鮋抗氧化健康之道,就係食多啲新鮮蔬菜同做瑜伽、快步行呢啲運動,當時佢哋攞獎時分享咗呢篇文章,我睇到毛管戙,證明我一直推廣嘅嘢係啱嘅。」

 
■多得唐安麒,教了Paco很多食得健康的心得。
■多得唐安麒,教了Paco很多食得健康的心得。
■唐安麒新店開幕時,曾邀請王貽興與沈卓盈擔任嘉賓。
■唐安麒新店開幕時,曾邀請王貽興與沈卓盈擔任嘉賓。
■唐安麒早前獲頒發榮譽工商管理博士和「美國總統公益服務獎」。
■唐安麒早前獲頒發榮譽工商管理博士和「美國總統公益服務獎」。
 
■三年前,唐安麒曾出席由Paco主持的金牌飯局。
■三年前,唐安麒曾出席由Paco主持的金牌飯局。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.