第日會高血壓?

2013/05/25 18:15:30 網誌分類: 未分類
25 May

發現自己有OCPD..係一種強逼症。

自細就怕遲到... 成日好早起身返學, 小學就係咁。有意識就係咁。

過馬路唔敢衝紅燈, 返工做錯事會驚 (當我學識放下、放鬆, 又有其他問題)~

對於一D事會自責, 而自己深信既野, 就一定會當係理所當然, 好似: 街上面食煙既人全都要死!!! 不得好死!!!

坐嚮電腦前面, 只要係返緊工, 會搵野俾自己煩: 打報告會異常精細, 只要突然FEEL到件事好有使命感, 而且能發揮所長, 就會發癲咁努力做好, 唔理膊頭有幾痛, 腰有幾倦。

同OCD有唔同既係: 比較傾向覺得自己既主觀信念係ARM既。

但有時又係OCD: 見到車上有男人, 會放手袋嚮前面, 過份小心咁避免俾人掂到自己: 呢樣, 我明白其他人覺得唔合理, 但我會照做... 事實上我覺得自己應該咁做, 因為係一種保護自己既信念: 女仔應該保護自己。所以都係OCPD。

 

燒餅話佢返工都係好勤力, 衝鋒陷陣咁~ 但佢都提醒我, 行咁快, 俾自己咁大壓力, 好易高血壓。而最重要係: 冇人逼我咁做: 冇人逼我打到D報告好精細, 冇人逼我唔休息, 冇人逼我唔講野...

哈哈。

解決方法- RELAX!

回應 (1)
我要發表
2013/05/30 10:12:38 回覆

聽你咁講.....

好似......

香港啲  白手興家 的 富豪,  都好可能 有 OCPD.

咁......

嘅係 ........

8)

燒餅有福了.

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..