支票問題~~

2007/08/14 08:54:54 網誌分類: 經濟
14 Aug

答中有奬架!埋黎睇埋黎答la喂---

 

意粉對於錢呀,銀行呢d咁野最唔熟悉,因為好窮,只顧儲錢讀書。依家到左交學費既時期la!

呀媽話借住少少錢俾我先,佢叫我拎佢張支票去銀行(去一次先),再等兩日,再去銀行確認張支票得左(去第二次)。我質疑做咩仲要去多次,又吵左上來~~

如果張支票呀,真係過到d錢俾我,上網咪check到lor,做咩仲要去銀行?唔明!!! 咁樣又吵起上來真覺不明不白--因為意粉真係唔知佢講咩,做咩又要去多次銀行先?!!!!佢又解唔到俾我聽,越講越唔明……

 

回應 (5)
我要發表
ivina
ivina 2007/08/14 22:01:29 回覆

OH NO~

意粉交左n咁多份學位報名費之後 ,加埋昨天既留位費,原來剩返大約5000,即是好似留位費咁多係「活期」架喎……

=.=

冇錢錢交學費,真係要低聲下氣d,請呀媽借返d錢錢俾我……

>0< 

ivina
ivina 2007/08/14 11:29:05 回覆

哈哈!

如果真係有就真係……

其實今朝意粉話16號之前繼續做隠閉少女,所以叫左佢16號先俾張check我 =.= 20號前去交學費ma,仲有時間走箋~

今朝做緊插畫班功課,要搵段電視廣告,畫返d場景出來……幸好,15秒廣告,我搵既得14個鏡頭架咋!佢地有zoom in同zoom out果d野,先整理有咩鏡咩鏡先,再畫再寫。

=〕

keyboard上面個print screen掣真係幾好用 :p 

歐懷琳
歐懷琳 2007/08/14 10:53:07 回覆
你將張Check入落中銀的戶口,明天查一下HSBC個戶口,如果見到啲錢入咗HSBC,咁就代表你時運高.
ivina
ivina 2007/08/14 10:10:32 回覆
當然有Internet Banking la~~
歐懷琳
歐懷琳 2007/08/14 10:00:40 回覆
上網Check到,如果你有Internet Banking.
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..